... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 12
mmracing.sk
 
mexican
Príspevky: 3925
Registrovaný: 12.8.2011
Auto: modré géčko
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: bazmekistan

Re: skuska maximalky

Štvrtok, 10. Apríla 2014, 10:07

miso_525d napísal:
Neboj nic 550i LCI uz ma inak vyriesene turbo (ma iba jedno, nie dve)


Totok máš odkiaľ?
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
Obrázok
 
mexican
Príspevky: 3925
Registrovaný: 12.8.2011
Auto: modré géčko
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: bazmekistan

Re: skuska maximalky

Štvrtok, 10. Apríla 2014, 10:12

550i LCI má v sebe motor N63TU, ktorý má stále dve turbá ako pôvodná N63.

Viď napr. detailný popis tutok: http://www.kneb.net/bmw/F01-02/N63TU%20Engine.pdf
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
Obrázok
 
sineDko
Príspevky: 1802
Registrovaný: 9.6.2013
Kraj: Zahraničie

Re: skuska maximalky

Štvrtok, 10. Apríla 2014, 10:44

jkk to dost nebezpecne na tych nasich hnojoch 15+ rocnych skusat maximalku 2000km od domu :mrgreen: velmi naozaj velmi lahko to moze skoncit ako kolega vo vedlajsej teme co skusal max a odvtedy mu motor klepe :mrgreen:
 
Užívateľov profilový obrázok
Trojec
Príspevky: 118
Registrovaný: 3.8.2013
Auto: BMW E90 - 320d
Kraj: Banskobystrický

Re: skuska maximalky

Štvrtok, 10. Apríla 2014, 11:01

Ja som maximálku skúšal nepriamo na R1, či ktorá to tam je pred Nitrou niečo po polnoci, predbehlo ma SuperB, tak som to za ním začal kúriť prázdna diaľnica, začal zrýchlovať tak miestami sme tomu bili niečo vyše 220 :mrgreen: horšie bolo, že potom spomalil na 100 a nechal ma obehnúť ho, myslel som si, že mu vadilo, že som mu svietil do speťákov tak som ho obehol ale išiel som max 160, no zakrátko z ničoho nič z toho auta začali blikať modré svetlá :mrgreen: kvalitne som sa posral a myslel som si, že mi zoberú aj rodný list, po dlhšej uvahe som totiž prišiel na to, že to bola policajná puma :mrgreen: no iba ma obehli a fujazdili preč :mrgreen: odvtedy moj tacháč videl maximálku len zďaleka :lol:
BMW E90 320d
 
Užívateľov profilový obrázok
miso_525d
Príspevky: 933
Registrovaný: 20.8.2009
Auto: SOBI 20
Kraj: Bratislavský

Re: skuska maximalky

Štvrtok, 10. Apríla 2014, 11:13

teraz ste ma normalne chalani zaskocili, lebo vyzera, ze mate pravdu.

ja som mal informaciu o tom, ze nove .50i benziny 330 kW maju jedno turbo od predajcu BMW TEMPUS, kde sme do firmy pred cca rokom kupovali F02 750iL LCI. Presne kvoli tomu, ze som mal velmi zlu skusenost s predfaceliftovou F02 750iLxdrive (2x meneny komplet motor na zaruku), tak som sa predajcu specialne na toto pytal, ze ci je v LCI F02 750i rovnako nachuja vyriesene chladenie turb. On mi suverenne odpovedal ze nie, ze nova 750i uz ma iba jedno turbo a ze je ulozene hore pri hlavach valcov a ma prerobene chladenie a teda vsetko je ok. :?

ale fakt je, ze tato posledna 750iL LCi co sme kupovali ziadne problemy nema....

mexican napísal:

Totok máš odkiaľ?
 
mexican
Príspevky: 3925
Registrovaný: 12.8.2011
Auto: modré géčko
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: bazmekistan

Re: skuska maximalky

Štvrtok, 10. Apríla 2014, 11:17

Tak ja osobne si myslím, že motor do V, ktorý má pre každú banku valcov jedno turbo, prerábať na jedno spoločné turbo a ešte k tomu navyšovať výkon je asi z technického pohľadu nezmysel.
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
miso_525d
Príspevky: 933
Registrovaný: 20.8.2009
Auto: SOBI 20
Kraj: Bratislavský

Re: skuska maximalky

Štvrtok, 10. Apríla 2014, 11:20

tak ja samozrejme niesom technik, ani moto-inzinier, ale ak boli dve turba nespolahlive, lebo boli nedostatocne chladene, tak prave vymena dvoch za jedno nejake vacsie s VGT plus lepsie chladenie mi pride ako mozne riesenie. prisposobis trubky k turbu a je to :mrgreen: :mrgreen: a zvysis plniaci tlak, aby bol vyssi vykon. easy :-"

mexican napísal:
Tak ja osobne si myslím, že motor do V, ktorý má pre každú banku valcov jedno turbo, prerábať na jedno spoločné turbo a ešte k tomu navyšovať výkon je asi z technického pohľadu nezmysel.
 
Užívateľov profilový obrázok
Dogg88
Príspevky: 6035
Registrovaný: 25.1.2009
Auto: n/a
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Mikuláš

Re: skuska maximalky

Štvrtok, 10. Apríla 2014, 11:23

v tom pripade by som to riesil skor kompresorom :wink:
Klub tvoria ľudia, nie autá...
________________
W140 & S210 & E36 & E36 & E34 & GIII & C5 & 312
________________
Mám prázdny život a žiadnych kamarátov, preto sedím celý deň na internete, stalkujem ľudí a vnucujem im svoje správne názory. Marián K., Trenčín
 
mexican
Príspevky: 3925
Registrovaný: 12.8.2011
Auto: modré géčko
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: bazmekistan

Re: skuska maximalky

Štvrtok, 10. Apríla 2014, 11:23

Väčšie turbo bude mať zase asi väčší turbo lag.
A nejako to ani celkovo nesedí so všeobecnou koncepciou navyšovania počtu turbíniek spolu so zvyšovaním výkonu.
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
miso_525d
Príspevky: 933
Registrovaný: 20.8.2009
Auto: SOBI 20
Kraj: Bratislavský

Re: skuska maximalky

Štvrtok, 10. Apríla 2014, 11:26

nie, ved ja uznavam, zjavne mate pravdu aj s vomackom, ze su tam turba dve, ja len obhajujem svoju hlupost, ze ked mi to predajca hovoril, prislo mi to dokonca logicke :mrgreen:

a je sice pravda, ze vacsie turbo ma vacsi lag, kym sa lopatky roztocia, ale prave na to sluzi technologia VGT, ktoru pouziva napr. aj Porsche.

mexican napísal:
Väčšie turbo bude mať zase asi väčší turbo lag.
A nejako to ani celkovo nesedí so všeobecnou koncepciou navyšovania počtu turbíniek spolu so zvyšovaním výkonu.
 
Užívateľov profilový obrázok
Dogg88
Príspevky: 6035
Registrovaný: 25.1.2009
Auto: n/a
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Mikuláš

Re: skuska maximalky

Štvrtok, 10. Apríla 2014, 11:32

VGT pouziva aj KIA :mrgreen:
Klub tvoria ľudia, nie autá...
________________
W140 & S210 & E36 & E36 & E34 & GIII & C5 & 312
________________
Mám prázdny život a žiadnych kamarátov, preto sedím celý deň na internete, stalkujem ľudí a vnucujem im svoje správne názory. Marián K., Trenčín
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11630
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: skuska maximalky

Štvrtok, 10. Apríla 2014, 11:32

Kolko ma ta F02 750i lci najazdene? Som zvedavy, ci sa ten motor bude srat alebo nie.
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
mexican
Príspevky: 3925
Registrovaný: 12.8.2011
Auto: modré géčko
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: bazmekistan

Re: skuska maximalky

Štvrtok, 10. Apríla 2014, 11:36

VTG sa dávalo aj do ochcávok v čase TDI boomu.
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
miso_525d
Príspevky: 933
Registrovaný: 20.8.2009
Auto: SOBI 20
Kraj: Bratislavský

Re: skuska maximalky

Štvrtok, 10. Apríla 2014, 11:39

naposledy co som sa v nej viezol, cca tri tyzdne dozadu mala myslim okolo 40.000 km najazdene.

je pravda, ze aj na tej prvej 750iL xdrive sa problemy zacali prejavovat tak okolo 55-60 tis. km. Vzdy motor spadol do nudzoveho rezimu, stavalo sa to coraz castejsie aj nakoniec znizeny vykon a vybavene 8) Tie prve dva motory tam vydrzali vzdy max. 60 tis. km, potom isli do sraciek. Tento posledny vydrzal cca 100 tis., kym sme ho predali.

voMacK napísal:
Kolko ma ta F02 750i lci najazdene? Som zvedavy, ci sa ten motor bude srat alebo nie.
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11630
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: skuska maximalky

Štvrtok, 10. Apríla 2014, 11:42

Tak to je radost..v aute za 130 tis :mrgreen:
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 12

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 243 neregistrovaných