mozeš aj hornu hadicu, proste conajviac dostat vzduchu von. To uvidis, jak klesa hladina v nadobke. Pisal som ti to v prvom prispevku, postupoval si takto? Citis vodu v hadiciach? Kedy a jak si ju stlacal? Stlacaj ju pri plnej a zavretej nadobke a odvzdusnenom chladici fukanim. (aby bol fakt max plny) Ja stale nataham tak aby hadice boli plne po termostat a po pumpu.
Skus odpovedat presne a na vsetky otazky, lebo sa nepohnes dalej.
neviem, ako R6, ale ved R4 su na tom asi takisto... kym mas vodu v expanzke a tlacis (ehm, fukas, radsej netlac ), tak ti koluje voda v hadiciach, aj k pumpe... len si treba davat pozor, aby ta voda v expanzke bola
v esypanzku pri odvzdusnovani som mal plnu potom som ubral asi na 5cm nad riskou a ked som rano kontroloval tak bolo rovnako a ked som mal stvorvalec tak bez problemou som odvzdusnil vesetko islo tam som mal problem opacny ze za volnobehu sa prehrieval nie za jazdy a pod 2000 - 2500 otacok nekuril ale tam bol asi zaseknuty termostat no tu? hm
EX BMW E32 L6 730i M30B30 (1989) Diamond Schwarz EX: BMW E36 316i M43B16 (1994) Boston Grün metallic Limo R.I.P. EX: BMW E36 328i A/T M52B28 (1996) Buston Grün metallic Coupe Aktual: BMW e39 530d A/T 142kw 2001 Diamond Schwartz
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
tak tak ... ako to tu citam tak by som sa obaval presne o tu hlavu ja som to skusal takym stylom na coupecku ze som nechal auto nastartovane zohrialo sa a ked bolo na normalne tak som mu skratka podrzal vyssie otacky samozrejme nemozes to prehriat ale jednoducho nakladat tomu v ramci moznosti ... potom skus spodnu hadicu na chladici ak bude natlakovana na maximum ze ide fakt az prasknut tak si bohuzial jasny ... ak nie tak si mozes odfuknut
Hm dufam ale mal som to u toho mechanika a hovoril ze to neni prasknute jebe tomu teraz som issiel a neprehrialo sa to a kurilo ja uz neviem no este skusim tu hadicu a keby ze mam prasknutu hlavu by sa mi nestracala voda nahodou? Alebo modri dym z vyfuku?
EX BMW E32 L6 730i M30B30 (1989) Diamond Schwarz EX: BMW E36 316i M43B16 (1994) Boston Grün metallic Limo R.I.P. EX: BMW E36 328i A/T M52B28 (1996) Buston Grün metallic Coupe Aktual: BMW e39 530d A/T 142kw 2001 Diamond Schwartz
ja som mal na predošlom aute popraskaný blok, a voda sa nestrácala (ak tak možno deco na 500km), nedymilo, kúrilo, len sporadicky sa to prehrievalo, niekedy 2týždne nič inokedy 3x za deň
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
neblazni zhodis visku s vrtulou, das dole remen klimy, potom hlavny remen a potom das dole remenicu pumpy a potom vodnu pumpu.. bud si vypusti system - co bude v tvojom pripade asi naj, a osad tam novu pumpu (vrele odporucam) lebo nevies co ta tvoja robi.. , a nahod vsetko naspet opacnym postupom.. robotka na 2h max