... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1505
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Sobota, 5. Januára 2008, 23:09

Helldiver napísal:
Max-Max napísal:
cisto teoreticky - co takto zvacsit zotrvacnikovu hmotu? sice strati dynamiku, ale mohol by nabrat silu... trochu nestandardny napad, pravda... zvody spravie tiez vela, nieze pridaju Nm, skor sa zmeni krivka nastupu..vela zavisi od toho, na aky ucel boli zvody pocitane

Ale cisto fyzikalne nemoze vzrast krutiaci moment pridanim hmoty do rotujucej sustavy - sila sa predsa tvori v expanziou vo valcoch, nie v prenosovej sustave - zvacsenym hmotnosti zotrvacnika by mala vzrast len zotrvacnost krutiaceho momentu (zotrvacnost "dodavky sily"). Skusil by som este navrhnut sanie a vyfuk tak aby nutene vyprazdnovanie nastalo v co najnissich otackach (teda dlhe uzke kanaliky sania), sice by sa tym znacne skresala vykonova spicka, ale krutak v nizssich otackach by mal narast - len by sa proste vykon presunul v otackovom pasme nizssie.


ved len teoretizujeme... pokial by sa jednalo o motor, ktory ma Nm spicku povedzme v 5500, aj jeho presun nizsie je uspechom... vyuzitie zotrvacnych sil v strednych otackach by tiez mohlo mat vyznam, zavisi ale od toho aky motor a na ake vyuzitie... ta moja teoria nesie aj trhliny, ako pise Bmino inde, treba pocitat s vyvazovanim (takze v amaterskych podmienkach na to asi srat)
e23 732iA, e24 635CSiA, e24 628CSi, e30 325i, SV 1000 S
 
Užívateľov profilový obrázok
BMino
Príspevky: 6540
Registrovaný: 28.12.2006
Auto: modre
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Kysucké Nové Mesto

Sobota, 5. Januára 2008, 23:11

myslim ze s tym by sa nechcelo drbat nikomu :lol: robit kluku na objednavku a aj ojnice
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Sobota, 5. Januára 2008, 23:17

sak zoberes seriove suciastky BMW, aspon pri M20 motore to ide...
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1505
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Sobota, 5. Januára 2008, 23:23

Helldiver napísal:
sak zoberes seriove suciastky BMW, aspon pri M20 motore to ide...


len este furt nevieme jaky vysavac
e23 732iA, e24 635CSiA, e24 628CSi, e30 325i, SV 1000 S
 
Užívateľov profilový obrázok
BMino
Príspevky: 6540
Registrovaný: 28.12.2006
Auto: modre
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Kysucké Nové Mesto

Sobota, 5. Januára 2008, 23:27

mozno Fabia HTP alebo velorex :lol:
 
Užívateľov profilový obrázok
daweed
Príspevky: 580
Registrovaný: 17.9.2007
Bydlisko: BA

Nedeľa, 6. Januára 2008, 12:42

To je jedno, hlavne tym tazsim zotrvakom nic neziskas, iba stratis. Jak by to ako malo pridat NM? Totalna blbost, ked chces nahnat NM tak uprava motora, mno a pokial ne to, tak NM VZDY nazenes prevodovkou.... Poda toho ako to sprevodujes urobis NM kolko chces, ale zas je to kompromis voci maximalke. Takze uprava motora alebo prevodovky, resp. prevodovych pomerov za kratsie, ale zotrvak tazsi ti to akurat zabije ako posilni :D
 
Užívateľov profilový obrázok
xtreme
Príspevky: 3365
Registrovaný: 14.12.2006
Auto: felda, stilo
Kraj: Žilinský
Bydlisko: za/bb/ca

Nedeľa, 6. Januára 2008, 14:42

mizu2101 napísal:
nooo asi najlepsie by bolo ten chip.som sa pytal preto ze som sa dnes nahanal s kamaratom, ma octaviu 1,9 TDI-PD 96kw, a mal som velke problemy s mojim IS, darmo turbo robi vela


no neviem, keby to bola fabia asi by bolo HTP a nie IS, no ne mino? :lol: :lol:
velorexy a lada.. no comment.. :roll:

to asi odpoved na vasu otazku..

btw inak ak ta octavka mala 96kw, to je 130koni.. ak sa nemylim.. IS-ko ma 140, nie? :shock: :lol:
.
 
Užívateľov profilový obrázok
Mimo
Príspevky: 7943
Registrovaný: 23.9.2007
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Galanta Hodywood

Nedeľa, 6. Januára 2008, 14:48

xtreme napísal:
btw inak ak ta octavka mala 96kw, to je 130koni.. ak sa nemylim.. IS-ko ma 140, nie? :shock: :lol:


No nejde len o koníky ale aj o krúťák... ale aj ja som počul,že ISká 1.9ny oktávky dávali v pohode :roll:
 
Užívateľov profilový obrázok
xtreme
Príspevky: 3365
Registrovaný: 14.12.2006
Auto: felda, stilo
Kraj: Žilinský
Bydlisko: za/bb/ca

Nedeľa, 6. Januára 2008, 15:07

hej, hladal som udaje aj o hmotnosti a zrychleni.. zobral som si is-kupe vs.ta 96kw octavka..

http://www.celysvet.cz/auto-bmw-318is-coupe.php

http://magazin.auto.cz/testy/skoda-octa ... urboj.html

ak sa nemylim hmotnost is-ka je tam 1240, zatim co octavky 1295..
is-ko z o-na 100 za 10,2, octavka z 0-100 za 9,7s
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 310 / 1900 ...octavka
Maximální točivý moment 175 Nm/ 4500 ot.. is-ko..

zalezi aj od typu motora 1,9iny octavky..ci je to ta 66kw, 75kw alebo ta 96kw.. ta je myslim najsilnejsia..
Naposledy upravil/-a xtreme v Nedeľa, 6. Januára 2008, 15:19, upravené celkom 1 krát.
.
 
Užívateľov profilový obrázok
Mimo
Príspevky: 7943
Registrovaný: 23.9.2007
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Galanta Hodywood

Nedeľa, 6. Januára 2008, 15:18

:roll: no, papierovo asi vyjde lepšie octáfka :roll:
 
Užívateľov profilový obrázok
Peped
Príspevky: 1303
Registrovaný: 3.9.2006
Auto: g31 530d
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nitra

Nedeľa, 6. Januára 2008, 15:26

Tam aj záleži kto sedí za volantom, mali ste si vymenit autá a tak porovnat, ale to by už každý hral že to druhe nechce íst :lol: :lol: :lol:
g31 530d
e61 550i LCI
e60 545i ex
e46 320d touring ex
e36 328i coupe ex
e36 325tds touring ex
 
Užívateľov profilový obrázok
Diablo
Príspevky: 2405
Registrovaný: 3.8.2006
Bydlisko: Ružomberok

Nedeľa, 6. Januára 2008, 16:29

IS sme porovnávali s Jarikovou TDS, či už šprinty alebo počas bežnej jazdy a idú úplne rovnako, aj napriek tomu, že TDS má väčší krúťak. Je pravda, že IS treba dozblbnutia točiť a potom ide pekne.
ola ola emtroáááá
 
Užívateľov profilový obrázok
jariq
Administrátor
Príspevky: 501
Registrovaný: 19.7.2006
Auto: BMW m2comp
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Ružomberok

Nedeľa, 6. Januára 2008, 17:56

jj este aj na sprintoch sme boli presne nachlp rovnako aj ked ku koncu sa mi zdalo ze to tds uz islo trosku lepsie ale to bude asi tym krutakom
BMW 530d F10 , space grau mettalic
ex BMW 330ci M-paket II , black sapphire mettalic
ex BMW 325 TDS boston grun mettalic
[Technicky Dokonaly Stroj]
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
paul
Príspevky: 168
Registrovaný: 26.12.2007
Auto: E36 E46 E90 E60
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava-SK

Nedeľa, 6. Januára 2008, 19:37

Daj mensie kolesa a zniz auto...
Zmenis tym pomer a mas to...
Tak troska.
BMW je BMW !!!
 
mizu2101
Autor témy
Príspevky: 192
Registrovaný: 29.12.2007
Bydlisko: Košice

Nedeľa, 6. Januára 2008, 21:26

nebojte sa ladu nemam...to by som asi nepisal tu. mam e36 318is coupe, 97 r.v. :smile:

co sa tyka tej octavie. je to 96 kw 6kvalt, ide to perfektne pri polovicnej spotrebe.. :twisted: ale tak uz pri dlhsej trati zas mal problem s tou octaviou. taze az tak nastavaty som zas nebol.:)

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných