... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
jozi_bmw
Príspevky: 231
Registrovaný: 11.2.2008
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Nedeľa, 13. Júla 2008, 15:15

KESO 318i napísal:
Aj mne hupe cele auto ja som myslel ze mam vymlatene zadne tlmice.A tiez mi buchoce v jednotke dvojke a sem tam aj trojke.


tlmice mam v pohode. nebol som sice na merani, ale skusali mi ich v servise ked som mal auto na zdvihaku.
tusim blackmw spominal ze sa mu uvolnuju skruty na prednych silenblokoch co drzia diferak. mozno toto umozni difu vacsi pohyb a rozhupe to. :?:
Ford Focus Turnier 100PS 2009 Obrázok
Yamaha XJ6 78PS 2011

Ex: BMW E46 320d Touring 150PS 2002
Ex: BMW E46 323i 170PS 1999
Ex: Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi 116PS 2003
 
Užívateľov profilový obrázok
KESO 318i
Príspevky: 144
Registrovaný: 17.12.2007
Auto: 320d E46
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Topolcany

Nedeľa, 13. Júla 2008, 15:28

No keby su to len tie silenbloky tak to by ma potesilo. \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/
jazdim od zenskej k zenskej ale BMW som verny
 
Užívateľov profilový obrázok
piti888
Príspevky: 143
Registrovaný: 23.1.2008
Bydlisko: Ba

Nedeľa, 13. Júla 2008, 20:58

pozrite na bmw cz chalan riesi nieco podobne : http://bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=49109
NISSAN QASHQAI 2,0i 103kw
e46 320d 110kw EX
 
Užívateľov profilový obrázok
winter
Príspevky: 153
Registrovaný: 15.1.2008
Auto: G05 X5 45e
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: NR

Nedeľa, 13. Júla 2008, 21:51

killian napísal:
aj ja trpim tymto buchanim, ked stojim s nastartovanym motorom a radim so stlacenou spojkou 1,1,1 tak to buchne len prvy krat. ale ked zaradim 1 (buchne), na neutrali pustim spojku a znova zaradim 1 tak to znova buchne. Ked drzim stlacenu spojku tak to buchne vzdy len prvy krat


aj mne to robi.
o 2000 km pojdem na Inspection II, dam im to pozriet, potom napisem.
a zda sa mi ze tiez trochu pohupuje.
a ked na mieste vytocim motor na cc 3000 ot. a pustim spojku, rozbieha sa,
potom na sekundu akoby prestal pridavat a potom to uz ide.
ale to len ked sa chcem rychlo rozbehnut...
zvlastne.
G05 X5 45e
ex F20, 120dA
ex E46, 318i
 
Užívateľov profilový obrázok
jozi_bmw
Príspevky: 231
Registrovaný: 11.2.2008
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Nedeľa, 13. Júla 2008, 22:49

piti888 napísal:
pozrite na bmw cz chalan riesi nieco podobne : http://bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=49109


dakujem piti. je to presne ono co mi auto robi.
po precitani som ale na pochybach ci vymena toho zotrvaku nejako pomoze. spojku mam novu, zotrvak je vraj jemne chyteny. menil som aj jeden silenblok difu.
do zotrvaku za desinku sa mi zatial nechce, radsej pojdem na dovolenku :smile:
Ford Focus Turnier 100PS 2009 Obrázok
Yamaha XJ6 78PS 2011

Ex: BMW E46 320d Touring 150PS 2002
Ex: BMW E46 323i 170PS 1999
Ex: Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi 116PS 2003
 
.fox.
Príspevky: 283
Registrovaný: 17.2.2008
Auto: E46
Kraj: Žilinský

Pondelok, 14. Júla 2008, 00:11

jozi_bmw napísal:
mas na mysli cislo 9?
http://bmwfans.info/original/E46/Lim/323i-M52/ECE/L/N/1999/07/mg-26/ill-26_0129/

ak by bolo nieco s loziskom, podla mna by to hucalo, nebuchalo no nie?
haluz je ze to bucha aj ked stojis s nastartovanym motorom. napr. ked radis 1, R, 1, R... podla mna osobne to bude volou v dife. ked sme raz pozerali pri beziacom motore auto zo spodu, pri radeni sa hybal kardan. predpokladam, ze synchrony prevodovky uz niesu ako nove. a to sposobi buchot v dife. ten by ale mal byt zase utlmeny silenblokmi ak su OK.


no mam na mysli nie len lozisko, ale komplet aj s tou gumou (diely 8,9,12..), v ktorej to je ulozene. tiez mi to bucha, ked radim 1,R atd. a ako hovoris kardan sa hybe, preto si myslim, ze ak je ta guma zla, moze to buchat o kasnu.
 
Užívateľov profilový obrázok
KESO 318i
Príspevky: 144
Registrovaný: 17.12.2007
Auto: 320d E46
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Topolcany

Pondelok, 14. Júla 2008, 11:12

winter napísal:
aj mne to robi.
o 2000 km pojdem na Inspection II, dam im to pozriet, potom napisem.
a zda sa mi ze tiez trochu pohupuje.
a ked na mieste vytocim motor na cc 3000 ot. a pustim spojku, rozbieha sa,
potom na sekundu akoby prestal pridavat a potom to uz ide.
ale to len ked sa chcem rychlo rozbehnut...
zvlastne.

aj mne vynecha motor cca na sekundu ked dam plyn na podlahu netusim co by to mohlo bit no a robi to len na jednotke. ](*,) ](*,)
jazdim od zenskej k zenskej ale BMW som verny
 
Užívateľov profilový obrázok
winter
Príspevky: 153
Registrovaný: 15.1.2008
Auto: G05 X5 45e
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: NR

Štvrtok, 14. Augusta 2008, 10:13

bol som na prehliadke.
to buchanie pri radeni 1-R-1 vraj sposobuje vola v diferaku.
bud rozobrat a pozret co je zle, alebo novy dif za 38 000 :-(
G05 X5 45e
ex F20, 120dA
ex E46, 318i
 
killian
Príspevky: 487
Registrovaný: 29.8.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava/Hlohovec

Štvrtok, 14. Augusta 2008, 12:55

winter napísal:
bol som na prehliadke.
to buchanie pri radeni 1-R-1 vraj sposobuje vola v diferaku.
bud rozobrat a pozret co je zle, alebo novy dif za 38 000 :-(

na to som akurat prisiel vcera, lahol som pod auto a skusil pohybat kardanom (zadne kolesa na zemi). Ak som mal zaradeny neutral, islo kardanom hybat kusok hore dole. Ak som mal zaradenu rychlost, bol pevny. Takze vola v diferaku jasna diagnoza :wink:
 
killian
Príspevky: 487
Registrovaný: 29.8.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava/Hlohovec

Štvrtok, 21. Augusta 2008, 17:59

Otazka za milion-mozu nove silentbloky diferaku stisit nejak vyznamnejsie to buchanie?
 
Užívateľov profilový obrázok
winter
Príspevky: 153
Registrovaný: 15.1.2008
Auto: G05 X5 45e
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: NR

Štvrtok, 21. Augusta 2008, 20:49

killian napísal:
Otazka za milion-mozu nove silentbloky diferaku stisit nejak vyznamnejsie to buchanie?


Preco? Tiez si zistil kolko stoji novy diferak? :-)
Moj chcem dat pozriet do PS Autoklinika, dufam
ze vymenia nejake kolieska a nebude to vela stat.

Ma niekto skusenosti s opravou diferaku?
G05 X5 45e
ex F20, 120dA
ex E46, 318i
 
killian
Príspevky: 487
Registrovaný: 29.8.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava/Hlohovec

Štvrtok, 21. Augusta 2008, 21:34

winter napísal:
Preco? Tiez si zistil kolko stoji novy diferak? :-)
Moj chcem dat pozriet do PS Autoklinika, dufam
ze vymenia nejake kolieska a nebude to vela stat.

Ma niekto skusenosti s opravou diferaku?
novy diferak nehrozi-to by som ostal asi na chlebe a vode;-) potom sem napis,ci to vyriesili
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Štvrtok, 21. Augusta 2008, 22:59

winter napísal:
Preco? Tiez si zistil kolko stoji novy diferak? :-)
Moj chcem dat pozriet do PS Autoklinika, dufam
ze vymenia nejake kolieska a nebude to vela stat.

Ma niekto skusenosti s opravou diferaku?


tipujem ze to bude vela stat, tie kolieska co su v diferaku ti ani Mc.Gyver nevystruha..
ale silno pochybujem ze s 1.8ckou si nacal tie kolecka..

winter napísal:
bol som na prehliadke.
to buchanie pri radeni 1-R-1 vraj sposobuje vola v diferaku.
bud rozobrat a pozret co je zle, alebo novy dif za 38 000 :-(


ako moze buchat diferak ked si ho ani nezatazil ?
ak stojis na spojke, zaradis a buchne tak je to zotrvak alebo prevodovka..
mne to robi tiez, pocas toho som mal 3 rozne diferaky na aute a robi to s kazdym..

ked mas zaradenu jednotku, ides a pridas a uberes, a buchne vzdy ked ide do zaberu alebo do brzdenia motorom, vtedy je to diferak, alebo uchytenie diferaku..

ked si chces byt isty, zdvihni zadok obidve strany a pri zaradeni sleduj
ci sa pohnu kolesa,
pripadne odpoj kardan od prevodovky a skus ci to bude buchat tiez. podla mna bude..

killian napísal:
na to som akurat prisiel vcera, lahol som pod auto a skusil pohybat kardanom (zadne kolesa na zemi). Ak som mal zaradeny neutral, islo kardanom hybat kusok hore dole. Ak som mal zaradenu rychlost, bol pevny. Takze vola v diferaku jasna diagnoza :wink:


Jasne ze tam mas volu, je to normalne, vola je v klboch poloosi (2 ks klb na kazdej poloosi),
a je aj v diferaku (hruska na venjec a kolecka v dife spajajuce lavy a pravy unasac) a ked sa tie vole spocitaju..

Ja otocim kardan skoro pol centimetra ked mam kola na zemi..
a to robilo na troch difoch co som mal v aute, pricom dif samotny
nemal nejaku ocividnu volu, proste 5 krat malo je uz dost..

a ked si tam zaradil 1ku, prevodovy pomer je napr. 4:1, tak ten pol centimeter aby si pohol,
co moze byt napr. 5 stupnov, musel by si otocit motorom o 20 stupnov,
za predpokladu ze v prevodovke vola nie je.
ale to by si musel mat ruku dlhu aspon 5 metrov a zapacit nou cez klb kardanu :wink:
a asi by sa ti aj tak zlomila :P
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
killian
Príspevky: 487
Registrovaný: 29.8.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava/Hlohovec

Sobota, 30. Augusta 2008, 13:11

BlackMW napísal:
ked si chces byt isty, zdvihni zadok obidve strany a pri zaradeni sleduj
ci sa pohnu kolesa,
pripadne odpoj kardan od prevodovky a skus ci to bude buchat tiez. podla mna bude..

Ani nemusim dvihat zadok aby som to zistil - vcera som vsimol, ze ked stojim a zaradim 1 alebo R, tak sa auto zaroven s buchnutim pohne par centimetrov dopredu alebo dozadu. Takze spojka nevypina uplne ako pisal aj jozi_bmw. Viem, ze mam zotrvak pred smrtou a neviem, ako je na tom spojka, takze zrejme budem menit aj aj.
 
Užívateľov profilový obrázok
winter
Príspevky: 153
Registrovaný: 15.1.2008
Auto: G05 X5 45e
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: NR

Utorok, 2. Septembra 2008, 20:59

BlackMW napísal:
ako moze buchat diferak ked si ho ani nezatazil ?
ak stojis na spojke, zaradis a buchne tak je to zotrvak alebo prevodovka..


znie to logicky.
ked mam vypnuty motor, nic nebucha :-)
takisto nic nebucha ani vtedy, ked motor bezi, stlacim spojku,
podrzim ju stlacenu 3 sekundy a potom zaradim.

ak zaradim hned po stlaceni spojky, buchne to.

BlackMW napísal:
ked mas zaradenu jednotku, ides a pridas a uberes, a buchne vzdy ked ide do zaberu alebo do brzdenia motorom, vtedy je to diferak, alebo uchytenie diferaku..


pri pridavani a uberani je secko OK
G05 X5 45e
ex F20, 120dA
ex E46, 318i
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných