... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK
pistacik11 napísal:Uuhmmm... Vies ale o tom ze so 737-100 nema NG nic spolocne a MAX uz toboz nie.Maco a boeing nerecykkuje staré stroje z čias studenej vojny? 737 max je čo? Tiež len modernizovaný starý koncept. Imho neodstavili ho, lebo padál? Vlastne 737 padali na začiatku tiež, takže sa ním iba vrátili do starých čias. Ale stále to je dobré lietadlo, to spochybniť nejde.
Ak to bude lietat len v Rusku a v chudobnych krajinach? Vies kolko stoji vyvoj a certifikacia niecoho takehoto? Tie firmy to robia pre zisk a nie pre to aby si to kupilo par zaujemcov v chudobnych krajinach. Ake lietadlo sa oplati zobrat pre aerolinku v chudobnej krajine? Uplne novy, nepreskumany typ bez logistickej podpory, maintenance, atd atd? Alebo si pacnu na ACMI dake 737NG/A320 classic, s minimalnymi nakladmi a vysokou spolahlivostou? Comac je za nimi? Spytaj sa Viktora kto vlastni firmu v ktorej pracuje a na ktorych projektoch ta firma pracuje.A áno myslel som Ms21, sám som povedal, že boeing aj airbus sú ďaleko pred nimi. Ale potom tam už není nikto, koho by nemohli prekonať. Ak to bude lietať len v Rusku a chudobných krajinách bude to úspech, ale s tým rozpočtom, už len to, že to lietadlo dostali do certifikácie skôr ako Čína, aj keď teraz kvôli sankciám, ho prerábaju a idú certifikovať na novo je myslím si úspech. Čína tlačí obrovské peniaze a Comac je aj tak za nimi.
By ma zaujimala ta paralela so 787 a s SSJ100. Kde po 2 rokoch po prvej dodavke dosli na to ze je problem s baterkami, nasledne FAA vydala emergency AD ktorym uzemnila 787 americkych spolocnosti, celych 6 kusov v tej dobe. Od groundingu po uvolnenie do prevadzky ubehli 4 mesiace a uviedol sa novy dizajn. Nasledne sa z toho stalo uspesne lietadlo. Ale spat k SSJ.Áno ssj110 je prepadák, ale netreba zabúdať, po akej dlhej dobe začali vyvyjat. Po dvoch desiatkach rokoch, nie zlý počin (opäť by sa dala použiť paralela s boeingom teraz 787, kde tiež pustili lietadlo z chybami do obehu a ho museli uzmeniť, lebo horeli batérie) ak vychytajú chyby a servisnú sieť, môže to aspoň v krajinách 3 sveta mať nejaké predaje. Na ten trh to je aj určené. Nie do západu. Tam sa nikto ani tlačiť nechce.
According to the Russian planemaker’s July 22 financial report, aircraft sales revenue decreased sevenfold in the first half of this year, to 2.05 billion roubles (US$32.05 million) against last year’s 14.7 billion (US$232.7 million). Total revenue dropped almost fourfold to 4.2 billion roubles (US$66.5 million). This meant the aircraft manufacturer’s net loss increased by 32.7 per cent during the period and now amounts to 1.07 billion roubles (US$17 million).
Since the beginning of this year(2019), the company has delivered only three aircraft, compared to eight Superjet 100s in the first six months of 2018.
Rubtsov also revealed that the aircraft manufacturer has to produce between 32 and 34 aircraft a year to make a profit.
Svetovy trh proste caka na tieto vychadzajuce hviezdy civilneho letectva.According to the latest forecast from United Aircraft Corporation (UAC), the parent of SCAC, in the next 20 years the global demand for new aircraft with a capacity of between 60 and 120 seats (the category that the SSJ100 falls into) will be 4,610 units, of which 205 will be Russian, at an average delivery rate of 10 aircraft per year.