... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
eko.fresh
Príspevky: 3137
Registrovaný: 2.3.2008
Auto: bmw
Kraj: Zahraničie

Pondelok, 1. Decembra 2008, 09:37

Ja by som tento experiment zvazil... Nekupoval si si 316i aby si nahanal 911tky :wink:
 
heroe
Autor témy
Príspevky: 2380
Registrovaný: 1.4.2008
Auto: BMW e46 330ci ´01
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin, Trenčín, Turc. Teplice

Pondelok, 1. Decembra 2008, 10:36

Helldrived dikes, keby som mal bodiky tak uz minimalne jeden mas,

Jasne ze som nekupoval 316 aby som nahanal koniky, len ma tak napadlo ze ked budem menit to tesnenie, tak by som dal urobit z nejakeho materialu lepsieho, trochen tensie, keby bolo to co tam je v poriadku tak to neskusam. Len otazka je ci to bude fungovat?

Hmmm.....? Helldriver help me!!! :wink: :wink: :lol:

Pytal som sa dnes "strojarov" na skole tak to skusim nejako dopocitat a potom by som zasa poradit.
 
azmodan
Príspevky: 107
Registrovaný: 6.8.2008
Bydlisko: dolny klcov

Pondelok, 1. Decembra 2008, 11:05

nemoze zmena tohto pomeru z 9-1 na 10-1 sposobit poskodenie ventilou chudobnou zmesou?
This is my rifle. There are many like it , but this one is mine.My rifle is my best friend. Without me, my rifle is useless.Without my rifle, i am useless
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Pondelok, 1. Decembra 2008, 11:47

Preco by sa so zmenou kompresneho pomeru mala menit bohatost zmesi? :shock:
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
azmodan
Príspevky: 107
Registrovaný: 6.8.2008
Bydlisko: dolny klcov

Pondelok, 1. Decembra 2008, 15:11

aha uz tomu rozumiem... myslel som ze je to pomer vzduch benzin no kompresny pomer je nieco ine... takze uz vieme ze to neovplyvnuje bohatost zmesi.. no nad 10 by nemal ist v motoroch bez detonacnych cidiel?

takze ak tomu rozumiem spravne zmensenim tesnenia pod hlavou sa natlakuje taky isty objem vzduchu len pod vecsim tlakom a to sa rovna vecsi vybuch? ;)
This is my rifle. There are many like it , but this one is mine.My rifle is my best friend. Without me, my rifle is useless.Without my rifle, i am useless
 
Užívateľov profilový obrázok
RALF
Príspevky: 270
Registrovaný: 24.10.2008
Auto: e36 318is
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Šaľalalala

Pondelok, 1. Decembra 2008, 15:53

ja by som si kupil 6r a nemusel by somriesit tesnenie
OO=[ ][ ]=OO
//e36 325i\\
 
palo
Príspevky: 1283
Registrovaný: 28.9.2007
Auto: e34
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: malacky

Pondelok, 1. Decembra 2008, 16:14

no nad niecim takymto som premyslal asi pred rokom ale na mojej e30 1,8.zistil som ze sa daju kupit tesnenia s roznou hrubkou,ale pokial presne nebude s tou zmenou pasovat vstrekovanie a vsetko okolo tak to je zbytocne.k takemu zaveru som prisiel,respektive nevedel som ako to doadit do konca a nemal som na to nic co by mi pomohlo
ex e30 318i sedan
e34 535i sedan
ex e36 316i sedan
ex e39 523i touring
ex e46 318i sedan
ex e46 320d fl sedan
 
heroe
Autor témy
Príspevky: 2380
Registrovaný: 1.4.2008
Auto: BMW e46 330ci ´01
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin, Trenčín, Turc. Teplice

Pondelok, 1. Decembra 2008, 17:39

Viete co ma stve?

Pripomienky typu kup si 6 valec a neries p......, zdoraznujem keby som nechcel menit to tesnenie tak ci tak, tak taketo veci neriesim!

Inak celkom som pokrocil s tou tabulkou, dal som zmenu na 10 bar, keďze tam asi nebude elektronicke riadenie detonacie, len neviem co znamena ta posledna cast v tej tabulke resp. neviem co tam dat za cisla za tie ma to 0 cm2 myslel som ze to bude tych 60 x 0,131 ale nie, tak neviem preco to tam je, a dalej som nepochopil to zaokruhlenie, na tych 60 preco to zaokruhlil takto? :
Prílohy
zmena komp. pomeru.GIF
zmena komp. pomeru.GIF (14.82 KiB) 813 zobrazení
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Pondelok, 1. Decembra 2008, 17:52

Mala tam byt 60tka kde je ta nula (v tvojom pripade teda tych 52), zrejme to bolo len zle oscanovane.
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
heroe
Autor témy
Príspevky: 2380
Registrovaný: 1.4.2008
Auto: BMW e46 330ci ´01
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin, Trenčín, Turc. Teplice

Pondelok, 1. Decembra 2008, 18:40

Uz to mam doratane vychadza to asi takto viď prip obrazok, takze kvoli tomu ze by som dal vacsi pomer by to potom mohlo samovolne detonovat? Tzn. ze nad desat nesmiem ist? Myslim ze v tomto pripade by som bol schopny vyrobit to tesnenie o 0,29mm tensie, co by ani nemuselo tak moc vadit, vsak? No ale teraz tie dalsie veci co si pisal:

Helldiver napísal:
spocitaj si podla podla zdvihu vacky, priemeru a uhlu ventilov ci nedojde k ich kolizii s piestami, zistit si ako mas namapovany v motronicu predstih, zisti ako ho budes musiet posunut so zvysenim kompresneho pomeru, zisti si o kolko sa ti posunie casovanie vacky ked sa os vackoveho hriadela dostane so znizenim hlavy blizssie k osi klukovky a ako to poriesis... .
Prílohy
zmena komp. pomeru.GIF
zmena komp. pomeru.GIF (8.83 KiB) 796 zobrazení
 
azmodan
Príspevky: 107
Registrovaný: 6.8.2008
Bydlisko: dolny klcov

Pondelok, 1. Decembra 2008, 20:04

zamyslime sa prakticky nad tym aky ma vyznam menit kompresny pomer z 9,7 na 10... :lol: :lol: jedine co z toho moze vzniknut su problemy ..som zvedavy ako spravis tesnenie o 0.29 mm tensie :shock:
This is my rifle. There are many like it , but this one is mine.My rifle is my best friend. Without me, my rifle is useless.Without my rifle, i am useless
 
palo
Príspevky: 1283
Registrovaný: 28.9.2007
Auto: e34
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: malacky

Pondelok, 1. Decembra 2008, 20:09

nechcem ta odradzat od pokusu ale co takto skusit tankovat 98 benzin?myslim ze tam bude urcite vecsi rozdiel ako ked ziskas o nieco vacsi kompresni pomer.
a po druhe.
mam vyskusane nieco podobne na favoritke.do formana kde bol 42kw motor so vstrekovanim sme dali 47 kw motor.teda s vacsim kompresnim pomerom a bolo to hrozne.riadiaca jednotka bola uplne mimo.klepali ventili,slaby tah,proste bieda.nieco take ako ked das do noveho auta 91 benzin
Naposledy upravil/-a palo v Pondelok, 1. Decembra 2008, 20:12, upravené celkom 1 krát.
ex e30 318i sedan
e34 535i sedan
ex e36 316i sedan
ex e39 523i touring
ex e46 318i sedan
ex e46 320d fl sedan
 
heroe
Autor témy
Príspevky: 2380
Registrovaný: 1.4.2008
Auto: BMW e46 330ci ´01
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin, Trenčín, Turc. Teplice

Pondelok, 1. Decembra 2008, 20:11

Este raz ti to poviem, ale uz ma zacinas vytacat, nema to ziadny zmysel ked nebudem to tesnenie menit vobec, ale ja ho budem menit aj tak.

Ako urobit? Pocul si uz niekedy o zavodoch tazkeho strojarstva? Tzv. ZTS? Ak hej tak by si mohol vediet ze tam sa robili cele plechy o takychto rozmeroch.
 
Pežot

Pondelok, 1. Decembra 2008, 20:12

Chlapci veď ho nehajte :wink:
 
heroe
Autor témy
Príspevky: 2380
Registrovaný: 1.4.2008
Auto: BMW e46 330ci ´01
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin, Trenčín, Turc. Teplice

Pondelok, 1. Decembra 2008, 20:22

palo napísal:
nechcem ta odradzat od pokusu ale co takto skusit tankovat 98 benzin?myslim ze tam bude urcite vecsi rozdiel ako ked ziskas o nieco vacsi kompresni pomer.
a po druhe.
mam vyskusane nieco podobne na favoritke.do formana kde bol 42kw motor so vstrekovanim sme dali 47 kw motor.teda s vacsim kompresnim pomerom a bolo to hrozne.riadiaca jednotka bola uplne mimo.klepali ventili,slaby tah,proste bieda.nieco take ako ked das do noveho auta 91 benzin


to s tym palivom sa tu uz niekde riesilo dokonca aj pan azmodan mal k tomu zasa nejake pripomienky, takze ti mozem povedat ze to pomoze tak h...., ma to len psycho efekt,

a aby ste to vsetci pochopili, nechcem to robit na 100 %, len zistujem ci a ako sa to da v pripade ze budu vychytane vsetky alebo vacsina chyb tak to budem riesit, zatial sa len zaujimam

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 258 neregistrovaných