Nedeľa, 28. Novembra 2021, 18:00
Modry MAHLE je urcite OEM pre drvivu vacsinu nemeckych aut, obcas je tam zabaleny ale aj MANN nejaky indicky napr. VW 4 valce. Toto je vlastne KNECHT, ktory je pod MAHLE ale oni si to robia navzajom, nerobi sa vsetko duplicitne, jeden robi to, druhy to. Ale je fakt, ze tieto oranzove KNECHT su este celkom zohnatelne, modre MAHLE horsie.. objednat sa da vsetko, ked myslis v predstihu nieje problem. Alebo si to teda kupit OE a pozriet sa, co tam caka za prekvapko. Nech vies nabuduce. BOSCH su take lacaky, u ktorych je garantovane aspon cosi, do fabie pre deda v pohode. Dobre su este HENGST. Ine ma uz nic nenapada.
A to poskodenie vybrusu sa hlavne tyka vzduchoveho filtra a jeho vymeny, postupu.. Nikasil je tak tvrdy, ze do neho tie kruzky v zivote nespravia ryhu. Ak tam su ryhy tak vies, ze tam bol na kokot filter, ktory tam pustal prach, co nieje nic ine ako vacsie-mensie kusky kamena. Niektore kamene ako kremenny piesok si s tym povrchom uz rady daju. Rovnako sa to tam moze dostat pri cudesnom postupe vymeny, kedy je obal filtra plny prachu a kadecoho a inteligent mechanik s dobrym umyslom to tam vyfukne kompresorom bez toho aby zakryl sanie.. hopla uz mas skalky v sani. Takze na to bacha. U liatinovych blokov/vloziek ale aj u alusilu je kde tu skrabancek nic. Tu je ale velky problem, ze taka vada sposobi to, ze sa to zacne cele lupat a si v pici.
Nieje to M6x ale rovnaka story, Nikasilovy blok na 2.5TDI R5.
-
Prílohy
-
