... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK
Helldiver napísal:spocitaj si podla podla zdvihu vacky, priemeru a uhlu ventilov ci nedojde k ich kolizii s piestami, zistit si ako mas namapovany v motronicu predstih, zisti ako ho budes musiet posunut so zvysenim kompresneho pomeru, zisti si o kolko sa ti posunie casovanie vacky ked sa os vackoveho hriadela dostane so znizenim hlavy blizssie k osi klukovky a ako to poriesis... .
palo napísal:nechcem ta odradzat od pokusu ale co takto skusit tankovat 98 benzin?myslim ze tam bude urcite vecsi rozdiel ako ked ziskas o nieco vacsi kompresni pomer.
a po druhe.
mam vyskusane nieco podobne na favoritke.do formana kde bol 42kw motor so vstrekovanim sme dali 47 kw motor.teda s vacsim kompresnim pomerom a bolo to hrozne.riadiaca jednotka bola uplne mimo.klepali ventili,slaby tah,proste bieda.nieco take ako ked das do noveho auta 91 benzin