Úvodom malé upozornenie:Myslím, že je čas opäť doplniť príbeh. Samozrejme ako človek, ktorý sa nechce dať dobrovoľne ukameňovať tak podotknem, že sa bude opäť jednať o určitú zmes myšlienok a preto nemusí dĺžka textu vyhovovať každému z Vás. Preto v prípade, že moc nie ste na daný model príbehov, kde sa toho aj dosť popíše zvyknutý, odporúčam tento príbeh preskočiť. Inak povedané "rovno to zavrite"
Takže opäť zdravím páni
Po dlhšej dobe sem prichádzam podať určitú aktualizáciu v rámci príbehu. Na začiatok si dovolím upovedomiť milé osadenstvo čitateľov, že sa nám príbehová „rodinka“ rozrástla o ďalší kúsok BMW... Konkrétne BMW E65 "7er", ktorá poslušne slúži mojej polovičke a jeho kúpa nastala už dávnejšie a to v mesiaci máj pre CZ užívateľov je to mesiac pod číslom "5". Nebudem klamať nemal som moc chuť to priebežne doplniť tak s odstupom času si dovolím ďalší post v podaní ďalšej 7er po E38, F01 a to E65 ... Ako už istá väčšina z Vás zaregistrovala skutočnosťou je, že k dokonalosti chýba len model E32 na, ktorý som ešte moc nedorástol ale snáď neskôr a možno v podobe prvej V12 uvidíme nech už tam po E38, E65, F01 je určitá postupnosť

...
Už dlhšiu dobu sledujem tunajšie fórum a viacerý z Vás ma aj poznajú. Takže je to pre mňa aj určitou formou relax niečo sem občas pridávať. Týmto mi je aj veľkou cťou, že som vlastne tiež súčasťou klubu v podobe modrobielej vrtule BMW. Takže pekne po poriadku ako ? prečo ? kedy ? ... Už to bol dajaký piatok s5 kedy sme mali jednu E65, ktorú nahradila vesmírna loď značky MB triedy S. Takže vlastne výber vôd do, ktorých sme sa rozhodli opäť vstúpiť nebol pre polovičku problémový. Už sme vedeli čo očakávať a myslím, že E65 nie je veľkým krokom vedľa F01 tobôž nie pre Niku
"moja DRAHÁ pozn. autora príspevku, teda mňa" Takže to začalo klasickým brieždením internetových portálov ako AB.EU atď kým sa nezhrnulo určité mizivé percento inzerátov na ešte mizivejšie percento potencionálnych kúskov určených k môjmu možnému záujmu osobného charakteru. Mesiac apríl "4" akožto mesiac dažďov sa niesol v znamení neustáleho brieždenia, telefonovania až k samotným návštevám. Bolo to dosť náročné ... Je pravdou, že i keď má E65 svoj vek nie je to také hrozné ako napr. pri modeloch E38. Väčšina E65, ktoré som mal možnosť vyskúšať počas hľadania nemala tak problém motoricky či napr. prevodovka, skôr šlo o zanedbanú údržbu v podobe bŕzd, ramien "buchot, klepot", laku atď. čo len vsugerovalo môj vnútorný pocit "ak nemá na gumy ako mohol mať na iné potrebné veci, ktoré si to auto vyžaduje ?" Takže u veľa inzerátov, ktoré som sa rozhodol osobne navštíviť ma odradil laxný prístup majiteľov. Ale nie všetko bolo tak tragické

Vedel som, že nekupujeme nové auto taktiež som si uvedomoval, že sa musí prihliadať na veľa kompromisov v rámci výbavy keďže u 7er je tých možností kvantum. Ale potom sa jeden deň zapísal do nášho motorizovaného života novým prírastkom... Áno viem, nie každému tento model sadol a určitej skupine ľudí pri pohľade na tento model neraz stúpne TLAK

Ale nebudem klamať mne osobne sa páčil už keď som ho vlastnil 1x a splňoval vtedy pre mňa dosť požiadaviek, tak prečo by to isté nesplnil mojej polovičke ? Hlavnú podstatu v podobe pohodlia, a vnútorného pocitu má E65 určite, bezpečnosť dodá určite vo väčšom rozsahu ako napr. nová Škoda Octavia v podobnej cenovej relácii. Takže takto by som zhrnul úvodné hľadanie. Kritéria neboli vôbec extrémne. V podstate som očakával výhrev predných sedačiek, širokú NAVI a to bolo všetko

Takže to čo bolo v popise výbavy navyše bolo len príjemným bonusom... Takže prejdime k samotnej flotile a pozastavme sa u najnovšieho člena E65 (nemyslím pochopiteľne ročník auta)
Tak aby som to nenaťahoval ako dlhopisy našej krajiny, predstavujem Bambi to je meno, ktoré Nika zaužíva pre túto "Banglovku"
Popis Výbavy: Modellbezeichnung: 745i
Ausführung: Europa
Typschlüssel: GL61
E-Code: E65
Karosserie: Limousine
Lenkung: links
Türen: 4
Motor: N62B44O0 - 4,40l (245kW)
Antrieb: Heckantrieb
Getriebe: automatisch
Außenfarbe: Sterlinggrau Metallic (472)
Innenraum: Leder Nasca Steingruen (U6GN)
Werk: Dingolfing
S202A Steptronic
S216A Servolenkung-Servotronic HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
S245A Steering wheel column adjustment,electr.
S261A Side airbags for rear passengers
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S650A CD player
S851A Language version German
Code Optional Equipment
S169A EU3 exhaust emissions standard
S223A Electronic Damper Control (EDC)
S268A BMW LA wheel, star spoke 95
S302A Alarm system
S323A Soft-Close-Automatic doors
S356A Climate comfort laminated glass
S358A Climate comfort windscreen
S403A Glass roof, electrical
S428A Warning triangle and first aid kit
S430A Interior/outside mirror with auto dip
S431A Interior mirror with automatic-dip
S437A Fine wood trim
S442A Cup holder
S453A Climatised fornt seats
S456A Comfort seat with memory
S464A Ski bag
S488A Lumbar support, driver and passenger
S494A Seat heating driver/passenger
S496A Seat heating, rear
S502A Headlight cleaning system
S508A Park Distance Control (PDC)
S521A Rain sensor
S522A Xenon Light
S534A Automatic air conditioning
S601A TV function
S609A Navigation system Professional
S620A Voice control
S630A Car phone with cordless receiver
S672A CD changer for 6 CDs
S677A HiFi System Professional DSP "LOGIC7"
S785A White direction indicator lights
S861A Data record without EOBD
S863A Retailer Directory Europe
S879A On-board vehicle literature German
S984A Maintenance interval encoding
_______________________________________
Čomu som bol rád je odvetrávanie sedadiel, ktoré u takej F01 nemáme v spojení s prevedením "comfort seats" Áno viem väčšina E65 tie "comfort seats" majú ale predstava, že by sa tu nachádzali klasické sedačky by ma asi troška u 7er ubíjala, keďže dané comfort seats sú už v mojej E38. Takže pre ňu bude pri každom kilometri aspoň pohodlná jazda a sedenie, a samozrejme pohľad na lavice resp. klasické sedadlá sa do vlajkových lodí moc nehodí nebudeme si tu klamať

. Ďalej sa mi páči
strešné okno, ktoré je pre mňa premiérov čo sa týka vlastných vozidiel (firemné alebo požičané nerátam) Netvrdím, že to je niečo bez čoho by sa nedalo žiť ale
keď idete spoločensky unavený a vezie Vás domov Vaša žena tak pohľad na tie HVIEZDY Vám nenaruší ani jej monológ o tom ako ste to zase prehnali 
Ďalej soft-close je vec na ktorú som si veľmi ale skutočne veľmi rýchlo zvykol už u predošlej E65. Tento zvyk, ktorý sprevádza pohodlie pri nastupovaní je prerušené len v prípade, že Vám do auta sadne niekto kto daný systém ešte nemal možnosť okúsiť o čom Vás informuje klasické buchnutie dverí takýmto jedincom.U F01 je toto dovieranie k môjmu prekvapeniu hlučnejšie. Samozrejme je tu ďaleko viac vecí, ktoré každý z Vás pozná už pri modeloch ako E38 napr. "memory seats" a s ním spojené nastavenie elektronického volantu, ktorý pri Vašom opustení vozidla ustúpi tak, aby Vám neprekážal pri vystupovaní nastupovaní

Neviem ako je na tom zvuková stránka u sériovej E65 bez L7 no LOGIC7 v E65 kvitujem ako niečo čo Vám spestrí bežnú cestu dostatočne ale tu má F01 mierne navrch ... Lepšie pár krát počuť ako o tom len bezhlavo písať ... Ďalšia možno pre niekoho úsmevná záležitosť je kedy som po zaťažení zadných sedadiel mojou Váhou bol prerušený pohľadom na to ako AKČNE sa mi vrhli opierky hláv do pohybu smerom k hlave

ÁNO, ÁNO je to len maličkosť ale strašne dobrá a neviem z akého dôvodu to u F01 nie je i keď mám dokonca "comfort seats" aj vzadu. Ďalšou vecou, ktorú by som rád spomenul je veľmi dobre premyslené chladenie lakťovej opierky, nečakal som taký efekt. Nakoľko je otvor resp. výduch väčší ako u F01 a u predošlej E65 som mal túto fíčurku neodhalenú čo spôsoboval fakt, že vetračky na opierke pre zadných pasažierov som mal stále v polohe 0. Samozrejme to nie je chladnička ale klasickú plechovku Vám ochladí pomerne za krátky čas do stavu ktorá smäd aspoň na určitý čas umlčí, ako naopak tým, že do hrdla vlejete niečo čo sa blíži v lete k bodu varu. Jasné už to nebudú 40C teploty ale tak spomenieme si na nedávne obdobie

Je toho skutočne veľa čo by som spomenul ale verím, že tu je to zbytočné a každý to pozná či sa s tým stretol a preto to nechcem naťahovať do takej miery, že si to nikto neprečítate. Nebudem klamať teším sa za fakt, že ona sama je spokojná ja tiež a to je hlavné...
Samozrejme pridávam pár fotografií a toľko k E65
/Zmeny po kúpe
1: Predaj Styling 95 r19 (ach čo som to len spravil
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
)
2: Kúpa Styling 93 r18 "leto"
3: Renovácia 4ks Styling 94, ktoré som dostal spolu s autom na ZIMU (mrzí ma absencia rezervy (5ks) ak by niekto mal 1ks kľudne do 150€ kúpim)
4: Výmena oleja v motore, filtrov atď ... "Preovdovku som ešte neriešil

tak snáď na jar zatiaľ ide ako má"
5: Naplnenie klímy (35€

)
6: Kúpa BREMBO brzdových platničiek predok, zadok
7: Nové letné pneumatiky (kupované XY.07.2015)
8: Striekanie spodného prahu na vodičovej strane ... Neviem ako to popísať ale tie hrany pri prednom a zadnom kolese mali akoby vyblednutú farbu... Je možné, že na niektorých fotkách to bude vidieť ešte v stave pred striekaním na ďalších, ktoré sú novšie už toto zblednutie nie je pozorovateľné. Ak sa nemýlim ide o menšiu chybu dizajnu, ktorú spôsobovala v zime sol poletujúca od kolies na hrany danej lišty resp. prúdenie vody, kamienkov, soli atď od kolies smerom na ten spodný prah
9: vytiahnutie preliačiny na zadných dverách bez poškodenia laku ak je zaujem prihodím fotografiu pred/po
A to je asi všetko čo ma momentálne napadlo čas na fotografie...
.
.
.
.
.