... všetko o BMW ...
 
											 
											 
											 Ale ktovie, možno raz niečo príde. Osobne by som si vedel predstaviť XY BMW, ktoré by som chcel mať v garáži, no aj keby sú love na to, tak je to dosť otrava mať veľa áut.
  Ale ktovie, možno raz niečo príde. Osobne by som si vedel predstaviť XY BMW, ktoré by som chcel mať v garáži, no aj keby sú love na to, tak je to dosť otrava mať veľa áut. 
											
 - cca 30-35 tisíc km. Je to dosť málo, nehľadiac na to, že Lemförder uloženia dostali už dávnejšie "prepracovaný dizajn" kde ich fyzická výška narástla o cca 1cm, a tak bol aj predok mierne vzýšší, než zadok. Kvalita dielov na tieto autá ide zrejme "dolu vodou" a neostáva nič iné, len to meniť častejšie... Vyskúšam Sachs so Z4ky, ktoré sú nižšie a uvidíme. Zároveň čakám kým sa mi vráti z opravy šoférova sedačka.
  - cca 30-35 tisíc km. Je to dosť málo, nehľadiac na to, že Lemförder uloženia dostali už dávnejšie "prepracovaný dizajn" kde ich fyzická výška narástla o cca 1cm, a tak bol aj predok mierne vzýšší, než zadok. Kvalita dielov na tieto autá ide zrejme "dolu vodou" a neostáva nič iné, len to meniť častejšie... Vyskúšam Sachs so Z4ky, ktoré sú nižšie a uvidíme. Zároveň čakám kým sa mi vráti z opravy šoférova sedačka.  
											 
											 Olej už fŕkal aj na stenu za motorom. Po zvážení týchto okolností som sa rozhodol konečne to auto dorobiť. Popravde ma už ani nebavilo jazdiť na 5 farebnom aute. Nemohol som s tým ani na zraz - veď by som bol za idiota kolotočára. Ďalším problémom bolo to, že som už dve výmeny oleja po sebe našiel v oleji drobné piliny medenej a hliníkovej farby. Mal som podozrenie na ojničné ložisko/ložiská. Ajkeď to nie je S54ka z M3ky, tak niekedy zvyknú ojničné ložiská odísť aj na týchto motoroch, hlavne 3litroch. Keďže predošlý majiteľ bol dementný a nestaral sa o auto (áno áno auto má slúžiť ale aby za 20 rokov nikto nevymenil filter paliva a sviečky tak to je vrchol) tak som sa fakt bál, že už ložiskám odbíja posledná hodina.
 Olej už fŕkal aj na stenu za motorom. Po zvážení týchto okolností som sa rozhodol konečne to auto dorobiť. Popravde ma už ani nebavilo jazdiť na 5 farebnom aute. Nemohol som s tým ani na zraz - veď by som bol za idiota kolotočára. Ďalším problémom bolo to, že som už dve výmeny oleja po sebe našiel v oleji drobné piliny medenej a hliníkovej farby. Mal som podozrenie na ojničné ložisko/ložiská. Ajkeď to nie je S54ka z M3ky, tak niekedy zvyknú ojničné ložiská odísť aj na týchto motoroch, hlavne 3litroch. Keďže predošlý majiteľ bol dementný a nestaral sa o auto (áno áno auto má slúžiť ale aby za 20 rokov nikto nevymenil filter paliva a sviečky tak to je vrchol) tak som sa fakt bál, že už ložiskám odbíja posledná hodina.
 )
)
 
											](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif) Rozhodol som sa preto okrem nových gúm aj pre upgrade v podobe guľových čepov z Toyoty Camry, ktoré sa namontujú miesto pôvodných gumených silentov do zadných vlečných ramien. Uvidíme čo to dá
 Rozhodol som sa preto okrem nových gúm aj pre upgrade v podobe guľových čepov z Toyoty Camry, ktoré sa namontujú miesto pôvodných gumených silentov do zadných vlečných ramien. Uvidíme čo to dá  
 
											Fuxxo napísal:To hej, makam na tom dalej. Stale som zhanal nove a nove veci. Dost ma sralo, ze som nevedel zohnat saciu vačku na 3L, nakoľko každý u nás rozpredáva na diely len 3L diesel….Nakoniec ale svitlo svetielko nádeje. Ozval sa mi jeden predajca, že má saciu vačku na M54B30, nakoľko on tam má už ostré vačky Dbilas, a jeho staré sú mu na nič. Tak sme sa dohodli a sadol som do auta a šiel som do BA to kuknuť. Vačka mala na fotke kusok hrdzu a toho som sa bal, ale vedel som, že ked tieto veci, ktoré boli mastné chytia povrchovú hrdzu, tak to ide častokrát zoškrabnúť nechtom a nie je to vôbec chytené nejak výrazne. Aj tak bolo…vačka bola krásne použiteľná. Čo ma ale väčšmi potešilo bolo, že som odtiaľ odišiel aj so saním na M54B30, ktoré bolo KOMPLETNÉ aj so vstrekmi, škrtiacou klapkou, DISA klapkou…proste všetko, čo potrebujem na prestavbu 😃. Predajca bol fakt super chlap a odniesol som si odtial aj zánovné plávajúce predné kotúče na 330i, ktoré využijem, nakolko tam mám pripraveny “big brake kit” z 330xD a kotúče 325mm a 320mm…proste komplet zástavbu z 3L. Kotúče som dostal grátis:-O :-O konecne dalsi update, som aj rozmyslal co sa s tymto projektom deje :-)
no upgrady brutalne fakt

 
											 
											