... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 15
reklamne predmety bmwklub.sk
 
kolco
Autor témy
Príspevky: 58
Registrovaný: 19.2.2011
Auto: BMW 535D Touring
Kraj: Banskobystrický

Re: Automaticka prevodovka BMW535D

Pondelok, 12. Novembra 2012, 12:02

S panom K sa to riesit nedalo on bude stale krutit svoje. Ak si si vsimol na foto ktore som prilozil malo to byt podla papira nakodovane. Ked prides do servisu na vymenu RJ tiez ti nedaju auto nenakodovane. Jedna sa len o to? Ze to bolo nakodovane zle co som prilozil dalsou foto. Cize mal so dalsie naklady. Dokopy som lahsi cca o 3000 eur a auto nrkde tak ako by malo.
airbone napísal:

Viem presne kolko stoja tie diely ;)
Ale mas pravdu, necital som to vsetko a prehliadol niektore detaily, nechce sa mi nad tym teraz rozmyslat. Ale mne to je fuk, ja ta tu nehodnotim ani tu nerobim medzi vami sudcu. Ani tvoje a ani problemy tvojich zakaznikov ma nezaujimaju. Ale uz ked mate problem s tym mechatronikom, EGS sa menilo tiez spolu s tym alebo sa menila len mechanicka cast a elektronika je povodna?
To ze najprv mechatronik nepisal ziadnu chybu a potom nasledne pisal chyby solenoidu je normalne, pretoze nebol nakodovany. Problem niekedy treba analyzovat hlbsie, to pomoze viac ako sa hadat a osocovat...
 
kolco
Autor témy
Príspevky: 58
Registrovaný: 19.2.2011
Auto: BMW 535D Touring
Kraj: Banskobystrický

Re: Automaticka prevodovka BMW535D

Pondelok, 12. Novembra 2012, 12:06

Sorry za chyby som pripojeny cez telefon
 
Užívateľov profilový obrázok
VaNoS
Príspevky: 378
Registrovaný: 4.11.2011
Auto: Ne demande pas
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: SK, A, D

Re: Automaticka prevodovka BMW535D

Pondelok, 12. Novembra 2012, 12:26

lubomt napísal:
Tak to si na dost velkom omyle. Preco len menic? Ale my sme na Slovensku a tu sa to vola odborne pri novsich typoch prevodoviek mechatronika alebo šupatkova skrinka s castou riadiacej jednotky, starsie typy bez riadiacej elektroniky maju iba šupatkovu skrinku /ventilovu skrinku/. Ze kopanie je zapricinene skoro vzdy len menicom nemas pravdu. Kopanie byva zvacsa zapricinene poskodenymi košmi na lamely, prasklinami, spolu so spalenymi lamelami v nich, niekedy znecistenou a poskodenou supatkovou skrinku alebo na novsich prevodovkach mechatronikou, menicom malokedy. Samezrejme menic byva poskodeny v spojitosti s tym. Inak v menici sa nenachadza len lock-up spojka , ale aj stredove lozisko, vnutorna turbina a vonkajsia turbina, oprava 3,0d menica je zlozitejsia a niekedy neuskutocnitelna ako menica na mensie objemy. Robit sa zacali len nedavno. Tak ako by si si vybral radsej KAPS, tak opacne ja zase pocuvam od čecháčkov. Ale to je kazdeho vec.
Ta prevodovka kopala spolu s inymi problemami aj pri prvom dovezeni auta, tak nevytvaraj zase nepravdive info. Potom nekopala, zase zacala a pri druhom odovzdavani po 3 dnoch testovania nekopala. Vzdy sa to spravalo cosi inac.


Ty si fakt odborník, kedy som napísal, že kopanie spôsobuje menič??? Dobre si nabudúce prečítaj čo druhý píšu a nerob so mňa debila, nerepasujem prevodovky, ale viem ako pracujú. A nemusíš mi vysvetlovať čo sa nachádza v meniči.
 
Užívateľov profilový obrázok
lubomt
Príspevky: 1042
Registrovaný: 14.6.2010
Kraj: Žilinský

Re: Automaticka prevodovka BMW535D

Pondelok, 12. Novembra 2012, 12:46

Napisal si : ...Kopanie spôsobuje kolísajúci-unikajúci tlak vo Valve Body. Kolísanie otáčok, alebo neúmerné poďradovanie do kopca je horším stavom Hydromeniča, zodratá Lock Up spojka... Atd
Ano mas pravdu, prehliadol som, sorry, takto si to napisal. Ale toto nebyva najcastejsie sposobujuci problem ale ako som vravel najprv su praskliny az potom odchadza menic a ostatne casti ci uz prehriatim , nespravnym chodom alebo uvolnenymi kovovymi ciastockami. Menic samotny odchadza malokedy okrem par typov aut
 
Užívateľov profilový obrázok
VaNoS
Príspevky: 378
Registrovaný: 4.11.2011
Auto: Ne demande pas
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: SK, A, D

Re: Automaticka prevodovka BMW535D

Pondelok, 12. Novembra 2012, 13:12

Musím povedat, že som z teba LuboMT sklamaný, lebo, keď som sa o tebe prvý krát dozvedel, že robíš repasy automatov,, na slovensku z mála ľudí, ma to potešilo. Ale keď som ti písal email či by si mi urobil repas Valve Body na 5HP24, s tým, že som ti poslal aj link na objednanie sady z nemecka zo ZF (nový typ sady, vydrží viac ako starý, v ZF už dávajú len tú), ty si mi odpísal, že mám asi zlé Selenoidy, čo bola totálna blbosť. Ak by bol zlý Selenoid, prevodovka prestane radiť a hodí sa do núdzového režimu, čiže do štvorky. Dokopnutie, alebo docuknutie do jednotky, dvojky je horším stavom tesnení vo Valve Body - najčastejšia príčina. Časté preraďovanie v kopcoch je zodratá spojka v meniči - najčastejšia príčina.
 
Užívateľov profilový obrázok
lubomt
Príspevky: 1042
Registrovaný: 14.6.2010
Kraj: Žilinský

Re: Automaticka prevodovka BMW535D

Pondelok, 12. Novembra 2012, 13:26

Ja som sklamany z Teba, lebo si pozabudol na nejake veci ohladom kazivosti prevodoviek. To ides akoze do mna rypat aj Ty? Vies o tom , ze selenoid nemusi odist uplne po elektrickej stranke ale aj sa pripchat necistotami alebo uplne upchat? Alebo znecistit kanaliky, upchat gulicka, prasknut strunka atd. Tak nerob pre zmenu laskavo debila zas Ty zo mna. Ked si sklamany, tak bud. Ja nie som povinny kupovat co mi kto odporuci. Na to su ine firmy, ktore toto robia. Ano, podla Teba by sme vlastne nemali robit ani prevodovky, lebo vidim ze tu strasne vela ludi tieto problematiky zvlada lepsie ako ja... Nudzovy rezim je inak 3-ka.
takisto na mechatronikach sa moze poskodit aj cast RJ /plastova cierna cast/.
KTO SI ESTE IDE RYPNUT?
Naposledy upravil/-a lubomt v Pondelok, 12. Novembra 2012, 13:59, upravené celkom 3 krát.
 
kolco
Autor témy
Príspevky: 58
Registrovaný: 19.2.2011
Auto: BMW 535D Touring
Kraj: Banskobystrický

Re: Automaticka prevodovka BMW535D

Pondelok, 12. Novembra 2012, 13:39

Ja si rypnem... Stale som nedostal odpoved ze preco by som mal platit duplicitne pracu a 80 euro za naftu pri prejdeni 200 km
lubomt napísal:
Ja som sklamany z Teba, lebo si pozabudol na nejake vacinohladom kazivosti prevodoviek. To ides akoze do mna rypat aj Ty? Vies o tom , ze selenoid nemusi odist po elektrickej stranke ale aj sa pripchat necistotami alebo uplne upchat? Alebo znecistit kanaliky, upchat gulicka, prasknut strunka atd. Tak nerob pre zmenu laskavo debila zas Ty zo mna. Ked si sklamany, tak bud. Ja nie som povinny kupovat co mi kto odporuci. Na to su ine firmy, ktore toto robia. Ano, podla Teba by sme vlastne nemali robit ani prevodovky, lebo vidim ze tu strasne vela ludi tieto problematiky zvlada lepsie ako ja... KTO SI ESTE IDE RYPNUT?
 
kolco
Autor témy
Príspevky: 58
Registrovaný: 19.2.2011
Auto: BMW 535D Touring
Kraj: Banskobystrický

Re: Automaticka prevodovka BMW535D

Pondelok, 12. Novembra 2012, 13:43

Prepac poopravim ta... Mne po jeho prvej oprave auto podradovalo ako chcelo... Pribrzdil som auto podradilo do trojky cca 2800 ot. Pustil som brzdu nasledne som znovu pribrzdil podradilo do dvojky a otacky vyskocili cca na 4500 pri jazde dole kopcom. Pan K mi tvrdil aj vyuctoval novy hydromenic
BMW540iA napísal:
Musím povedat, že som z teba LuboMT sklamaný, lebo, keď som sa o tebe prvý krát dozvedel, že robíš repasy automatov,, na slovensku z mála ľudí, ma to potešilo. Ale keď som ti písal email či by si mi urobil repas Valve Body na 5HP24, s tým, že som ti poslal aj link na objednanie sady z nemecka zo ZF (nový typ sady, vydrží viac ako starý, v ZF už dávajú len tú), ty si mi odpísal, že mám asi zlé Selenoidy, čo bola totálna blbosť. Ak by bol zlý Selenoid, prevodovka prestane radiť a hodí sa do núdzového režimu, čiže do štvorky. Dokopnutie, alebo docuknutie do jednotky, dvojky je horším stavom tesnení vo Valve Body - najčastejšia príčina. Časté preraďovanie v kopcoch je zodratá spojka v meniči - najčastejšia príčina.
Naposledy upravil/-a kolco v Pondelok, 12. Novembra 2012, 13:54, upravené celkom 1 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
lubomt
Príspevky: 1042
Registrovaný: 14.6.2010
Kraj: Žilinský

Re: Automaticka prevodovka BMW535D

Pondelok, 12. Novembra 2012, 13:44

Rovno mi tu povedzte, kedze sa poniektori lepsie vyznate do problematiky automatickych prevodoviek na zaklade, ze ste si nieco precitali na nete nalebo stylom " jedna pani povedala" a na zaklade par nespokojnych ludi sudite, ze robime totalne naprd, ze si nezelate , aby som tu zasieral forum svojimi debilnymi neodbornymi prispevkami, o ktore ma kazdy den velakrat ziadaju majitelia prevodoviek Urobim to sfleku, ako som uz raz poziadal admina ale ten ma prehovoril. Ja na rozdiel od vacsiny ludi radim a nie ziadam o rady. Za nic. Ked Vy ostatni budete toto robit bez zisku a radi, tak uvidite co je to za robota. Vobec tu nemusim prispevat, rad kazdeho presmerujem na Teba a ostatnych, ktori vedia co a ako.
 
pedro299
Príspevky: 288
Registrovaný: 9.8.2010
Auto: BMW E38 2001
Kraj: Bratislavský

Re: Automaticka prevodovka BMW535D

Pondelok, 12. Novembra 2012, 14:11

lubomt napísal:
Rovno mi tu povedzte, kedze sa poniektori lepsie vyznate do problematiky automatickych prevodoviek na zaklade, ze ste si nieco precitali na nete nalebo stylom " jedna pani povedala" a na zaklade par nespokojnych ludi sudite, ze robime totalne naprd, ze si nezelate , aby som tu zasieral forum svojimi debilnymi neodbornymi prispevkami, o ktore ma kazdy den velakrat ziadaju majitelia prevodoviek Urobim to sfleku, ako som uz raz poziadal admina ale ten ma prehovoril. Ja na rozdiel od vacsiny ludi radim a nie ziadam o rady. Za nic. Ked Vy ostatni budete toto robit bez zisku a radi, tak uvidite co je to za robota. Vobec tu nemusim prispevat, rad kazdeho presmerujem na Teba a ostatnych, ktori vedia co a ako.

Prispievať môžeš v pohode,radi si niečo prečítame,však keď vonku prší aj tak neni čo robiť,ale aspon sa netvar že si široko ďaleko največši odbornik na automaty.Takých je tu bárs kolko.A keď už tolko radíš,poraď chlapcovi,už je o 3litre lahší že čo má robiť,keď to je stále na p..u.
BMW 730D ex
BMW E61 530xd ex
BMW 728i 2001
 
kolco
Autor témy
Príspevky: 58
Registrovaný: 19.2.2011
Auto: BMW 535D Touring
Kraj: Banskobystrický

Re: Automaticka prevodovka BMW535D

Pondelok, 12. Novembra 2012, 14:40

Strucne a vystizne =D>
pedro299 napísal:
Prispievať môžeš v pohode,radi si niečo prečítame,však keď vonku prší aj tak neni čo robiť,ale aspon sa netvar že si široko ďaleko največši odbornik na automaty.Takých je tu bárs kolko.A keď už tolko radíš,poraď chlapcovi,už je o 3litre lahší že čo má robiť,keď to je stále na p..u.
 
Užívateľov profilový obrázok
VaNoS
Príspevky: 378
Registrovaný: 4.11.2011
Auto: Ne demande pas
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: SK, A, D

Re: Automaticka prevodovka BMW535D

Pondelok, 12. Novembra 2012, 23:14

kolco napísal:
Prepac poopravim ta... Mne po jeho prvej oprave auto podradovalo ako chcelo... Pribrzdil som auto podradilo do trojky cca 2800 ot. Pustil som brzdu nasledne som znovu pribrzdil podradilo do dvojky a otacky vyskocili cca na 4500 pri jazde dole kopcom. Pan K mi tvrdil aj vyuctoval novy hydromenic


Pozor! Automat musí podradovať z kopca, napríklad keď som chodieval z Cetune, z takého veľkého kopca, tak tam bolo vždy vidieť ako krásne BMW-ZF automat funguje, išiel som 65km/h na štvorke menič otvorený, čidlo náklonu zistí, že auto ide z veľkého kopca a neprimerane stúpa rýchlosť, tak podradí do trojky a uzavrie menič, začne brzdiť motorom ako na manuálnej prevodovke. Ale to čo opisuješ ty je už divné.
 
kolco
Autor témy
Príspevky: 58
Registrovaný: 19.2.2011
Auto: BMW 535D Touring
Kraj: Banskobystrický

Re: Automaticka prevodovka BMW535D

Pondelok, 12. Novembra 2012, 23:38

Ano bolo to divne a dost neprijemne. Dradovalo to az moc agresivne.. Bolo to na Moraci v Ciernej Hore. Po dnesnej navsteve BMW servise bola po nahrati najnovsieho softu zmazana aj chyba selenoidu 3 a odporucilimi pojazdit a opat dojst na dignostiku ci znovu nezapise chybu. Problem je vsak stale ten ze pri miernom pridavani ato na 2 alebo 3 stupni zavaha padnu otacky o cca 200 potom to znovu dotiahne na 2000ot a az potom preradi na dalsiu rychlost. Ostatne rychlosti idu dobre. Zadalsie ked s autom parkujem a potrebujem preradovat D a R tak kope viac ako by malo
BMW540iA napísal:

Pozor! Automat musí podradovať z kopca, napríklad keď som chodieval z Cetune, z takého veľkého kopca, tak tam bolo vždy vidieť ako krásne BMW-ZF automat funguje, išiel som 65km/h na štvorke menič otvorený, čidlo náklonu zistí, že auto ide z veľkého kopca a neprimerane stúpa rýchlosť, tak podradí do trojky a uzavrie menič, začne brzdiť motorom ako na manuálnej prevodovke. Ale to čo opisuješ ty je už divné.
 
Užívateľov profilový obrázok
VaNoS
Príspevky: 378
Registrovaný: 4.11.2011
Auto: Ne demande pas
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: SK, A, D

Re: Automaticka prevodovka BMW535D

Pondelok, 12. Novembra 2012, 23:55

kolco napísal:
Ano bolo to divne a dost neprijemne. Dradovalo to az moc agresivne.. Bolo to na Moraci v Ciernej Hore. Po dnesnej navsteve BMW servise bola po nahrati najnovsieho softu zmazana aj chyba selenoidu 3 a odporucilimi pojazdit a opat dojst na dignostiku ci znovu nezapise chybu. Problem je vsak stale ten ze pri miernom pridavani ato na 2 alebo 3 stupni zavaha padnu otacky o cca 200 potom to znovu dotiahne na 2000ot a az potom preradi na dalsiu rychlost. Ostatne rychlosti idu dobre. Zadalsie ked s autom parkujem a potrebujem preradovat D a R tak kope viac ako by malo


Prevodovka nesmie cuknúť a už vôbec nie kopnúť pri preraďovaní z D do R. Takto môže prasknúť, ba dokonca zlomiť spiatočkový koš a bude docúvané.
 
Užívateľov profilový obrázok
lubomt
Príspevky: 1042
Registrovaný: 14.6.2010
Kraj: Žilinský

Re: Automaticka prevodovka BMW535D

Utorok, 13. Novembra 2012, 06:48

BMW540iA napísal:

Pozor! Automat musí podradovať z kopca, napríklad keď som chodieval z Cetune, z takého veľkého kopca, tak tam bolo vždy vidieť ako krásne BMW-ZF automat funguje, išiel som 65km/h na štvorke menič otvorený, čidlo náklonu zistí, že auto ide z veľkého kopca a neprimerane stúpa rýchlosť, tak podradí do trojky a uzavrie menič, začne brzdiť motorom ako na manuálnej prevodovke. Ale to čo opisuješ ty je už divné.

Prosim Ta, toto co tu opisujes je uplne na hlavu. Odkedy funguje automat na zaklade nejakeho cidla naklonu? Odkedy pri podradeni do 3 uzavrie menic? Radenie prevodovky zabezpecuje riadiaca jednotka na zaklade rychlosti, otacok, krutiaceho momentu motora , otacok kolies na zaklade informacii zo snimacov abs , dokonca berie info aj z klimy ai. Poštuduj prosim Ta. A nikde som nepovedal ze som najmudrejsi.
Ale k zadavatelovi temy. Cosi ma napadlo. Po prvom raze po odobrati vozidla mu bolo odporucsne cim skorej navstivit BMW servis z dovodu nahratia noveho software, co samozrejme aj urobil. Pri doneseni auta na reklamaciu tam mal zrazu problem selenoidu c.3. Do novej mechatroniky a mu vo firme, kde tieto mechatroniky aj opravuju nahrali ten isty soft ako mal v starej. Pri terajsej navsteve BMW servisu a nanovo nahrati softu vraj zmizla zavada selenoidu. Novy software sa cast uklada do RJ prevodovky a nieco do mechatroniky.Z toho mi vychadza, ze pri prvom raze v BMW im zle nahralo soft do mechatroniky a tento umelo vykazovsl zavadu, aj ked nebola. Po terajsom znovunahrati uz zmizla. takze nie my sme zvrzali kodovanie, ako nas tu obvinuje ale stalo sa to v BMW. niekedy sa to stava, ze nenahra dobre soft az dokonca do takeho stavu, ze odpali niektoru RJ, na co velakrat v BMW upozornuju. my sme v BMW servise s autom neboli. Takze cele to bolo potom zle. my dme mohli sa mohli trapit kolkokolvek, menit mechatroniky a na kazdej vypisovalo zavadu. Takze stazovat sa na zle nakodovanie sa musl tam a nie u nas. Sice to nechodi este stale ako ma, ale konecne mi je v tomto jasno, kde bola chyba. Tu sme my nepochybili. Cele toto je zle... Majitel auta sa do nas navazal, ako sme mu to zle nakodovali ale nech sa podakuje (alebo aspon ich upozorni), ze mu to sposobili oni. Mali sme uz raz taky pripad v Zilinskom BMW a umela chyba sa odstranila po znovuprehrati. Servis ked sa tak vezme za to tiez nemoze, pretoze ci sa spravne alebo nespravne soft nahra, toto neovplyvni. Kopu roboty sa urobilo zbytocne. Darmo sme my mohli menit mechatroniky a stale tam bola zavada. Ked je zly software , servisak sa moze aj rozkrajat a chybu nenajde, pretoze system nespravne pracuje.
Dobre by bolo, aby auto doniesol este raz a pozrieme, preco to trhne pri zaradeni D a R. Predpokladam mechanicky problem.
A velmi teda dakujem za antireklamu, ktoru tymto sposobil zadavatel temy a vsetci ste sa hned do mna navážali... Samozrejme, ved ja vlastne viem ovela menej o automatoch ako kolki ini tu na fóre
Naposledy upravil/-a lubomt v Utorok, 13. Novembra 2012, 07:15, upravené celkom 1 krát.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 15

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 15 neregistrovaných