Zas tak lacno nesla, a nemyslim si ze by to bola spravna volba. Mozno by sa to smyklo ale na nejake tiahle slajdy ten motor nema, lebo je zebrak.

Da sa z toho spravit valiaca sa gula s nekonecmy tahom ale lagom 5s, alebo zohinac ojnic s nejakymi 300Nm pri 1500RPM, ale -50Nm pri 3400... jednoducho nema flow, ale bohuzial ten fyzikalny nie muzikalny. Nakolko niektori su verni, tak snad este tento rok pred vianocami osadime sikovne male turbo do toho Maskovho zazraku ňach to ma nejake speky co tomu spravi fejslift aj z druhej strany ked napada. Spytaj sa Suita ci ti nepreda pohrebak na missile, to tu este nebolo.. taktiez sa uz tesi z hviezdy na kapote tak by sa nechal nahovorit mozno.
"Nove" auto som si uz omakal, takze klasika.. burana striekana plecka ktora sa povozila po bruchu stocena o 1/3 najazdu. Zatial dostala injekciu par stovak, z coho zhltol vacsinu novy podvozok s tlmicmi SACHS z ktoreho nelutujem ani cent. Co to som uz stihol rozobrat, a ako obvykle kam sa dostali cudzie ruky je to dojebane. Hlavne elektrika. Ked sa menila hardyna siel dole vyfuk, co bola jedinecna prilezitost na:
Dalej som konecne otvoril motor, pretoze strhnuta sroba na olejovej vani a slova majitela o menenom oleji este rezonovali. Zive vzpomienky na ciernu vazelinu v omege ma popohnali. Nastastie to vyzera cisto, neviem kedy ho menil ale viem ze ten motor nad 2500 nevytocil ani v nedelu takze aspon daco. Na druhu stranu aj pri takom striedmom jazdnom rezime dokazal znicit turbo specenym olejom-but I aint even mad bro, itak pojde nieco viac haj-tek a toto do police. Kedze to na volnobeh dymi a smrdi ako avia rovno som vymenil trysky, co vsak nepomohlo takze to turbo pusta olej do vyfuku.
Z fotiek je zrejme preco je ten motor lepsi ako konkurencia.. proste prebehli dobu a vidiet v tom skusenosti nejakych 50 rokov s dieslovymi motormi pre osobne auta. A je to vzor spolahlivosti, s jedinym cidlom ktore ho moze poslat do nudzaku to uz asi pri EURO2 lepsie nebude. Zivotnost radoveho cerpadla mazaneho motorovym olejom asi netreba komentovat.
To otvorenie kapoty na 90° je dielom genia.

Nieje divu ze existuje priamovstrekova verzia, moc tomu nechyba.

Predkomorka.

Trosku rozdiel proti tej blbosti ktora pali naftu v dutine hlavy.


Duplexna retaz pre motor ktory ma vydrzat.

HÚ.

Vacky sedia.

Ved kde by sme boli bez silikonu...
