... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: Prepalenie DPF filtra

Nedeľa, 23. Februára 2014, 21:56

V meste sa regeneruje takto.....:))





To len tak na odlahcenie:))))
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
vladoslavo
Príspevky: 747
Registrovaný: 8.11.2012
Auto: E61, 525 d, LCI
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: Prepalenie DPF filtra

Streda, 19. Marca 2014, 11:12

celkom zaujimave citanie ... http://kcc-hho.webnode.cz/diesel-jed/
 
kurtas2656
Príspevky: 12
Registrovaný: 27.3.2013
Auto: 530D
Kraj: Žilinský

Re: Prepalenie DPF filtra

Utorok, 25. Marca 2014, 19:12

chemicky výplachom by som urcite necistil.... kanaliky v pdf nie su priamo priechodne to znamena ze ked sa cez neho pozres voci slnku nevidis nic.... je tam odskok tie kanaliky totiz nejdu priamo... u kovovych su vedene spiralovito bez odskoku....
nevyhodou chemickeho cistenia je ze chemikalia sice rozpusti sadze avsak z tych kanalikov to uplne wapkou nevystriekas.... treba zarat ze je nutne zaplatit drahy rozotok 1 liter cca 20 EUR (použiješ kludne aj 3-5 litrov podla velkosti DPF)..... plus práca mechanika cca 50-150 EUR... tym padom sa dostanes hravo na sumu 200-300 EUR.... zivotnost je cca 300-10,000 km. len magor by dal na toto záruku.....
pri takejto cene je lepsie uvazovat radsej nad kupou noveho alebo inou alternativou nie vsak cistit platit a nemat na to zaruku....

dalsia vec je nutne vzdy pri vymene odstranit zavadu upchatia (moze byt aj beznym opotrebovanim)... urcite treba skontrolovat turbo (ci nechadze naftu olej) vsetky snimace na telese dpf... a urcite pri vymene (hoci aj pri cisteni stareho) je nutne sa stary dpf filter znulovat a zaznacit v riadiacej jenotke jeho fyzicku vymenu v opacnom pripade hrozi jeho upchatie ... Pokial je totiz vozidlo v nudzovom rezime tak uz nespusta regeneraciu. To znulovanie odporucam vsak vzdy bez ohladu na to ci je v nudzom rezime alebo nie je.
 
vladoslavo
Príspevky: 747
Registrovaný: 8.11.2012
Auto: E61, 525 d, LCI
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: Prepalenie DPF filtra

Utorok, 25. Marca 2014, 19:20

kurtas2656 napísal:
chemicky výplachom by som urcite necistil.... kanaliky v pdf nie su priamo priechodne to znamena ze ked sa cez neho pozres voci slnku nevidis nic.... je tam odskok tie kanaliky totiz nejdu priamo... u kovovych su vedene spiralovito bez odskoku....
nevyhodou chemickeho cistenia je ze chemikalia sice rozpusti sadze avsak z tych kanalikov to uplne wapkou nevystriekas.... treba zarat ze je nutne zaplatit drahy rozotok 1 liter cca 20 EUR (použiješ kludne aj 3-5 litrov podla velkosti DPF)..... plus práca mechanika cca 50-150 EUR... tym padom sa dostanes hravo na sumu 200-300 EUR.... zivotnost je cca 300-10,000 km. len magor by dal na toto záruku.....
pri takejto cene je lepsie uvazovat radsej nad kupou noveho alebo inou alternativou nie vsak cistit platit a nemat na to zaruku....

dalsia vec je nutne vzdy pri vymene odstranit zavadu upchatia (moze byt aj beznym opotrebovanim)... urcite treba skontrolovat turbo (ci nechadze naftu olej) vsetky snimace na telese dpf... a urcite pri vymene (hoci aj pri cisteni stareho) je nutne sa stary dpf filter znulovat a zaznacit v riadiacej jenotke jeho fyzicku vymenu v opacnom pripade hrozi jeho upchatie ... Pokial je totiz vozidlo v nudzovom rezime tak uz nespusta regeneraciu. To znulovanie odporucam vsak vzdy bez ohladu na to ci je v nudzom rezime alebo nie je.


Ja som ho cistil pred cca 40 tis km, nebolo treba, ale pre istotu, auto malo cca 170 tis km, popisane je to v mojom pribehu auta, podla diagnostiky je stale ako novy, tak ako hned po cisteni ...
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7744
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: Prepalenie DPF filtra

Utorok, 25. Marca 2014, 21:21

kurtas2656 napísal:
zivotnost je cca 300-10,000 km. len magor by dal na toto záruku.....

jazdim na vycistenom filtri uz 22 000km, pred 2 mesiacmi som kontroloval spatny tlak a hodnoty boli velmi dobre...
kurtas2656 napísal:
kanaliky v pdf nie su priamo priechodne to znamena ze ked sa cez neho pozres voci slnku nevidis nic.... je tam odskok tie kanaliky totiz nejdu priamo... u kovovych su vedene spiralovito bez odskoku....
nevyhodou chemickeho cistenia je ze chemikalia sice rozpusti sadze avsak z tych kanalikov to uplne wapkou nevystriekas...

a ja som si vzdy myslel, ze molekuly vody su mensie ako molekuly vzduchu... (to je velice zjednodusene, pretoze z vyfuku samozrejme nejde vzduch, ale kopec inych sraciek)
kurtas2656 napísal:
dalsia vec je nutne vzdy pri vymene odstranit zavadu upchatia (moze byt aj beznym opotrebovanim)... urcite treba skontrolovat turbo (ci nechadze naftu olej) vsetky snimace na telese dpf...

s tymto suhlasim, vacsinou sa filter zapcha kvoli nesplneniu kriterii pre regeneraciu - to moze byt nejaka chyba v DDE, ale aj termostat (nedostatocna teplota) a aj spomenute snimace
kurtas2656 napísal:
je nutne sa stary dpf filter znulovat a zaznacit v riadiacej jenotke jeho fyzicku vymenu v opacnom pripade hrozi jeho upchatie

nie je to nutnost, ale je dobre to urobit, filter sa kvoli tomu hned neupcha...v prvom rade treba odstranit pricinu upchatia filtra
 
vladoslavo
Príspevky: 747
Registrovaný: 8.11.2012
Auto: E61, 525 d, LCI
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: Prepalenie DPF filtra

Utorok, 25. Marca 2014, 21:52

PeqpeK ja som tiez pocul ze po vycisteni DPF je lepsie ked sa autu zada, ze sa DPF vymenil, mne to tiez jeden manik tak urobil, naviac este vyvolaj aj regeneraciu, isiel som to rychlo prebehnut na dialnicu...
 
jiro
Príspevky: 79
Registrovaný: 13.11.2011
Auto: BMW 525d E61r.v.2008
Kraj: Banskobystrický

Re: Prepalenie DPF filtra

Utorok, 25. Marca 2014, 22:16

PeqpeK napísal:
jazdim na vycistenom filtri uz 22 000km, pred 2 mesiacmi som kontroloval spatny tlak a hodnoty boli velmi dobre...

a ja som si vzdy myslel, ze molekuly vody su mensie ako molekuly vzduchu... (to je velice zjednodusene, pretoze z vyfuku samozrejme nejde vzduch, ale kopec inych sraciek)

s tymto suhlasim, vacsinou sa filter zapcha kvoli nesplneniu kriterii pre regeneraciu - to moze byt nejaka chyba v DDE, ale aj termostat (nedostatocna teplota) a aj spomenute snimace

nie je to nutnost, ale je dobre to urobit, filter sa kvoli tomu hned neupcha...v prvom rade treba odstranit pricinu upchatia filtra

Otazka...aka je dobra hodnota spatneho tlaku? Vie to tu niekto?
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7744
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: Prepalenie DPF filtra

Utorok, 25. Marca 2014, 22:45

jiro napísal:
Otazka...aka je dobra hodnota spatneho tlaku? Vie to tu niekto?

:roll: post994830.html?hilit=backpressure#p994830
 
vladoslavo
Príspevky: 747
Registrovaný: 8.11.2012
Auto: E61, 525 d, LCI
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: Prepalenie DPF filtra

Utorok, 25. Marca 2014, 23:08

PeqpeK napísal:


A ake su medzne hodnoty?
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7744
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: Prepalenie DPF filtra

Utorok, 25. Marca 2014, 23:20

vladoslavo napísal:

A ake su medzne hodnoty?

volnobeh - 65mbar
2000rpm - 150mbar
4000rpm - 250mbar
 
jiro
Príspevky: 79
Registrovaný: 13.11.2011
Auto: BMW 525d E61r.v.2008
Kraj: Banskobystrický

Re: Prepalenie DPF filtra

Štvrtok, 27. Marca 2014, 07:44

jiro napísal:
Otazka...aka je dobra hodnota spatneho tlaku? Vie to tu niekto?

Dakujem za link :-).
 
gabikh
Príspevky: 807
Registrovaný: 30.9.2012
Auto: 535d e60, F07 530xd
Kraj: Prešovský
Bydlisko: SABINOV

Re: Prepalenie DPF filtra

Utorok, 1. Apríla 2014, 07:00

regeneracia dpf (ciastocna) nastane hocikedy a hocikde... a je uplne jedno ci si v meste alebo nie, motor (aspon u mojej e60 ma dunivejsi zvuk a je to pocut ze ho regeneruje, plus radi pri vyssich otackach) vtedy staci hodit tempomat na nejakych 15-20 minut ist plinulov jazdou a vypali sa to. u GT to zvukovo neregistrujem, ale ak to vystihnem a tesne po regeneracii vystupim tak pekne pocut praskat vyfuk od teploty. :)
mihal.to napísal:
ked niekedy jazdim mesto, nestava sa vam ze auto preraduje az pri cca 2500ot/min ?
zvlast ked som dlhsie nesiel dialnicu som si toto vsimol - moze nastavat regeneracia DPF ?
 
Užívateľov profilový obrázok
hindopindo
Príspevky: 34
Registrovaný: 10.2.2011
Auto: Bmw E36 coupe 325i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Prepalenie DPF filtra

Streda, 2. Apríla 2014, 16:08

presne tak mne to spravilo pred par dnami :) najprv zacal dunivy zvuk a po chvili som zazrel spetaku dym :) potom som pozrel cez pc a ukazalo sa ze mi klesli aj km do minusu o 10 000km menej :) mal som ten filter na 180 tisic a potom incidente mam uz len na 170 000 :) pocas toho vypalovania mi na palubaku neukazalo ze sa nieco stym robi :(
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7744
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: Prepalenie DPF filtra

Streda, 2. Apríla 2014, 16:16

hindopindo napísal:
presne tak mne to spravilo pred par dnami :) najprv zacal dunivy zvuk a po chvili som zazrel spetaku dym :) potom som pozrel cez pc a ukazalo sa ze mi klesli aj km do minusu o 10 000km menej :) mal som ten filter na 180 tisic a potom incidente mam uz len na 170 000 :)

z toho by som sa moc netesil :)
 
Užívateľov profilový obrázok
hindopindo
Príspevky: 34
Registrovaný: 10.2.2011
Auto: Bmw E36 coupe 325i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Prepalenie DPF filtra

Sobota, 5. Apríla 2014, 00:39

preco ? vsak sa netesim z toho :D

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných