... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK
sergey.vsetkovypil napísal:Caute, chcel by som Vas, bmw skusenejsich, spytat, ako je to so zadnym nahonom v zime, maju napr: e36, e46 problemy v zime na poladoviciah, snehom zapadanych cestach alebo v trocha vacsom terene ako su cesty problem v porovnani s inymi autami s pohananou prednou napravou? Dlho pocuvam rozne teorie a nakolko zvazujem kupu bmw chcel by som poznat odpoved. A Xdrive kupovat nemam v plane :) Dik.
Bikemann napísal:preco? sak stvor rocne auto je urcite bezpecnejsie jak 20 rocna kraksna
323/525 napísal:Zdravim vas vsetkych, zapojim sa aj ja - neda mi to. budem reagovat na to, co som si precital:
- BMW je moja choroba, tak, ako mnohych z vas. Jazdim s roznymi BMW od roku 1993. Zacinal som na E21. A prvej zimy som sa bal pre rozne historky, ktore letia svetom...
- nad viacerymi prispevkami som sa smial... Ale ti, koho sa to tyka, pridu na to sami, aspon si myslim.
- cele umenie jazdy v zime je v nas - vodicoch. Ak niekto jazdi na letnych pneu, s vybitymi capmi, vadnymi stabilizatormi, to je o niecom inom a je to vizitka toho vodica. Preco tu rozoberate taketo krajnosti ? Nepoznam akekolvek auto (znacku), ktore by jazdilo v nahovno techn. stave lepsie, ako ked je v poriadku.
- ja by som s takym autom neopustil garaz ani v lete a to z dovodu, aby som sa mohol citit bezpecne. A to ja rad - vzdy.
- moju eru E21 som zakoncil najvykonnejsim typom tejto serie - 323 i (mimochodom, mam ju doteraz a nedam na nu dopustit !) Retaze, ktore som si do nej kupil mam tiez dodnes - su ako z obchodu. Nepouzil som ich - jednoducho som nemusel. Boli nasadene 1x v garazi tesne po kupe, v ramci nacviku "zrucnosti" pri ich navliekani. Ale opakujem, nikdy som ich nepouzil. A dnes uz by som ich nekupoval vobec.
- nemusim vam hovorit, ze E21 nemaju ziadnu elektroniku, pri jazde pouzivas len plyn, brzdu, spojku a rucnu brzdu. Viac tam nemas... Ano, zabudol som - seriovo je tam 25% samosvor...
- pri rozbehoch na lade a snehu mi posluzila casto ako ASC rucna brzda - cca na 3. zub, len aby jemne zaberala
- nebolo takych zim, aby auto stalo - ale v zime som mal vzdy 100% zimne pneu. A zil som v Poprade, lyzovat som chodil po celych Tatrach a okolitych strediskach, s detmi casto do Vernaru. Takze auto si zimy rozhodne uzilo.
- ze predny nahon je lepsi ??? To si myslite, ze BMW, Mercedes, Porsche, Ferrari a ine, ze v tychto firmach na to este neprisli ? Mozno naozaj nie, ich vyvoj je asi pozadu (pokus o vtip).
- suhlasim, predny nahon je lepsi, ale s dodatkom - z komercneho hladiska, pretoze vyroba takychto aut je o dost lacnejsia... To je cele tajomstvo.
- suhlasim, ze take rozlozenie vahy predok-zadok je dolezite a dodavam, ze z velkoseriovych vozov sa blizi absolutna vacsina produkcie pomeru 50 : 50 jedine u BMW. A BMW produkovalo a produkuje aj modely, kde to plati doslova. A poznate nieco lepsie ? Ja teda nie.
- vypinat ASC ? Pre normalnu jazdu podla mna absolutny nezmysel. Ja som ho vypinal, len ked som chcel blbnut... A ked uz su taki umelci, co s ASC jazdia po priekopach a kanaloch, taki by sa neudrzali na ceste ani s prednym nahonom, alebo stvorkolkou. Ono vysekat sa nie je umenie, povedal by som, ze ostat bezpecne na ceste, ze to je umenie. Musim tu vsak podotknut, ze vam nedavam kazanie ako neomylny vodic - mne tiez "lepilo" a zazil som kadeco (ale bez pokrcenych plechov - mozno aj kus stastia, nie ?), no pri terajsom pohlade na vec to bola vzdy moja chyba. Takze berte to tak, ze vam hovorim veci casto z vlastnych skusenosti. A co sa tyka BMW, 16 rokov ich k svojej radosti pouzivam, a ine auto uz nechcem - preto som si dovolil napisat viac.
Mam tu vobec nejakeho konkurenta ? Reku, ze by sme si cosi dali, na pocest BMW a, samozrejme nas - vysluzilcov.
- na zaver musim povedat, ze cosi mam odjazdene v zime aj s prednym nahonom, a jazdilo sa mi celkom dobre. Ale na trvalo by som ho nechcel.
To je vsetko. Kto to precital az potialto, ma u mna pol deci...
323/525 napísal:Zdravim vas vsetkych, zapojim sa aj ja - neda mi to. budem reagovat na to, co som si precital:
- BMW je moja choroba, tak, ako mnohych z vas. Jazdim s roznymi BMW od roku 1993. Zacinal som na E21. A prvej zimy som sa bal pre rozne historky, ktore letia svetom...
- nad viacerymi prispevkami som sa smial... Ale ti, koho sa to tyka, pridu na to sami, aspon si myslim.
- cele umenie jazdy v zime je v nas - vodicoch. Ak niekto jazdi na letnych pneu, s vybitymi capmi, vadnymi stabilizatormi, to je o niecom inom a je to vizitka toho vodica. Preco tu rozoberate taketo krajnosti ? Nepoznam akekolvek auto (znacku), ktore by jazdilo v nahovno techn. stave lepsie, ako ked je v poriadku.
- ja by som s takym autom neopustil garaz ani v lete a to z dovodu, aby som sa mohol citit bezpecne. A to ja rad - vzdy.
- moju eru E21 som zakoncil najvykonnejsim typom tejto serie - 323 i (mimochodom, mam ju doteraz a nedam na nu dopustit !) Retaze, ktore som si do nej kupil mam tiez dodnes - su ako z obchodu. Nepouzil som ich - jednoducho som nemusel. Boli nasadene 1x v garazi tesne po kupe, v ramci nacviku "zrucnosti" pri ich navliekani. Ale opakujem, nikdy som ich nepouzil. A dnes uz by som ich nekupoval vobec.
- nemusim vam hovorit, ze E21 nemaju ziadnu elektroniku, pri jazde pouzivas len plyn, brzdu, spojku a rucnu brzdu. Viac tam nemas... Ano, zabudol som - seriovo je tam 25% samosvor...
- pri rozbehoch na lade a snehu mi posluzila casto ako ASC rucna brzda - cca na 3. zub, len aby jemne zaberala
- nebolo takych zim, aby auto stalo - ale v zime som mal vzdy 100% zimne pneu. A zil som v Poprade, lyzovat som chodil po celych Tatrach a okolitych strediskach, s detmi casto do Vernaru. Takze auto si zimy rozhodne uzilo.
- ze predny nahon je lepsi ??? To si myslite, ze BMW, Mercedes, Porsche, Ferrari a ine, ze v tychto firmach na to este neprisli ? Mozno naozaj nie, ich vyvoj je asi pozadu (pokus o vtip).
- suhlasim, predny nahon je lepsi, ale s dodatkom - z komercneho hladiska, pretoze vyroba takychto aut je o dost lacnejsia... To je cele tajomstvo.
- suhlasim, ze take rozlozenie vahy predok-zadok je dolezite a dodavam, ze z velkoseriovych vozov sa blizi absolutna vacsina produkcie pomeru 50 : 50 jedine u BMW. A BMW produkovalo a produkuje aj modely, kde to plati doslova. A poznate nieco lepsie ? Ja teda nie.
- vypinat ASC ? Pre normalnu jazdu podla mna absolutny nezmysel. Ja som ho vypinal, len ked som chcel blbnut... A ked uz su taki umelci, co s ASC jazdia po priekopach a kanaloch, taki by sa neudrzali na ceste ani s prednym nahonom, alebo stvorkolkou. Ono vysekat sa nie je umenie, povedal by som, ze ostat bezpecne na ceste, ze to je umenie. Musim tu vsak podotknut, ze vam nedavam kazanie ako neomylny vodic - mne tiez "lepilo" a zazil som kadeco (ale bez pokrcenych plechov - mozno aj kus stastia, nie ?), no pri terajsom pohlade na vec to bola vzdy moja chyba. Takze berte to tak, ze vam hovorim veci casto z vlastnych skusenosti. A co sa tyka BMW, 16 rokov ich k svojej radosti pouzivam, a ine auto uz nechcem - preto som si dovolil napisat viac.
Mam tu vobec nejakeho konkurenta ? Reku, ze by sme si cosi dali, na pocest BMW a, samozrejme nas - vysluzilcov.
- na zaver musim povedat, ze cosi mam odjazdene v zime aj s prednym nahonom, a jazdilo sa mi celkom dobre. Ale na trvalo by som ho nechcel.
To je vsetko. Kto to precital az potialto, ma u mna pol deci...
323/525 napísal:Zdravim vas vsetkych, zapojim sa aj ja - neda mi to. budem reagovat na to, co som si precital:
- BMW je moja choroba, tak, ako mnohych z vas. Jazdim s roznymi BMW od roku 1993. Zacinal som na E21. A prvej zimy som sa bal pre rozne historky, ktore letia svetom...
- nad viacerymi prispevkami som sa smial... Ale ti, koho sa to tyka, pridu na to sami, aspon si myslim.
- cele umenie jazdy v zime je v nas - vodicoch. Ak niekto jazdi na letnych pneu, s vybitymi capmi, vadnymi stabilizatormi, to je o niecom inom a je to vizitka toho vodica. Preco tu rozoberate taketo krajnosti ? Nepoznam akekolvek auto (znacku), ktore by jazdilo v nahovno techn. stave lepsie, ako ked je v poriadku.
- ja by som s takym autom neopustil garaz ani v lete a to z dovodu, aby som sa mohol citit bezpecne. A to ja rad - vzdy.
- moju eru E21 som zakoncil najvykonnejsim typom tejto serie - 323 i (mimochodom, mam ju doteraz a nedam na nu dopustit !) Retaze, ktore som si do nej kupil mam tiez dodnes - su ako z obchodu. Nepouzil som ich - jednoducho som nemusel. Boli nasadene 1x v garazi tesne po kupe, v ramci nacviku "zrucnosti" pri ich navliekani. Ale opakujem, nikdy som ich nepouzil. A dnes uz by som ich nekupoval vobec.
- nemusim vam hovorit, ze E21 nemaju ziadnu elektroniku, pri jazde pouzivas len plyn, brzdu, spojku a rucnu brzdu. Viac tam nemas... Ano, zabudol som - seriovo je tam 25% samosvor...
- pri rozbehoch na lade a snehu mi posluzila casto ako ASC rucna brzda - cca na 3. zub, len aby jemne zaberala
- nebolo takych zim, aby auto stalo - ale v zime som mal vzdy 100% zimne pneu. A zil som v Poprade, lyzovat som chodil po celych Tatrach a okolitych strediskach, s detmi casto do Vernaru. Takze auto si zimy rozhodne uzilo.
- ze predny nahon je lepsi ??? To si myslite, ze BMW, Mercedes, Porsche, Ferrari a ine, ze v tychto firmach na to este neprisli ? Mozno naozaj nie, ich vyvoj je asi pozadu (pokus o vtip).
- suhlasim, predny nahon je lepsi, ale s dodatkom - z komercneho hladiska, pretoze vyroba takychto aut je o dost lacnejsia... To je cele tajomstvo.
- suhlasim, ze take rozlozenie vahy predok-zadok je dolezite a dodavam, ze z velkoseriovych vozov sa blizi absolutna vacsina produkcie pomeru 50 : 50 jedine u BMW. A BMW produkovalo a produkuje aj modely, kde to plati doslova. A poznate nieco lepsie ? Ja teda nie.
- vypinat ASC ? Pre normalnu jazdu podla mna absolutny nezmysel. Ja som ho vypinal, len ked som chcel blbnut... A ked uz su taki umelci, co s ASC jazdia po priekopach a kanaloch, taki by sa neudrzali na ceste ani s prednym nahonom, alebo stvorkolkou. Ono vysekat sa nie je umenie, povedal by som, ze ostat bezpecne na ceste, ze to je umenie. Musim tu vsak podotknut, ze vam nedavam kazanie ako neomylny vodic - mne tiez "lepilo" a zazil som kadeco (ale bez pokrcenych plechov - mozno aj kus stastia, nie ?), no pri terajsom pohlade na vec to bola vzdy moja chyba. Takze berte to tak, ze vam hovorim veci casto z vlastnych skusenosti. A co sa tyka BMW, 16 rokov ich k svojej radosti pouzivam, a ine auto uz nechcem - preto som si dovolil napisat viac.
Mam tu vobec nejakeho konkurenta ? Reku, ze by sme si cosi dali, na pocest BMW a, samozrejme nas - vysluzilcov.
- na zaver musim povedat, ze cosi mam odjazdene v zime aj s prednym nahonom, a jazdilo sa mi celkom dobre. Ale na trvalo by som ho nechcel.
To je vsetko. Kto to precital az potialto, ma u mna pol deci...
323/525 napísal:Yes, je to ona - E21 323i - s novym motorom. Do 30 rokov jej chyba cca 1,5 roku, ale stale je to auticko s velkym A.
Odkedy mam E39, tak ju zanedbavam a odpociva v garazi. Chciet dat do absolutneho poriadku 2 auta je v sucasnosti nad moje sily. Takze tak...