... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

reklamne predmety bmwklub.sk
 
bmw299
Autor témy
Príspevky: 2
Registrovaný: 19.11.2008

E46/320D - Jemné trhanie pri otáčkach okolo 2000

Streda, 19. Novembra 2008, 10:49

Ahojte.

Potreboval by som poradit s mensim problemom na aute BMW 320D, 110kW, diesel E46, r.v2004.

Problem:
Ked nie je auto v tahu, cize mam zlahka pridany plyn, je citit jemne trhanie motora. Robi to okolo 1800 az 2100 otacok a je jedno aka je tam rychlost. Motor nesmie byt vobec zatazeny!
Viete niekto cim by to mohlo byt? Filtre, naplne vymene.

Diky za radu
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Streda, 19. Novembra 2008, 17:28

...ziadne problemy na volnobehu? absolutne stabilne otacky?
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
solo
Príspevky: 71
Registrovaný: 23.11.2007
Auto: BMW 330cd
Kraj: Trenčiansky

Streda, 19. Novembra 2008, 19:55

Prepáč že sa sem vsuniem, ale presne to isté mi robí 530d. Niekde tu na fóre som už tento problém videl, ale konkrétne riešenie som nenašiel. Možno niekto poradí #-o
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Streda, 19. Novembra 2008, 20:23

a diagnostyka vam neukazala nič chlapci ? podla mna to môže byť chyba vo vstrekovačoch.trebalo by to napojiť na PC a posledovať trochu priebeh skutočních hodnôt poprýpade trošku sa pohrať z osciloskopom. tento typ vstrekovania vstrekuje na 2vstreknutia paliva(pylotný a hlavný vstrek) pry 1800-2100 ot sa pylotný vstrek vypýna a ide to už len na hlavný vstrek. :roll: . :idea: myslým si že bude problem vtom že bud su vstrekovače už opotrebené a len pylotny vstrek pry tych otáčkach už nieje taký dokonalý alebo dokonca u niektorého valca už nieje vôbec,a to spôsobuje to jemné trhanie :idea: Pylotný vstrek slúži na kultyvovanejší chod motora pry volnobehu a nižších otáčkach,a na lepšie zapalenie hlavneho vstreku :wink: .dufam že kusok pomohlo :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12285
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

hnmm

Streda, 19. Novembra 2008, 20:38

presne toto robi aj mne v tych otáčkach......ale len ked je motor studeny.....ked je v prevadzkovj tak to nerobi...... 8) 8)


Ps. na margo tych vadnych vstrekov...neviem ako ostatny ale moj motor ma nejakych 60 000. menil osm ho a daval z roku 2005,tak tym to nebude podla mna..:-))
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Streda, 19. Novembra 2008, 20:48

na margo tych vstrekov :arrow: tie vstreky su tak citlivé že par krát trafíš humus naftu,a dosť dlho sa stoho spametavaju ak sa im to vôbec podarý. U CRvstrehoch je uplne normál že su po 120000-150000km fuč na slovensu naftu. :roll: PS:ja osobne by som vážne uvažoval o CR diesli aute v SR.
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12285
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

hmm

Streda, 19. Novembra 2008, 20:50

Jasne neni nafta ako nafta......len vravim že mne to nerobí stale tiež.....ale šak pozistujeme a poriešime....je to len male rozmedie otačok...je to divne,ale je to tak..:_)) 8) 8)
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Streda, 19. Novembra 2008, 21:01

by som skusil naliať do nafty niečo na zlepšenie mazivosti či sa to nestratí :wink:
 
solo
Príspevky: 71
Registrovaný: 23.11.2007
Auto: BMW 330cd
Kraj: Trenčiansky

Streda, 19. Novembra 2008, 21:03

No ja mám tam skoro 170 000km, jazdené v Nemecku a tankujem power diesel. Z času na čas pridám niečo na prečistenie trysiek (nie som si istý či to pomáha), ale je možné že trysky už tak dobre nefachčia. Ale motor beží super. Ako sa dá posúdiť reálny stav trysiek, a je to možné aj bez demontáže z motora? A ak už zomierajú, čo sa s nimi dá ešte urobiť mimo výmeny za nové? Cena novej je vraj vražebná! Prepáč že som sa ti tu tak rozpísal, ale myslím že to s tvojou témou súvisí.
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Streda, 19. Novembra 2008, 21:14

solo napísal:
No ja mám tam skoro 170 000km, jazdené v Nemecku a tankujem power diesel. Z času na čas pridám niečo na prečistenie trysiek (nie som si istý či to pomáha), ale je možné že trysky už tak dobre nefachčia. Ale motor beží super. Ako sa dá posúdiť reálny stav trysiek, a je to možné aj bez demontáže z motora? A ak už zomierajú, čo sa s nimi dá ešte urobiť mimo výmeny za nové? Cena novej je vraj vražebná! Prepáč že som sa ti tu tak rozpísal, ale myslím že to s tvojou témou súvisí.
to že maš na tom 170000 a ešte žiadne problemy svečí o tom že ta nemecka nafta je určite lepšia,a ta prýsada ktoru tam davaš určite pomáha.Stav vstrekov sa da zistiť tak okrajovo cez PC a to tak že v porovnaní davky na volnobeh nesmie byť rozdiel v ávke viac ako 2mg/zdvyh medzi vstrekmy.alebo presne tak že ich vyberieš a daš preskušať na stolyci(dieslovej) :lol: :lol:
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12285
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

hmmm

Streda, 19. Novembra 2008, 21:33

Viem že sa dali stare vztreky kontrolovat na stolici,tie sa štelovali vypodložkovávanim,ale ako je to z novymi commonovymi,tak to neviem....je to iny princip.......ale nie to som chcel...na margo tych vstrekov.....ak niekto meni vstreky,tak sa daju tieto commonove menit len čisto triska a je to podstatne lacnejšie, než cely strek ako celok z držiakom...prave tieto veci teraz riešim,lebo potrebujem vymeniť emisnu normu,kedže mi zohnali inu ako som mal....... 8) 8) :? :?
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
bmw299
Autor témy
Príspevky: 2
Registrovaný: 19.11.2008

Streda, 19. Novembra 2008, 23:52

Takze v utorok idem do autorizovaneho servisu BA Lamac, tak som zvedavy co na to povedia a aku diagnostikuju chybu. Potom sem napisem co a ako. Dufam, ze to nebudu uz spominane trysky. Ja mam skorej pocit, ze by to mohla byt lamba sonda na vyfukovom potruby. Uvidime :-(
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Štvrtok, 20. Novembra 2008, 07:05

DIESEL ma aj Lambda sondu? tak to si ma teraz normalne odrovnal :shock: :shock: :shock: ak tam máš neakú sondu tak je to NOX-sonda a to je odrovský rozdiel :!: Ale v tom servise im to nehovor aspoň uvydýš ako su na tom :-$
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12285
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

hmm

Štvrtok, 20. Novembra 2008, 08:39

luky2208 napísal:
DIESEL ma aj Lambda sondu? tak to si ma teraz normalne odrovnal :shock: :shock: :shock: ak tam máš neakú sondu tak je to NOX-sonda a to je odrovský rozdiel :!: Ale v tom servise im to nehovor aspoň uvydýš ako su na tom :-$



Tak to si píš že má!!!!!!Emisna norma 4 má lamda sondu...... :shock: 8) 8)
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Štvrtok, 20. Novembra 2008, 08:46

ospravedlnujem sa :oops: máš pravdu 320D ma aj regulačnú sondu :wink:

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 26 neregistrovaných