... všetko o BMW ...



 myslim že pri takomto autoparku by som mal postel rovno v garáži
 myslim že pri takomto autoparku by som mal postel rovno v garáži  
M3driver napísal:Tak mas pravdu.. az teraz som si to vsimolpri tej E30 sa zdaju byt ostatne uplne tuctovky...
squalo napísal:Hej rozmyslam si si dat postel do garaze, alebo pod stanFantastická zbierka, jedno lepšie ako druhémyslim že pri takomto autoparku by som mal postel rovno v garáži

blesk napísal:Na doplnenie-z hladiska "invseticneho" je cislo 1028 vyborna hodnota (dost malo na to aby ich ceny stupali resp aby vacsina slusnych kusov uz dnes bola dost vysoko nacenovana). Z tohto pohladu je taka M3 E46 stale velmi dostupna kedze sa ich vyrobilo vyse 80tis ks a netreba chytat az taku paniku ze by sa neďali este dlhsiu dobu kupit ci uz na dorazenie, kseft ci len tak pre cistu radost
 
											 m5 beriem ale m3 má predsa inú povesť, toto prenechajme 4krúžkom, už aj pri mercedese by som ťažko zvažoval amg C kombik
  m5 beriem ale m3 má predsa inú povesť, toto prenechajme 4krúžkom, už aj pri mercedese by som ťažko zvažoval amg C kombik 
											
 Budte radi že je vôbec M3 sedan lebo ani to nebolo voľakedy bežne :) Nejde o to že kombi nedokáže rýchlo jazdiť ale proste z úplného základného princípu. Športové exkluzívne auta vždy boli coupe, cabrio niečo čo bežne na ceste nie je.  Nie sú to rodinne auta, od toho tu je M5 možno.
 Budte radi že je vôbec M3 sedan lebo ani to nebolo voľakedy bežne :) Nejde o to že kombi nedokáže rýchlo jazdiť ale proste z úplného základného princípu. Športové exkluzívne auta vždy boli coupe, cabrio niečo čo bežne na ceste nie je.  Nie sú to rodinne auta, od toho tu je M5 možno. 