Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7) BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
Klub tvoria ľudia, nie autá... ________________ W140 & S210 & E36 & E36 & E34 & GIII & C5 & 312 ________________ Mám prázdny život a žiadnych kamarátov, preto sedím celý deň na internete, stalkujem ľudí a vnucujem im svoje správne názory. Marián K., Trenčín
Ahojte dopredu sa ospravdelnujem ze nepisem priamo do temy a za amaterske vyjadrovanie som totizto lajk co sa tyka elektriky ide o to ze by som chcel vymenit tovarenske reproduktory na bmw e90 rozmer 100mm za reproduktory jbl gx-402 rozmer 100mm problem je v tom ze tovarenske reproduktory maju spojku kabla ktora len zacvakne do reproduktora a na novych jbl je to troska inak preto by ma zaujimalo ci mam tuto modru spojku z kablov odstrihnut a tieto dva kable zapojit extra do novych repro jeden na minus a druhy na plus alebo sa mylim?taktiez by som chcel vediez ktory ide na minus a ktory na plus ide o modry a modro biely kabel Dakujem prikladam fotky.
Original tam máš 2 pásmový reproduktor, čiže ak ho vymeniš za ten stredobasovy nepôjdu ti tam výšky. Viac pokaziš ako zlepšiš podľa mňa. Skús vytlmit dvere prvé a potom men reproduktor, ideálne by som zohnal original od BMW vyšší stupeň audia. Keď dáš aj výkonnejší reproduktor tak zase zosilňovač ten základný ti ho nemusí utiahnuť.. A osobne by som si vyrobil redukciu na ten original steker a original kable by som necvakal. Síce aj keď ich cvaknes piny sa dajú dať nové potom a dať to do pôvodného stavu.
Uz ako som spominal som amater v audioelektronike ,na internete neviem najst takuto redukciu na bmw pripadne ak by ste vedeli prilozit link.a co sa tyka novych jbl reprakov su 2pasmove koaxialne. Takze chcete povedat ze repraky su naprd a mam ich vratit ci?
jedna sa o dvere vodica? v tom pripade + je modra s bielym pasikom a - modra s hnedym na druhej strane potom tiez kablik s hnedym pasikom bude - tieto repraky budu fajn ako nahrada za origo, maju stredobasy+vysky
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
Som si nevšimol že tie nové repro sú tiež 2 pásmové. Potom je to ok. Ale teraz pozerám (ak čítam z tej foto dobre) že tie repro majú len 1 vstup a potom stoho vstupu berú aj výšky len sú odfiltrované. Najlepšie bude tie výšky vyletovať odtiaľ a zapojiť ich samostatne nakolko ty máš z zosilnovača zvlášť výstup na výšky ktorý bude kvalitnejší ako toto riešenie a vieš ich zvlášť regulovať potom. Na foto poriadne nevidno farbu všetkých vodičov ale ten modro-biely bude zrejme +. Ja by som to riešil tak že by som vypinoval piny z toho konektora a samce by som strčil do nich s pripraveným káblom na repro ktorý by som už letoval a poriadne by som to zaizoloval každý pin zvlášť aby sa to dalo kedykoľvek vrátiť naspäť a konektory odložiť. Ak si úplný amatér zver to skúsenejším. PS: tiež si daj pozor akú majú tie repro impedanciu. Ak ju budú mat moc malú voči pôvodným repro, resp. na čo je zosilňovač navrhnutý môžeš odpáliť jeho koncák. Tiež sa nemôžu zapájať-meniť repro len tak lebo je výkonnejší.