... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1
Helldiver napísal:Moze to byt priznak toho ze zacina odchadzat TWS - twin-mass flywheel, teda dvojhmoty zotrvak, inac bohuzial nie lacna vec. Pripadne zadna napravnica sedi v tych tusim 4 ulozeniach pevne, nie su niektore strhnute? to by mohlo byt potom buchanie kludne aj z toho...
Marcus napísal:presne to iste sa stalo mne, este rozmyslam nad tym stredovym loziskom na kardane, lebo vsetko ostatne je bud new alebo to vyzera v poriadku...
jozi_bmw napísal:mas na mysli cislo 9?
http://bmwfans.info/original/E46/Lim/323i-M52/ECE/L/N/1999/07/mg-26/ill-26_0129/
ak by bolo nieco s loziskom, podla mna by to hucalo, nebuchalo no nie?
haluz je ze to bucha aj ked stojis s nastartovanym motorom. napr. ked radis 1, R, 1, R... podla mna osobne to bude volou v dife. ked sme raz pozerali pri beziacom motore auto zo spodu, pri radeni sa hybal kardan. predpokladam, ze synchrony prevodovky uz niesu ako nove. a to sposobi buchot v dife. ten by ale mal byt zase utlmeny silenblokmi ak su OK.
killian napísal:aj ja trpim tymto buchanim, ked stojim s nastartovanym motorom a radim so stlacenou spojkou 1,1,1 tak to buchne len prvy krat. ale ked zaradim 1 (buchne), na neutrali pustim spojku a znova zaradim 1 tak to znova buchne. Ked drzim stlacenu spojku tak to buchne vzdy len prvy krat
jozi_bmw napísal:jj presne tak. stava sa ti aj to, ze musis so spojkou velmi opatrne, inak sa ti auto rozhupe pri rozjazde?
mam uz tretie auto v poradi, niesom amater ale s tymto to treba fakt cit. a to iste aj pri radeni dalsich rychlosti. musim sa takmer presne trafit do otacok inak sa hupeme
killian napísal:rozjazdy su v pohode (aj bezne pomale, aj odpichy). Hupe mi to trochu na dvojke ked pri malych otackach (1500) mierne pridam plyn. Ale neviem, ci to suvisi s tym buchotom