... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK

reklamne predmety bmwklub.sk
 
mexican
Príspevky: 3925
Registrovaný: 12.8.2011
Auto: modré géčko
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: bazmekistan

Re: BMW 530XD 2006 vs Mercedes C220d 2011

Utorok, 3. Júla 2012, 14:14

Pri akcelerácii z 0-100 príp 0-200 je asi úplne jedno, či máš D alebo DS.
Aspoň u mňa to funguje tak, že pri zošliapnutí plynu na podlahu to vždy točí až do 7000 ot/min, bez ohľadu na to, či je tam D alebo DS. Ale u chrochtáka to môže byť možno trochu inak. U benzínu má väčší význam točiť to až po obmedzovač, keďže vo vyšších otáčkach nie je taký pokles krútiaceho momentu ako u chrochtáka.
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
buy-10
Autor témy
Príspevky: 363
Registrovaný: 20.6.2011
Auto: BMW 530xD limo 2006
Kraj: Bratislavský

Re: BMW 530XD 2006 vs Mercedes C220d 2011

Utorok, 3. Júla 2012, 14:22

cize dame DS od 0-100 a uvidime ze ako to dopadne...ze ci ma predbehne aj tatrovka...:-D


mexican napísal:
Pri akcelerácii z 0-100 príp 0-200 je asi úplne jedno, či máš D alebo DS.
Aspoň u mňa to funguje tak, že pri zošliapnutí plynu na podlahu to vždy točí až do 7000 ot/min, bez ohľadu na to, či je tam D alebo DS. Ale u chrochtáka to môže byť možno trochu inak. U benzínu má väčší význam točiť to až po obmedzovač, keďže vo vyšších otáčkach nie je taký pokles krútiaceho momentu ako u chrochtáka.
 + BMW = :twisted:
---------------------------------------------------
WWW.FACEBOOK.COM/FLIPPER221
 
bruno75
Príspevky: 2379
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Trenčiansky

Re: BMW 530XD 2006 vs Mercedes C220d 2011

Utorok, 3. Júla 2012, 14:30

buy-10 napísal:
no budem musiet si to natocit, a je lepsie natacat v DS alebo iba v D-cku? no ja len dufam ze tam ziadny problem nebude...


D alebo DS, to mas jedno, v DS ti akurat podrzi dlhsie zaradeny nizsi stupen a pusti ta viac do otacok, takze vysledny cas by mal byt lepsi.
ja v beznej premavke DS takmer nepouzivam, aj ked mi uz viacero ludi hovorilo, ze ked chcem rychlo vyrazit napr. pri predbiehani, je vyhodne preradit z D do DS, auto podradi o 1 stupen (ked das kick-down, tak aj o 2) a akcelerujes ovela rychlejsie - k tomu mam jednu spomienku: pri jednej z prvych jazd na E60 som onoho casu v jednej nemenovanej krajine :mrgreen: na kopci tesne za Ratkovou smerom na Kralovany predbiehal kolonu, podla rady skusenejsich som preradil do DS, potlacil na plyn a vyrazil z rychlosti cca 70-80, snazil som sa co najlepsie vyuzit priestor a co najrychlejsie ukoncit predbiehaci manever, takze som stale tlacil na plyn, ked som sa zaradil a pozrel na HUD svietilo mi tam.... 160 - sam nechapem, ako to auto v priebehu 10-15s (aj ked dolu kopcom) tak rychlo akcelerovalo, okamzite, ako som to ziostil som samozrejme znizil rychlost na predpisovu hodnotu :mrgreen:
 
Pežot

Re: BMW 530XD 2006 vs Mercedes C220d 2011

Utorok, 3. Júla 2012, 14:37

bruno no ... to je normálne :mrgreen: :mrgreen:

Len pri predbiehaní sa sústredíš na to, aby si sa niekam zaradil, nikoho nezostrelil a tak ... nepozeráš na rýchlosť 8)
 
Užívateľov profilový obrázok
VaNoS
Príspevky: 378
Registrovaný: 4.11.2011
Auto: Ne demande pas
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: SK, A, D

Re: BMW 530XD 2006 vs Mercedes C220d 2011

Utorok, 3. Júla 2012, 14:50

Chlapy a čo keby na tej 530xd šmýkal automat, potom by to víťazstvo C220cdi malo zmysel.
 
bruno75
Príspevky: 2379
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Trenčiansky

Re: BMW 530XD 2006 vs Mercedes C220d 2011

Utorok, 3. Júla 2012, 14:54

ved jasne , ze to je normalne :mrgreen:
len ked presadnes z menej vykonneho do vykonnejsieho auta, tak tu rychlost si ani nestihnes uvedomit, ak by som potlacil plyn este dalsich 5-7s, tak to na tej okreske rozgulam aj na 200 a ani by som nevedal ako....
mne skor islo o to, aby som ilustroval ako auto v DS zrychluje - myslim, ze aj v D by to slo celkom svizne, ake ked nie az tak rapidne hore... bez ohladu na max. povolenu rychlost je to super, pretoze pri predbiehani vacsinou ide o kazdu sekundu.
inak, ako ty citis na 7er rozdiel medzi D a DS?
 
Pežot

Re: BMW 530XD 2006 vs Mercedes C220d 2011

Utorok, 3. Júla 2012, 14:57

Bruno popravde? Vôbec netuším ... rozdiel je iba v tom, že mi na budíkoch zasvieti Sko ... ale zasa je pravda, že auto je trošku živšie :)
 
bruno75
Príspevky: 2379
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Trenčiansky

Re: BMW 530XD 2006 vs Mercedes C220d 2011

Utorok, 3. Júla 2012, 14:59

BMW540iA napísal:
Chlapy a čo keby na tej 530xd šmýkal automat, potom by to víťazstvo C220cdi malo zmysel.


Co si predstavujes pod pojmom "smykal automat"?
Ak by mu automat zle radil a auto by mu bezdovodne islo do otacok, tak by to asi napisal a ako poznam buy-10 uz by sa davno stazoval :mrgreen:
Skor to vidim na lenive kone a/alebo to, ze ho to zrychlenie Medveda zastihlo nepripraveneho, resp. ze zareagoval o trosku neskor :mrgreen:
 
bruno75
Príspevky: 2379
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Trenčiansky

Re: BMW 530XD 2006 vs Mercedes C220d 2011

Utorok, 3. Júla 2012, 15:04

buy-10: jednoznacne to zistis len tak, ze to zopakujes. Inak, vies ako ten Medved radil (ci tam mal DS, sekvencne manualne radenie, nejaky iny mod prevodovky - neviem ako to maju MB)? Aj to mohlo ovplyvnit vysledok. A o kolko je to C220 lahsie od E60?
 
Užívateľov profilový obrázok
buy-10
Autor témy
Príspevky: 363
Registrovaný: 20.6.2011
Auto: BMW 530xD limo 2006
Kraj: Bratislavský

Re: BMW 530XD 2006 vs Mercedes C220d 2011

Utorok, 3. Júla 2012, 15:29

ale ale ale takze ty takto porusujes zakon?jaaaj ja tvoju kolibu... :-D :-D :-D ono ked das ten kick down tak aj tebe to tak uplne trhne?


bruno75 napísal:

D alebo DS, to mas jedno, v DS ti akurat podrzi dlhsie zaradeny nizsi stupen a pusti ta viac do otacok, takze vysledny cas by mal byt lepsi.
ja v beznej premavke DS takmer nepouzivam, aj ked mi uz viacero ludi hovorilo, ze ked chcem rychlo vyrazit napr. pri predbiehani, je vyhodne preradit z D do DS, auto podradi o 1 stupen (ked das kick-down, tak aj o 2) a akcelerujes ovela rychlejsie - k tomu mam jednu spomienku: pri jednej z prvych jazd na E60 som onoho casu v jednej nemenovanej krajine :mrgreen: na kopci tesne za Ratkovou smerom na Kralovany predbiehal kolonu, podla rady skusenejsich som preradil do DS, potlacil na plyn a vyrazil z rychlosti cca 70-80, snazil som sa co najlepsie vyuzit priestor a co najrychlejsie ukoncit predbiehaci manever, takze som stale tlacil na plyn, ked som sa zaradil a pozrel na HUD svietilo mi tam.... 160 - sam nechapem, ako to auto v priebehu 10-15s (aj ked dolu kopcom) tak rychlo akcelerovalo, okamzite, ako som to ziostil som samozrejme znizil rychlost na predpisovu hodnotu :mrgreen:
 + BMW = :twisted:
---------------------------------------------------
WWW.FACEBOOK.COM/FLIPPER221
 
Užívateľov profilový obrázok
buy-10
Autor témy
Príspevky: 363
Registrovaný: 20.6.2011
Auto: BMW 530xD limo 2006
Kraj: Bratislavský

Re: BMW 530XD 2006 vs Mercedes C220d 2011

Utorok, 3. Júla 2012, 15:33

absolutne neviem, ze ci mal DS alebo obycajne D... skor by som urobil taku vec, ze clovek co ma to iste auto aby sa na tom previezol, a on sam aby zistil ze ci to taha alebo nie...


bruno75 napísal:

Co si predstavujes pod pojmom "smykal automat"?
Ak by mu automat zle radil a auto by mu bezdovodne islo do otacok, tak by to asi napisal a ako poznam buy-10 uz by sa davno stazoval :mrgreen:
Skor to vidim na lenive kone a/alebo to, ze ho to zrychlenie Medveda zastihlo nepripraveneho, resp. ze zareagoval o trosku neskor :mrgreen:
 + BMW = :twisted:
---------------------------------------------------
WWW.FACEBOOK.COM/FLIPPER221
 
Užívateľov profilový obrázok
buy-10
Autor témy
Príspevky: 363
Registrovaný: 20.6.2011
Auto: BMW 530xD limo 2006
Kraj: Bratislavský

Re: BMW 530XD 2006 vs Mercedes C220d 2011

Utorok, 3. Júla 2012, 15:37

E60 co som nasiel na google tak by mala mat 1670kg, a medved ma 1600kg co sa mi zda niake divne...lebo E60 vyzera tak fdost mohunte...


bruno75 napísal:
buy-10: jednoznacne to zistis len tak, ze to zopakujes. Inak, vies ako ten Medved radil (ci tam mal DS, sekvencne manualne radenie, nejaky iny mod prevodovky - neviem ako to maju MB)? Aj to mohlo ovplyvnit vysledok. A o kolko je to C220 lahsie od E60?
 + BMW = :twisted:
---------------------------------------------------
WWW.FACEBOOK.COM/FLIPPER221
 
mexican
Príspevky: 3925
Registrovaný: 12.8.2011
Auto: modré géčko
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: bazmekistan

Re: BMW 530XD 2006 vs Mercedes C220d 2011

Utorok, 3. Júla 2012, 15:52

Ja čo som našiel cez gúgel, tak 530xdA pre-LCI váži 1750kg.
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
Obrázok
 
bruno75
Príspevky: 2379
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Trenčiansky

Re: BMW 530XD 2006 vs Mercedes C220d 2011

Utorok, 3. Júla 2012, 16:04

buy-10 : jaaaa, ja som predsa nic neporusil, to bole este za Rakuska-Uhorska, to je premlcane... :-" 8-[ :mrgreen:
tym 1670 kg by som neveril, ja mam v TP zapisane 1780kg a to neviem, ci je v tom aj vsetka vybava (ktorej mas aj ty pozehnane), ak bol ten Medved social edition, tak mohol byt rozdiel v hmotnosti aj 150-200kg. Medved moze byt aj inak sprevodovany a takto teoreticky sa to asi skutocne da tazko vyriesit
kick-down: ano, trochu to trhne (oprie ta do sedacky), ale zase nie tak, ako ked preradis na E60 M5 (tam ta to az hodi dopredu), ak ti to trha prilis silno, nieco nebude s kostolnym poriadkom. Ten automat ma aj v DS mode radit pekne plynulo bez velkych trhani...

Uz nad tym moc spiritizujeme. Otazka na zaver:
Vadilo ti to niekdy v premavke? Neakcelerovalo auto niekedy tak ako si chcel / potreboval? Pride ti auto bezne lenive pri predbiehani?
Ak nie, tak by som to neriesil a nech sa Medved da vypchat :mrgreen:
 
Užívateľov profilový obrázok
buy-10
Autor témy
Príspevky: 363
Registrovaný: 20.6.2011
Auto: BMW 530xD limo 2006
Kraj: Bratislavský

Re: BMW 530XD 2006 vs Mercedes C220d 2011

Utorok, 3. Júla 2012, 16:17

neviem ci som nasiel spravnu vahu to fakt neviem...ale to je ejdno...ale nerad by som aby tych "230" koni bolo nevyuzitych, myslim tym ze keby tam bolo nieco posrate, ze potom to brzdi cele auto, dufam ze vies ako to myslim...preto by som najradcsej keby sa stym niekto viac skuseny previezol, toto je moj prvy automat, a nechcem tam zahucat ze by som nieco neskoro dal vymenit a cely automat by sel do kitek, nech sa na tom niekto odbornejsie prevezie a posudi sam, ze ci ma normalny tach, ze ci normalne radi automat atd, chapes nie?mozno ze asi ja neviem jazdit na automate, fakt je to moj prvy automat a mam ho uz skoro asi rok, neviem no...pomohlo by mi keby niekto sa isel na tom previest, niekto kto uz ma odskusany nie len jeden BMW automat, skusenosti kto ma stym...


bruno75 napísal:
buy-10 : jaaaa, ja som predsa nic neporusil, to bole este za Rakuska-Uhorska, to je premlcane... :-" 8-[ :mrgreen:
tym 1670 kg by som neveril, ja mam v TP zapisane 1780kg a to neviem, ci je v tom aj vsetka vybava (ktorej mas aj ty pozehnane), ak bol ten Medved social edition, tak mohol byt rozdiel v hmotnosti aj 150-200kg. Medved moze byt aj inak sprevodovany a takto teoreticky sa to asi skutocne da tazko vyriesit
kick-down: ano, trochu to trhne (oprie ta do sedacky), ale zase nie tak, ako ked preradis na E60 M5 (tam ta to az hodi dopredu), ak ti to trha prilis silno, nieco nebude s kostolnym poriadkom. Ten automat ma aj v DS mode radit pekne plynulo bez velkych trhani...

Uz nad tym moc spiritizujeme. Otazka na zaver:
Vadilo ti to niekdy v premavke? Neakcelerovalo auto niekedy tak ako si chcel / potreboval? Pride ti auto bezne lenive pri predbiehani?
Ak nie, tak by som to neriesil a nech sa Medved da vypchat :mrgreen:
 + BMW = :twisted:
---------------------------------------------------
WWW.FACEBOOK.COM/FLIPPER221

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 241 neregistrovaných