... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK
bruno75 napísal:v BA mas dost manikov, ktori sa v automatoch vyznaju, ak si nevies poradit zabehni za Semtexom ten sa podla mna celkom vyzna a ked neurobi on, poradi kam ist.
Okrem toho trhnutia pri kick-downe, citis nejake neobvykle chovanie sa auta / automatu? Trhanie, poskakovanie, vysoke otacky pri preradovani, kolisanie otacok / okamzitej spotreby pri ustalenej jazde a pod.? Mas vymeneny olej v automate?
bruno75 napísal:okamzitu spotrebu myslim podla ekonomera, pod otackomerom
olej v prevodovke ti asi rodinny mechanik nemenil, ono to je asi trochu zlozitejsie, podla toho, co sa tu na fore pise...
podla toho, ako to opisujes, by som to asi radsej ukazal Semtexovi, to pumpovanie s plynom mi pripada akosi divne a aj to preradovanie vo vyssich otackach nie je normalne (pokial nedas kick-down, vtedy toci aj do 4.500), normalne by mal radit okolo 2.000-2.500
posun pri zardeni do P je normal, ale moc by som auto nenechal visiet v kopci len na P - dost tym trpi prevodovka, vzdy treba dat aj rucnu
Avenger napísal:mercedes ma 1485kg pohotovostnu hmotnost zatial co 530xd 1735kg..
Cecko ma ale dve turba ...
C 220 CDI BlueEFFICIENCY 2009- 2,143 cc (131 cu in) 16V I4 twin turbo (OM 651 DE 22 LA) 170 PS (125 kW; 168 hp)@3000–4200, 400 N·m (295 lb·ft)@1400–2800
230HP (169 kW) @ 4000 rpm
Max Torque 500Nm @ 1750 rpm
a vyzera ,ze ma aj lepsie rozdeleny krutak....aj ked bmw ma 100 rychlejsiu...
Avenger napísal:
a podla parametrov to nieje len obycajny 2liter ...a moj nazor je ,ze MB vie robit taktiez skvele motory ako bmw..o com svedci aj to ,ze drtia vsetko v DTM napriklad....alebo ,ze najsilnejsi motor bez turba na svete je v SLS Amg...
j.matrix napísal:
suhlasim...
A problem vidim hlavne v to mze on mohol byt skor rozbehnuty a mat podradene a vyuzil ten prvotny naskok, ten rozdiel v tych konoch a straty s xdrive a hmotnost to dali na jendu uroven.
BMW540iA napísal:Vyzerá to chlapy, že akosi neviete rozdýchať, že to Mercedes natrel Bavoráku, ešte aj s menším motorom.
Ale aj mne sa stala podobná vec, naháňal som sa s 330D E46 a V8 mala čo robiť aby bola prvá, podotýkam nočná jazda v meste. To 330D išlo ako čert, nebolo o čom, nakoniec som ho pustil, zablikali sme si a každý odbočil svojim smerom. To znamená, že katalógové čísla v reálnom živote sú trocha iné.