jkk napísal:ak hladas cukor tak pod 20.000 zabudni, skor nad 25.000,-, ja by som napriklad radsej volil zachovale auto za 15-17000 a potom donho 7000nalial a vedel ze technicky je ok...cuker by to uz sice nikdy nebol ale to od m3 ja neocakavam...
napravicu servisuju relativne ok...uz som videl u jedneho chalana jak to mal spravene vystuhou a hlinikovymi puzdrami...tvrde jak slak ale drzalo to neskutocne...
ja som to riesil tiez podobne, kupil som jednu z najlacnejsich m3 co boli na predaj, cukor uz to nebude, podlaha ok, ziadna olejnicka to nieje, podlaha OK, len ma mrte vela km, a stym spojene problemy, hned po kupe vymena vsetkych naplni, komplet brzdy nove, predna naprava na vymenu, zodraty volant, laktovka a bocnica soferovej sedacky, cize dalo sa este celkom dost ziednat. Po roku preventivne vymenene oj. loziska (boli este dobre ale istota je gulomet), teraz repas diferaku, na ktorom sa zapieklo hl. lozisko. Este ma caka spojka, tlmice, mozno aj vyfuk, cize ak si clovek kupi nieco pod cenu ma o zabavu postarane, na druhej strane, kupi cukor pojazdi par tisic km a caka ho to iste. Ale tak ako hracku na vikendy, obcas slalom atd. by bolo skoda nosit cuker, to by som to radsej zavrel do garazu
Ono ak smiem poradit, hladaj m3 s co najcerstvejsou STK, alebo ked bude koncit tak sa predajcu opytaj ci je chotny urobit novu aj ked za priplatok, mas o dost mensie riziko, ze kupis niejaky srot, lebo tie kontroly v nemecku su celkom dost drsne
