Predane, od vcera brazdi derave asfalty trencianskeho kraja, vratilo sa presne odkial prislo. Ak by som mal na zaver zhodnotit po 3 rokoch uzivania, tak to nebolo dobre auto. Uplne bezproblemovo (chap bez tlaku v hadiciach) islo asi 13 mesiacov z 37, dost smutny pomer ale na druhu stranu kriticky pokazene bolo len tyzden a za tie roky ma nechalo len raz ked dosla nafta. Po vymene toho utyraneho motora som o nom uz nepocul a 8 tisic km pocas 10 mesiacov som kapotu otvaral len kvoli vode do ostrekovacov-pozdravujem kobrakaia co sa boji ist 40km. Odkaz M51 dalej spokojne jeboce v Omege, ved co by som to bol za tdsar keby som nemal aspon jedno a netlacil kazdemu do hlavy ze je lepsie ako V8 ze? Kupil by som tu motorizaciu aj znova ale urcite nie v E34. Na margo toho modelu musim povedat, ze ma styl ale je uboho zastarany a uz dost dlhu dobu ma nebavilo do toho ani sadat. Kazdopadne technicke zalezitosti som si vyzral snad vsetky, a nieje kut ktory som kvoli niecomu nemal rozobraty, novu majitelku cakaju tie nestastne prahy, dverne listy a kadejake tukance po kamienkoch. Konecne nejake pekne kolesa a bude sa na to dat aj pozerat.
Co ma privadza k nahrade, ktorou je C-klasse W202. Pod kapotou ma slavnu seriu turbodieslov z rodiny OM606, v tomto pripade ochudobnenu o valec avsak stale zakladom silnejsiu ako konkurent 110/280 vs. 105/260. Po snad dvoch rokoch viem zase povedat "radost z jazdy" aj ked nie v BMW.. Myslim ze tychto "zrad" bude teraz v mojom okoli viac, staci sa 10 minut povozit.
