PristineShip napísal:https://jalopnik.com/the-2018-bmw-m3-cs-is-now-the-most-hardcore-3-series-1820234796
uz je aj oficialy zdroj:
https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0275597EN/the-new-bmw-m3-csinak robia to v BMW sikovne.
znak “M” je v kurze a tazia z toho ze je konjuktura.
Osobne moje hodnotenie je to ze od auta zo znackom “M3 CS” by som cakal viac performance uprav. Ma len 3 (slovom tri) performance upravy proti “obyc” M3 s Competition paketom.
-konecne lahke 20” performance disky (nie tie tazke obludy 666 co davaju na Competition)
-lahsia carbon kompozitna predna kapota
-plus 10 koni proti Competition
ostatne je len vybava ktora sa tak ci tak da doobjednat ale oni to urobili sikovne ze ju “nabalili do zakladu” teda ked neratame Competition pack (ktory zahrna okrem ineho adaptivne tlmice v cene) tak asi len M-DCT prevodovku (s manualom sa ani neda objednat) Harman Kardon ozvucenie, plus kozu v bicolore prevedeni. ostatne su uz len kozmeticke prvky ako karbonove lipko a karbonovy zaeny “difuzor” (ktory ele neni funkcny ani v “obyc” M3 ani tu a karbon je tu len na paradu). Korunuju to kae tae plaketky “M3 CS”
Osobne ked si spomeniem na E90 CRT ediciu, ktora bola odlahcena o 70kg, mala spickove skrupinove sedacky, motor z GTS..., tak musim zial konstatovat ze to ide z mojho pohladu velmi komercnym smerom a davam za to palce dole.
Je sice pekne ze auto dostalo tie 3 performance vecicky a kopu cingrlatiek, ale cenovka (tusim cca od 110tis vyssie) podla mna vysledku uz neadekvatna. Nechapte ma zle ale nie som zastanca bezobsaznej parady. za danu cenovku si radswj kupim uz nieco ine. Vidim za tym hlavne snahu o vacsiu marzovost a cez efektnu paradu pritiahnutie dalsich oveciek ku kupe “M” Performance ostatnych aut a doplnkov