... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Utorok, 29. Decembra 2015, 10:48

Avsak kazdy kto stag nikdy nemal bude tvrdit opak :)
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
zajox
Príspevky: 142
Registrovaný: 14.11.2014
Kraj: Nitriansky

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Utorok, 29. Decembra 2015, 12:57

a viete mi pomoct ake su rozdiely medzi jednotlivymi? ja by som chcel kvalitny splynovac ale zase nemusi byt zbytocne predrazeny, taku zlatu strednu cestu by som rad zvolil
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Utorok, 29. Decembra 2015, 16:14

Mam stag, je relativne lacny system, nemam s tym problem, iny ti zas odporuci brc lebo ma v aute to, treti zas prins
Moj nazor je taky ze kazdy system je dobry ak to dobre spravia a nastavia, a do auta o hodnote 3-4 tis eur je blbost davat zbytocne drahy system
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
snake.mino
Príspevky: 141
Registrovaný: 5.3.2013
Auto: X5 E53
Kraj: Trenčiansky

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Utorok, 29. Decembra 2015, 18:42

suhlasim s Viktorom... kazdy system je dobry ked to dobre spravia... :thumbup:
http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-au ... 87839.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Na predaj mechanizmus stahovania zadneho laveho okna e53 VALEO cisto novy za symbolicku cenu - SS
 
zajox
Príspevky: 142
Registrovaný: 14.11.2014
Kraj: Nitriansky

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Štvrtok, 31. Decembra 2015, 11:36

to asi kazdy odporuci to svoje, ked je s tym spokojny.. Len chlapi este mi povedzte ako si vybrat ten spravny servis aby mi to nepodzubali a urobili kvalitne. Uz je takych servisov ako maku tak neviem ani z daleka posudit ktori ponukaju kvalitu
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Štvrtok, 31. Decembra 2015, 22:41

zajox - neviem ci vies co chces montovat - splynovac je vec ktora "cuca" a ohrieva plyn z nadrze a "fuka" a tlakuje ho dalej do hadice - z tejto hadice ide do vstrekov, prakticky je to elektromagnet ktory je len branou pre ten plyn dalej do valcov
riadiaca jednotka - vec ktora spracuvava informacie a cas od casu sa snazi aj mysliet


nadrz a multiventil - je jedno aky vyrobca, nadrz taka ako sa ti zmesti a ventil taky, aby pasoval do bomby (osobne som si kupoval tomasetto, talian, funguje)

mal som splynovac tomasetto - bohuzial je to slaby splynovac, niekde je uvadzane 150koni, niekde 150kw - moja 4.4 na nom sice isla, ale take z nudze cnost, na opacnu stranu s riadiackou sa to dalo dobre zosyncovat a nad 4500 rpm som to prepinal na benzin, cize obehovat sa dalo slusne a po dialnici som isiel na plyne. za prvy mesiac som natom zbehol 4t km
teraz mam splynovac kme gold - mal by to byt splynovac asi do 250-70kw, ani kickdown tomu nevadi, povedal by som, ze priebeh lepsi ako na benzin, proste je to schopne dodat viac paliva za rovnaky cas, samozrejme musim doladit zmes a tak, zatim som to velmi nebehal asi tak 1000km

riadiacka - mam solaris obd - snazi sa byt prilis inteligentna a nieje, prva vec, zakazal som regulaciu podla lambda sond, jednoducho nema spravny profil a vlastny sa pre lambdy dat neda, taktiez nejak neviem doladit plynule prepnutie, stale ho troska citit
brc - vravi sa, ze je to top, sedel som v nejakych autach s nim a bolo to zaujimave
stag - poliaci ty na lpg maju prerobene snad aj kosacky - lacny system (komplet elektronika vyjde na v8 400e), na opacnu stranu ma vsetko co potrebuje a funguje a videl som ho na vela bmw namontovany

prins, tartariny - viem, ze su, ale nemam prakticke skusenosti.

zvaz kde si co chces dat montovat, kolko do toho chces vrazit a co od toho ocakavas. idealne ak by to vedel niekto v tvojom okoli servisovat.
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
MihaiL3
Príspevky: 137
Registrovaný: 4.3.2015
Auto: BMW 528iA
Kraj: Prešovský

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Nedeľa, 3. Januára 2016, 23:25

Zdravim mam 528iA mam tam splynovac Solaris a mam taky problem ze ked idem na plyn a dam tomu plny tak auto zacne strasne trhat a nakoniec to vzda a prepne na benzin a vyleti to ako keby som dal dusik :D :D neviete co sposobuje to trhanie
 
Užívateľov profilový obrázok
Hugino
Príspevky: 4077
Registrovaný: 5.3.2012
Auto: E61&E70
Kraj: Bratislavský

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Pondelok, 4. Januára 2016, 01:03

Buď máš ucpaté filtre na plyne alebo máš slabý reduktor a preto ti ho prepína
E70 X5 4.8i
E61 530d LCi
Ex E39 540iA Touring " Alles unter acht zylinder ist sozial..."
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Pondelok, 4. Januára 2016, 08:57

solaris nerobi splynovace, ale riadiace jednotky, pozri sa co mas za splynovac, idealne by bolo to mrknut cez diag a co tam mas nastavene - toto mi robilo, ak som mal prilis velky tlak plynu

to co opisujes je to, ze nevies dostat dostatok plynu do valcov, nasledne je tam timeout kedy sa prepinaju vstreky a ked vyletis dopredu, ides na benzin (pozri sa na tlacidlo prepinania plynu, ci ti vtedy nezacnu poblikavat diody)

sprievodne javy ako chceck control, nizska teplota?

@edit - uz som videl aj splynovac, ale vyzeral ako tomasseto
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
zajox
Príspevky: 142
Registrovaný: 14.11.2014
Kraj: Nitriansky

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Pondelok, 4. Januára 2016, 11:24

o stagu som pocul, myslim ze ten je oblubeny najma kvoli svojej cene, ja som teraz prezeral niektore tie servisy co mam v okoli, ale mam pocit, ze je toho strasne vela a neviem sa nejako rozhodnut. Prins a tartarini nevies ani ako cenovo vychadzaju?
 
Užívateľov profilový obrázok
Twenty
Príspevky: 76
Registrovaný: 29.1.2013
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Utorok, 5. Januára 2016, 13:33

Neboj sa takych nas bolo viac co mali problem si vybrat servis a system :) najprv napis kolko valcov mas, aby sme ti pomoct mohli. Pretoze cena prerabky sa odvija od poctu valcov ;)
 
Užívateľov profilový obrázok
Ogi22
Príspevky: 140
Registrovaný: 12.11.2015
Auto: e39 528i A 1996 LPG
Kraj: Bratislavský

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Utorok, 5. Januára 2016, 13:56

Chalani kro z Vas sa vyzna?

Zacalo mi blbnut LPG. Na Bendzin ide vsetko normalne.
Mam BMW e39 1996 528i Automat.
Lpg je Prins (starsi model).

Nizsie popisujem ako sa sprava na LPG ked je motor zahriary v roznych rezimoch prevodovky:

P- Volnobeh kolisanie otacok 200-1000 RPM (ak neskape)
Po pridani do vizsih otacok ide normalne, az okolo 4000 prepne na bendzin, (to som upravil zmenou zmesi a uz mi to neprepina)

R- Jazda Ok,

N- To iste ako rezim P

D- pri nizkych otackach 200-1200 ide Plyn nomralne, Pri 1800 prepne na Bendzin, (to prestalo po tom co som zmenil pomer zmesi na reduktore)

(S- Neskusal som)

Po nastartovani na LPG bez pridania plinu sa nastartuje do kolisavich otacok.
Ak startujem na LPG s tym ze pridam plyn tak ide akoby na 5 vacov a tak nejak sa trase co ustane po cca 10 sekundach pricom sa aj otacky zvisia (napr z 1000 na 1500 a pritom polohu plynoveho pedalu vobec nezmenim)
________________________________

Vsetrekovace som precistil najskor v izopropile v ultrazvukovej vanicke + injekcnou striekackou a baterkou preplachol.
Po nahodeni do auta bezozmeny.

Potom som ich precistil cisticom brzd v spreji, s tym ze som tiez otvaral vstreky pripojenim napatia na svorky.
No po nahodeni bezozmeny.

Vsetky vinutia na kazdom vstrekovaci maju stejny odpor.

Vstrekovace su napojene do sania na take trisky (iba sulcek so zavitom nasrobovany do sania) tie som vsetky vymontoval precistil a znova namontoval (pouzil som lepidlo na zavity tak aby som riadne zatesnil zavit)
no bezozmeny.

V servise SlovLada sme skusali:
Vymenit elektromagneticky ventil s filtrom na reduktore:Bezozmeny
Vymenit filter za reduktorom:Bezozmeny
Nastavoval mi zmes: nic neviriesilo
Diagnostika: nic
Jedine co sa tomu technikovy zdali divne ze z nadrze akoby nasiel tlak. Pri odpajani reduktora ci ventilu sa mu zdalo ze malo sicalo.

Pri odpajani niektorych vstrekovacov sa na neutrale motor ukludnil viz video ktore som natocil
https://youtu.be/N7snzTmtne0

Dalsie video ako sa to sprava
https://youtu.be/fMNlWnY3vc4

Sanie vzduchu sa zda byt dotiahnute (sanie aj tak pre istotu najblizsie pretesnim u technika)

Za kazdu radu dakujem
Kto by vedek poradit mozte mi aj cengnut 0904526034
e39 528i A 1996 LPG
 
MihaiL3
Príspevky: 137
Registrovaný: 4.3.2015
Auto: BMW 528iA
Kraj: Prešovský

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Utorok, 5. Januára 2016, 22:15

To kolisanie vo volnobehu som riesil pretesnenim vanosou :) a nasledne vymena filtrou a vstrekovacou na plyne... aj sviecky som menil a nakoniec mi to plynar neako zresetoval na pocitaci a fachci to tiez som mal ten problem ze mi vypinalo plyn a trhalo a kolisali otacky a dakedy mi aj dochlo urcite to daj k plynarovi na pocitac tam ti zisti co nehraje :-({|=
 
Užívateľov profilový obrázok
Ogi22
Príspevky: 140
Registrovaný: 12.11.2015
Auto: e39 528i A 1996 LPG
Kraj: Bratislavský

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Utorok, 5. Januára 2016, 22:57

:D to k akemu plynarovi si isiel? Vsetky vstrekovace? Viec co stoji jeden Keihyn?
Jedna rampa so 4 vstrekmy 400€
http://shop.mpgas.sk/vstrekovace-plynu- ... n-4v-i583/
e39 528i A 1996 LPG
 
zajox
Príspevky: 142
Registrovaný: 14.11.2014
Kraj: Nitriansky

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Streda, 6. Januára 2016, 12:47

Twenty a ty mas aky system? stvorvalec je to auto na ktore potrebujem lpg dat, teda nepotrebujem ale chcel by som.. Da sa niekde na internete pozriet ako sa ceny pohybuju?

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných