Sobota, 18. Januára 2014, 00:14
Odvzdusnoval som to tym fukacim sposobom ktori uvadzal kolega.na predchadzajucej strane
takze zhrnme to :
momentalny stav:
auto kuri akurát po nastartovani mu to trva (na studeny motor)
pod 2000otacok pohoda teplota sa dvyha pomali alebo zastane na 3palicke alebo pred cervanym polom (normalna jazda)
nad 2000otačok teplota ide rychlo hore
po ubrati plynu asi 5 sekund na to pada teplota na normal (ubratie plynu alebo zaradenie N ka pocas jazdy)
na volnobehu už neprehrieva!????????????????
po zohriati auta na volnobehu spodna hadica stale studena vrch chladica tiez spodok tepli
po jazde a prehriati vsetko v normale hadice teple obi dve chladic tiez
NAPADA NIEKOHO NIECO?
moznosti poruchy: termostat (mechanik povedal ze je ok ale uz knemu nepojdem!), vodna pumpa? a dalsie???????
Naposledy upravil/-a
DJOWSIDE v Sobota, 18. Januára 2014, 09:07, upravené celkom 2 krát.
EX BMW E32 L6 730i M30B30 (1989) Diamond Schwarz
EX: BMW E36 316i M43B16 (1994) Boston Grün metallic Limo R.I.P.
EX: BMW E36 328i A/T M52B28 (1996) Buston Grün metallic Coupe
Aktual: BMW e39 530d A/T 142kw 2001 Diamond Schwartz