... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
tomasmad
Príspevky: 302
Registrovaný: 8.2.2007
Bydlisko: Martin

Nedeľa, 6. Januára 2008, 22:26

vsimol som si ze iSo ma kompr. pomer 8,8:1
cize keby sa zvacsil tak mu to urcite pomoze...
nechcem rypat ale mozno keby sa kusok z hlavy sfrezovalo...
urcite v bmw mysleli ze ho niekto zapecie a nechali tam
lusok vrstvy...
nevidel som iba nahlas rozmyslam
aspon v skodovke na to mysleli :shock:
:idea: :roll:
BMW 318iS coupe e36 fialova metlicka EX
Gilera FX125 Runner
Obrázok
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Pondelok, 7. Januára 2008, 02:03

Akurat tie znacky na tej hlave nie su myslene ako jedinecna tuningova moznost pre Too Fast& Too Furious Boys :lol: ale v pripade ze sa z nejakeho dovodu skrivi hlava, tak ked sa rovna, tak aby bolo z coho uberat, potom sa predava aj take hrubsie tesnenie pod hlavu, ktore je urcene prave pre tento pripad aby aj pri zrovnanej hlave bol zachovany kompresny pomer :wink: . Inac ale vseobecne plati ze kompresia robi krutak, takze zvysenie kompresie by urcite pomohlo, ale potom to chce samozrejme upravu predstihu, najlepsie aj vacku s inymi otvaracimi uhlami ventilov, treba davat pozor na bezpecnosty odstup ventilov od piestov (2mm by v kazdom pripade mali byt zachovane...)atd...
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
Užívateľov profilový obrázok
tomasmad
Príspevky: 302
Registrovaný: 8.2.2007
Bydlisko: Martin

Pondelok, 7. Januára 2008, 19:20

Helldiver napísal:
Akurat tie znacky na tej hlave nie su myslene ako jedinecna tuningova moznost pre Too Fast& Too Furious Boys :lol: ale v pripade ze sa z nejakeho dovodu skrivi hlava, tak ked sa rovna, tak aby bolo z coho uberat

a ked si dobre precitas moje tak prides na to ze som
napisal v podstate to iste :idea:
ak ma druhy ma druhu hlavu tak by mozno stalo za to vyskusat
pokus-omyl
BMW 318iS coupe e36 fialova metlicka EX

Gilera FX125 Runner

Obrázok

Obrázok
 
mizu2101
Autor témy
Príspevky: 192
Registrovaný: 29.12.2007
Bydlisko: Košice

Pondelok, 7. Januára 2008, 22:37

hehe no vdim ze najjednoduchsie by bolo asi kupit nove silnejsie auto...:) takze na leto ma to asi caka... :arrow: ale ked ja sa mojho krasavca nejak nechcem vzdat
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1505
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Pondelok, 7. Januára 2008, 22:40

mizu2101 napísal:
hehe no vdim ze najjednoduchsie by bolo asi kupit nove silnejsie auto...:) takze na leto ma to asi caka... :arrow: ale ked ja sa mojho krasavca nejak nechcem vzdat


uz by bol najvyssi cas napisat ake auto aky motor
e23 732iA, e24 635CSiA, e24 628CSi, e30 325i, SV 1000 S
 
mizu2101
Autor témy
Príspevky: 192
Registrovaný: 29.12.2007
Bydlisko: Košice

Pondelok, 7. Januára 2008, 22:47

Max-Max napísal:
mizu2101 napísal:
hehe no vdim ze najjednoduchsie by bolo asi kupit nove silnejsie auto...:) takze na leto ma to asi caka... :arrow: ale ked ja sa mojho krasavca nejak nechcem vzdat


uz by bol najvyssi cas napisat ake auto aky motor


nooo uz som to tam pisal skus pozriet predchadzajucu stranu......bmw e36 318is coupe
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1505
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Pondelok, 7. Januára 2008, 23:18

pravda, slepuch som :oops:
e23 732iA, e24 635CSiA, e24 628CSi, e30 325i, SV 1000 S
 
mizu2101
Autor témy
Príspevky: 192
Registrovaný: 29.12.2007
Bydlisko: Košice

Utorok, 8. Januára 2008, 10:12

Max-Max napísal:
pravda, slepuch som :oops:


hehe nevadi....:)
 
mathejko
Príspevky: 12
Registrovaný: 18.3.2007
Bydlisko: Bratislava

Streda, 9. Januára 2008, 22:48

Celkom dobry recept na zvysenie krutiaceho momentu je aj M62B40 :twisted:
 
Užívateľov profilový obrázok
Lada Drifter
Príspevky: 558
Registrovaný: 13.12.2007

Štvrtok, 10. Januára 2008, 08:35

mizu2101 napísal:
nebojte sa ladu nemam...to by som asi nepisal tu. mam e36 318is coupe, 97 r.v. :smile:

co sa tyka tej octavie. je to 96 kw 6kvalt, ide to perfektne pri polovicnej spotrebe.. :twisted: ale tak uz pri dlhsej trati zas mal problem s tou octaviou. taze az tak nastavaty som zas nebol.:)
pokial si dobre myslim mas take tmave iso a chodievas tu nedaleko na tahanovce kde byvam trafil som sa ? :) inaksie este taka otazka este som o tom nepocul rozdiel v 325i a ete cize 2,7 rozdiel v motoroch je iba zdvihom kluky ? vrtanie je tam rovnake ?
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Štvrtok, 10. Januára 2008, 11:09

Tak tak, vrtanie (a vlastne cely blok) je uplne rovnaky, vacsii objem je tam spraveny zdvihom kluky (81mm namiesto povodnych 75mm), rovnaky zdvih kluky ma inac aj 324d/td (da sa pouzit, je pevnejsia - kovana narozdiel od odleivanych pre benzinaky ale je aj znacne tazssia takze by som to robil jedine pri nejakej turbo uprave...)
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
Užívateľov profilový obrázok
Lada Drifter
Príspevky: 558
Registrovaný: 13.12.2007

Štvrtok, 10. Januára 2008, 11:54

Helldiver napísal:
Tak tak, vrtanie (a vlastne cely blok) je uplne rovnaky, vacsii objem je tam spraveny zdvihom kluky (81mm namiesto povodnych 75mm), rovnaky zdvih kluky ma inac aj 324d/td (da sa pouzit, je pevnejsia - kovana narozdiel od odleivanych pre benzinaky ale je aj znacne tazssia takze by som to robil jedine pri nejakej turbo uprave...)
no parada takze tam nie je ani moc problem s vecami ak je kluka tak teoretycky ti ani netreba rozoberat vrch iba so spodu kluku a pripadne nove loziska sice motor musi ist tak ci tak von pretoze ako dostanem von zotrvak :( alebo aspon nejak oddelit od prevodovky
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Štvrtok, 10. Januára 2008, 13:13

No ale samozrejme nemozes pouzit eta kluku + 325i ojnice s piestami, ved to by potom ten piest isiel pri max zdvihu o 6mm viac hore a to je sakra vela, ventily by to asi neprijali moc ustretovo :lol: takze treba kratsie ojnice esteze je BMW trochu lego a mozes pouzit ojnice z dvojlitra alebo ety (tie maju 130mm, narozdiel od 135mm ojnic 325i, takze piesty budu len o 1mm vyssie, trocha stupne kompresia ale to je len dobre a este v unosnych medziach), potom je uz jediny problem len to ze 325i piesty maju "vyssi", ktory by sa zasekol o vyvazovacie zavazia na eta kluke - treba skratit plast piestov... Uplne najjednoduchsie je rovno dat eta kluku+ ojnice+ piesty do 325i bloku (alebo rovno aj cely eta blok aj s vnutornostami), ale je to imho blbost, lebo eta piesty su uplne inac tvarovane, budes mat velmi nizku kompresiu a zdaleka nebude mat spalovaci priestor tak optimalny tvar ako s 325i piestami, takze by som urcite pouzil tie a skratil plast... Dost je o tom popisane na http://www.e30.de
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
mizu2101
Autor témy
Príspevky: 192
Registrovaný: 29.12.2007
Bydlisko: Košice

Štvrtok, 10. Januára 2008, 13:15

Lada Drifter napísal:
pokial si dobre myslim mas take tmave iso a chodievas tu nedaleko na tahanovce kde byvam trafil som sa ? :) inaksie este taka otazka este som o tom nepocul rozdiel v 325i a ete cize 2,7 rozdiel v motoroch je iba zdvihom kluky ? vrtanie je tam rovnake ?


no no presne nemylis sa :smile: vsak sa pozname
 
Užívateľov profilový obrázok
Lada Drifter
Príspevky: 558
Registrovaný: 13.12.2007

Štvrtok, 10. Januára 2008, 15:50

Helldiver napísal:
No ale samozrejme nemozes pouzit eta kluku + 325i ojnice s piestami, ved to by potom ten piest isiel pri max zdvihu o 6mm viac hore a to je sakra vela, ventily by to asi neprijali moc ustretovo :lol: takze treba kratsie ojnice esteze je BMW trochu lego a mozes pouzit ojnice z dvojlitra alebo ety (tie maju 130mm, narozdiel od 135mm ojnic 325i, takze piesty budu len o 1mm vyssie, trocha stupne kompresia ale to je len dobre a este v unosnych medziach), potom je uz jediny problem len to ze 325i piesty maju "vyssi", ktory by sa zasekol o vyvazovacie zavazia na eta kluke - treba skratit plast piestov... Uplne najjednoduchsie je rovno dat eta kluku+ ojnice+ piesty do 325i bloku (alebo rovno aj cely eta blok aj s vnutornostami), ale je to imho blbost, lebo eta piesty su uplne inac tvarovane, budes mat velmi nizku kompresiu a zdaleka nebude mat spalovaci priestor tak optimalny tvar ako s 325i piestami, takze by som urcite pouzil tie a skratil plast... Dost je o tom popisane na http://www.e30.de
jou jou dik za info ja neviem po nemecky takze moc by som si tam na fore nepomohol :)

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných