... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Nedeľa, 9. Novembra 2008, 21:43

ale ved on to chudáčik teraz kúpil :cry: :cry: :cry: je sice pravda že sa na tom aute už zopár "mechanykov" dobre vyšantilo :(
 
Užívateľov profilový obrázok
R0nnIe
Autor témy
Príspevky: 1136
Registrovaný: 11.9.2008
Auto: 325i e36 coupe
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin - Necpaly

Pondelok, 10. Novembra 2008, 19:56

Chcel by som prerobit TD na TDS v nasledujucich krokoch:
-dat motor do poriadku
-prirobit itrecooler
-vymenit RJ

Chcem sa opytat aky je rozdiel medzi tymito dvoma potrubiamy:
Ja mam taketo :
Obrázok

ale na internete som nasiel aj jednoduchsie:
Obrázok

aky je v tom rozdiel, na co sluzia tie zariadenia co su na tomto potruby? je mozne to cele vymenit za vysokotlakove hadice k IC? alebo je potrebne to zachovat?
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Pondelok, 10. Novembra 2008, 20:45

to akože neviem odkial si vyhrabal, oba su to sania na TD akurat ten druhý nemá AGR ventyl.Sanie TD je hlyník a AGRko je na rúre.TDS ma plastové sanie a AGRko je na ňom. rura k saniu na TD je iná ako na TDS.
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Pondelok, 10. Novembra 2008, 20:54

a ešte som ti neodpovedal načo to je.AGR slúži na jedinú vec-na to aby ten motor bol čo najšetrnejší k životnému prostrediu.AGRko púšta výfukove plyny späť do sania aby sa škodlyvé výfukové plyny spálili ešte raz. ja osobne ho mam odpojený,motor nasáva stále len čistý vzduch-lepšie horenie-lepši tah-menej znečistene sanie ale ta naša prýroda :-k no čo už.
 
Užívateľov profilový obrázok
eko.fresh
Príspevky: 3137
Registrovaný: 2.3.2008
Auto: bmw
Kraj: Zahraničie

Pondelok, 10. Novembra 2008, 21:03

R0nnIe napísal:
Chcel by som prerobit TD na TDS v nasledujucich krokoch:
-dat motor do poriadku
-prirobit itrecooler
-vymenit RJ

Chcem sa opytat aky je rozdiel medzi tymito dvoma potrubiamy:
Ja mam taketo :
Obrázok

ale na internete som nasiel aj jednoduchsie:
Obrázok


aky je v tom rozdiel, na co sluzia tie zariadenia co su na tomto potruby? je mozne to cele vymenit za vysokotlakove hadice k IC? alebo je potrebne to zachovat?




Nexcem ta odradzat, obdivujem ta do coho sa pustas 8)

Pozeram ze ecu ma rozdielne cisla, pumpa ma rozdielne cisla + intercooler zohnat a zladit to dohromady.

Mozno by to chcelo nejake profesionalneho diesel tunera aby ti poradil bo vies jak tdskam lubili praskat hlavy, tak aby si neprisiel aj o funkcne TDcko.

Drzim palce



:wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
R0nnIe
Autor témy
Príspevky: 1136
Registrovaný: 11.9.2008
Auto: 325i e36 coupe
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin - Necpaly

Pondelok, 10. Novembra 2008, 22:17

luky2208 napísal:
a ešte som ti neodpovedal načo to je.AGR slúži na jedinú vec-na to aby ten motor bol čo najšetrnejší k životnému prostrediu.AGRko púšta výfukove plyny späť do sania aby sa škodlyvé výfukové plyny spálili ešte raz. ja osobne ho mam odpojený,motor nasáva stále len čistý vzduch-lepšie horenie-lepši tah-menej znečistene sanie ale ta naša prýroda :-k no čo už.

No tak to nieje bohvieco. To musi aj sadze znovu pustat do motora. Namontuju do tds intercooler, a potom tam pustaju horuci vzduch. podla mojho nazoru je to divne
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Utorok, 11. Novembra 2008, 06:51

no tak vydýš sudruhovia z NDR asi urobyly niekde chybu. ale ak je motor v super stave,mam na mysly-vstreky-tlaky-turbo anastavenie tak to ani na emyske nezistia že to maš odpojené.Aspon u takehoto jednoducého motora to tak je. :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
Olda H
Príspevky: 135
Registrovaný: 2.8.2006
Auto: BMW E46 325i
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Příbor (ČR)

Utorok, 11. Novembra 2008, 20:16

eko.fresh napísal:
Nexcem ta odradzat, obdivujem ta do coho sa pustas 8)

Pozeram ze ecu ma rozdielne cisla, pumpa ma rozdielne cisla + intercooler zohnat a zladit to dohromady.

Mozno by to chcelo nejake profesionalneho diesel tunera aby ti poradil bo vies jak tdskam lubili praskat hlavy, tak aby si neprisiel aj o funkcne TDcko.

Drzim palce



:wink:


když vidím že se se stále dokola probírá předělání TD na TDS a bylo to tu už 1000 krát popsané co je potřeba a potom někdo hodí hlášku že to má jiné čísla a chtělo by to profesionálního diesel tunera a že u TDSa praskají hlavy, tak je vidět že se témata nepročítají od začátku a potom někdo hodí takovej "rozum" do placu. Čísla jsou samozřejmně jiný, rok od roku a dodavatelů. Proto když něco objednáváš z BMW tak chcou po tobě vinko aby věděli co se v tu dobu tam dávalo. Sry, ale nadalo mi to a musel jsem reagovat :lol:
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Utorok, 11. Novembra 2008, 20:44

ja osobne si myslým že je menej komplykovavé a určite aj lacnejšie predať TD a kupiť TDS :roll: .je to len môj názor,a určite to nieje problem prerobyť ale ja by som to asi nerobyl :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
R0nnIe
Autor témy
Príspevky: 1136
Registrovaný: 11.9.2008
Auto: 325i e36 coupe
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin - Necpaly

Utorok, 11. Novembra 2008, 21:26

luky2208 napísal:
ja osobne si myslým že je menej komplykovavé a určite aj lacnejšie predať TD a kupiť TDS :roll: .je to len môj názor,a určite to nieje problem prerobyť ale ja by som to asi nerobyl :wink:

Keby som predal TD, tak rovno kupim 325i alebo 328i. Neviem preco som sa pustal do kupi diesla. Jednoducho som chcel diesel, a benziny som ani nepozeral, lebo som sa bal spotreby, no teraz mam spotrebu 10L a mam co som nechcel , ved dojdem , a uvidime co sa stym da robit. Ked tak nad tym tak uvazujem, prerabat to na tds je asi zbytocne. Tych par koni, asi nieje taky rapidni rozdiel. Ci ano? Podla mna to ide celkom dobre, len je zle ze to netaha od spodu. Skor asi radsej investujem do sania a vyfuku, a bude to rozumnejsie. Popripade ak zozeniem lacny intercooler, tak ho tam namontujem. No uvidim.
 
Užívateľov profilový obrázok
Olda H
Príspevky: 135
Registrovaný: 2.8.2006
Auto: BMW E46 325i
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Příbor (ČR)

Streda, 12. Novembra 2008, 09:48

Prodat TD je dnes záležitost nějakých 40 - 70 tis. Investice do intercooleru s hadicema, řídící jednotky a čipu je otázka 10 - 12 tis a dostaneš z původního TDčka o 115 koní slušných 170 koníků. No a o spotřebě u TDčka 10 l - to musíš dost honit a vytáčet. Já se pohybuju 6,5 - 8 l. To jezdím převážně krátké trasy a město.
 
Užívateľov profilový obrázok
R0nnIe
Autor témy
Príspevky: 1136
Registrovaný: 11.9.2008
Auto: 325i e36 coupe
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin - Necpaly

Streda, 12. Novembra 2008, 11:01

Olda H napísal:
Prodat TD je dnes záležitost nějakých 40 - 70 tis. Investice do intercooleru s hadicema, řídící jednotky a čipu je otázka 10 - 12 tis a dostaneš z původního TDčka o 115 koní slušných 170 koníků. No a o spotřebě u TDčka 10 l - to musíš dost honit a vytáčet. Já se pohybuju 6,5 - 8 l. To jezdím převážně krátké trasy a město.

Ano niekedy to vytacam, ale akurat iba tak ked sa chcem rychlo rozbehnut. Mam v plane ist za lukym2208, lebo az tak extremne nejazdim. Skusal som jazdit aj pekne 90mimo 50v obci. Pouzivat co najvacsi prevodovy stupen pokial sa dalo, a snazil som sa aby mi rucicka spotreby ukazovala co najmenej (u mna je malo ked mi ukazuje 7-10l mam pokazeni otackomer, a ukazuje asi 3krat tolko!!volnobeh 2700otacok :D,a ked fakt vytocim, tak sa rucicka aj pretoci) a vysledok bol 10L . Teraz jazdim normalne , niekedy aj vytocim... a spotreba 10L. Je dam nieco dojebabrane a bojim sa ze rozvody,cerpadlo alebo turbo. Popripade vsetko naraz :x . V aute som sa jednoducho oj.bal kupil som ho za nekrestanske peniaze v nadeji ze sa jeho majitel on dobre stara, dokonca aj jazdilo dobre, ked som prisiel domov z popradu, spotrebu som mal 6litrov, a potom ani neviem kedy, bola spotreba zrazu vysoka.
 
Užívateľov profilový obrázok
popo
Príspevky: 436
Registrovaný: 24.12.2007
Auto: šíp s krídlom
Kraj: Trnavský

Streda, 12. Novembra 2008, 11:40

R0nnIe napísal:
Ano niekedy to vytacam, ale akurat iba tak ked sa chcem rychlo rozbehnut. Mam v plane ist za lukym2208, lebo az tak extremne nejazdim. Skusal som jazdit aj pekne 90mimo 50v obci. Pouzivat co najvacsi prevodovy stupen pokial sa dalo, a snazil som sa aby mi rucicka spotreby ukazovala co najmenej (u mna je malo ked mi ukazuje 7-10l mam pokazeni otackomer, a ukazuje asi 3krat tolko!!volnobeh 2700otacok :D,a ked fakt vytocim, tak sa rucicka aj pretoci) a vysledok bol 10L . Teraz jazdim normalne , niekedy aj vytocim... a spotreba 10L. Je dam nieco dojebabrane a bojim sa ze rozvody,cerpadlo alebo turbo. Popripade vsetko naraz :x . V aute som sa jednoducho oj.bal kupil som ho za nekrestanske peniaze v nadeji ze sa jeho majitel on dobre stara, dokonca aj jazdilo dobre, ked som prisiel domov z popradu, spotrebu som mal 6litrov, a potom ani neviem kedy, bola spotreba zrazu vysoka.


Na letných 215/45/17 som mal spotrebu 7,46l a teraz zimné 205/60/15 mám 6,67.Jazdím veľa po okrskách 80-120km/h a aj dialnice tam okolo 150km/h.10 litrov mi nežrala ani E-39 525 TDS v automate na 18" dyskoch v meste.V tom budeš mať niaky problém
Naposledy upravil/-a popo v Streda, 12. Novembra 2008, 11:42, upravené celkom 1 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
popo
Príspevky: 436
Registrovaný: 24.12.2007
Auto: šíp s krídlom
Kraj: Trnavský

Streda, 12. Novembra 2008, 11:41

luky2208 napísal:
ja osobne si myslým že je menej komplykovavé a určite aj lacnejšie predať TD a kupiť TDS :roll: .je to len môj názor,a určite to nieje problem prerobyť ale ja by som to asi nerobyl :wink:


Predával som moje a ozval sa mi až jeden.Tak v tom bude problém a veľký :!:
 
Užívateľov profilový obrázok
R0nnIe
Autor témy
Príspevky: 1136
Registrovaný: 11.9.2008
Auto: 325i e36 coupe
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin - Necpaly

Streda, 12. Novembra 2008, 11:45

popo napísal:
Na letných 215/45/17 som mal spotrebu 7,46l a teraz zimné 205/60/15 mám 6,67.Jazdím veľa po okrskách 80-120km/h a aj dialnice tam okolo 150km/h.10 litrov mi nežrala ani E-39 525 TDS v automate na 18" dyskoch v meste.V tom budeš mať niaky problém

Myslim ze tam mam 205/45/16 a zimne mam 205/45/15

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných