... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
eddy159 napísal:Odporucan ti pozriet si nejake videa o tomto motore dam ti tu zopar linkov. aj jeden co som bol pozriet tak isto klepotal ako stary traktor a jeden alebo dva valce boly v keli. Ja povezujem tento motor za jeden velky nepodarok od BMW. Tento motor sa v prvom rade daval do mini coopera a neskor aj do peugeota. Tu v Kolarove kde byvam je velmi vela peugeotov a odbornikov na ne a oni maju znamosti po autorizovanych servisoch a oni tento motor oznacili ako jeden velky omyl.
http://www.youtube.com/watch?v=m6ZGO4N0 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=cmigDmJU ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=lyoEaS65 ... re=related
A este je kopec takychto videii na youtube. dozvedel som sa len tolko ze by to mohol byt sponovak na retazi. existuje starsi model a novsi model. treba to vymenit za ten novsi.tu je porovnanie tych sponovakov
http://www.youtube.com/watch?v=aI0FX5di ... re=related
Odporucam ti poobzerat sa po forach inych krajin. Skus to dat este na diagnostiku. Ak nemas tak ti to mozem otestovat myslim ze mam na tento motor program. Odkial si???
eddy159 napísal:http://www.youtube.com/watch?v=aI0FX5di ... re=related
Odporucam ti poobzerat sa po forach inych krajin. Skus to dat este na diagnostiku. Ak nemas tak ti to mozem otestovat myslim ze mam na tento motor program. Odkial si???
neeeeo napísal:Vyriesil si nejako ten problem? a ty maš tiež konkretne tu 318?? 105kw?
Ja mam to iste. Zistil som, ze to bude mat nieco spolocne s Secundari Air. Pumpa vhana kyslik do vyfuku pri studenom starte, aby katalizator lepsie pracoval.
Nme sa zda, ze ventil nechce otvorit vzduchu cestu, lebo pumpa ide.
Je to koli E4 norme na spaliny, ale kdesi som cital, ze sa to da vyblokovat. Treba ale prepisat jednotku ECU.
Daj vediet, aj ked je to uz stara tema.
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/08/53/11
Euronimos napísal:pred rokom som mal podobný ak nie ten istý problém so štartovaním. Kúpil novú batériu, sviečky. Pomohlo na 6 dní. Dal som do servisu (nie BMW) a vymenili mi palivovy filter (2 mesačný). Štartovalo to 2 dni. Vratil som ho späť a pochybnou diagnostiou mi zistil chybný snímač kľuky. Vymenil mi ho, vraj. Auto išlo pekne asi tak týždeň a problém bol tu zas. dal som ho do Bavarie. Vyzeralo to na palivové čerpadlo. Spojením el. okruhu cez diagnostiku orig. BMW to islo naštartovať na šupu. Čerpadlo funguje dodnes bez výmeny. Bolo odpálene RELÉ.
Kto tvrdí že benzinové motory su fuuuj, že všetko sa kazí, tak ešte nevidel benzínový motor. Benzin je jednoduchší, ľahší a pružnejši ako diesel. Akurát má slabši krútiaci moment. ALE výkon má vyšší.
Kto čo chce to má. Len najsilnejší motor BMW M3 ( ak sa bavíme o trojkovej rade) je benzín. Prečo?
neeeeo napísal:Takze to rele to nieje a teda ani ta pumpa. Stracam moznosti.
neeeeo napísal:Neviem to potvrdit ani vyvratit. Je to dost drahe na to, aby som to skusil.
Takze asi pockam do leta a potom kupim SKODOVKU![]()
Jozef napísal:nikto neporadi co robit?volal som do jedneho servisu ze to olejove cerpadlo urcite neni ze to nema s tym nic spolocne ze to bude valvetronic. Tak teraz neviem ci radsej investovat do noveho motoru lebo to chcem dat do servisu do ziliny rosinska pri stadione pozna ich niekto? A oni beru 20 eu na hod dajme tomu za 170 to pozru mozno! Na nieco pridu kto vie potom dajme tomu 300 eu suciastky zlozenie atd.a este aby ma neohukali dneska sa neda verit skoro nikomu