... všetko o BMW ...

Moderátori: BlackMW, k33p, vilo

  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Pondelok, 12. Novembra 2007, 18:43

Hmm.. pouziva sa pri driftracingu aj rucna brzda ?
Moja moc nechyta, videl som nejake hydraulicke rucne brzdy ale
ako je potom porieseny brzdovy system ?
Je dobry napad nechat brzdovy pedal iba na prednu napravu
a pomocou hydraulickej rucnej brzdy ovladat brzdy na zadnej naprave ?
Obrázok

hm, nohy su obsadene troma pedalmi, lava ruka volant a pravou treba radit a pripadne ta rucna brzda..
no ak bude treba dalsi ovladaci prvok tak nechcem vedet cim ho budem ovladat Obrázok
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
Pežot

Pondelok, 12. Novembra 2007, 19:01

Keď to vieš bez ručnej tak ju nepotrebuješ :wink:

Sú aj taký, čo nepoúžívajú vôbec ručnú, dokážu auto dostať do driftu iba spojkou, plynom, volantom a prípadne pribrzdia predok ale to je všetko :wink: (zjednodušená verzia)
 
Užívateľov profilový obrázok
gusto
Autor témy
Príspevky: 604
Registrovaný: 28.7.2007
Auto: 325ti
Kraj: Trnavský

Pondelok, 12. Novembra 2007, 23:55

BlackMW napísal:
Hmm.. pouziva sa pri driftracingu aj rucna brzda ?
Moja moc nechyta, videl som nejake hydraulicke rucne brzdy ale
ako je potom porieseny brzdovy system ?
Je dobry napad nechat brzdovy pedal iba na prednu napravu
a pomocou hydraulickej rucnej brzdy ovladat brzdy na zadnej naprave ?
Obrázok

hm, nohy su obsadene troma pedalmi, lava ruka volant a pravou treba radit a pripadne ta rucna brzda..
no ak bude treba dalsi ovladaci prvok tak nechcem vedet cim ho budem ovladat Obrázok


Je známych cca. 10 základných metód, ako uviesť auto do driftu, jedným z nich je i použitie ručnej brzdy, tzv. Handbrake drift alebo E-brake drift.
To samozrejme predpokladá jej dobrú funkčnosť, preto sa v driftových autách používa, rovnako ako v rally hydraulická ručná brzda.
V Maďarsku niekto vyrába špeci pre BMW, má predsunutú páku, už ju mám objednanú.. :wink:

http://racing-bazar.hu/alkatresz/egyeb/ ... zifek.html

Ideálne je osadiť k nej aj regulátor brzdného tlaku zadnej nápravy, aby si si vedel nastaviť pomer, aký ti na danú trať a povrch vyhovuje.
 
Užívateľov profilový obrázok
gusto
Autor témy
Príspevky: 604
Registrovaný: 28.7.2007
Auto: 325ti
Kraj: Trnavský

Pondelok, 12. Novembra 2007, 23:58

P306GTi napísal:
Keď to vieš bez ručnej tak ju nepotrebuješ :wink:

Sú aj taký, čo nepoúžívajú vôbec ručnú, dokážu auto dostať do driftu iba spojkou, plynom, volantom a prípadne pribrzdia predok ale to je všetko :wink: (zjednodušená verzia)


Nemáš pravdu. Iste, nie je problém solídne pripravené auto uviesť do driftu aj rozhodením či shift-lockom, ale práve ručná brzda ti umožňuje aj pri vysokej nájazdovej rýchlosti postaviť auto krížom cez trať oveľa skôr pred nájazdom do zákruty, ten efekt je neporovnateľný... :D
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Utorok, 13. Novembra 2007, 00:00

Gusto a co hovoris na to riesenie - oddelit predne a zadne brzdy ?
Lepsie by sa gumovalo na mieste keby si vedel pedalom zabrzdit iba predok,
a auto by sa lepsie hadzalo do smyku rucnou kedze by zabrzdila iba zadok..

no ja vacsinou odkopnem zadok cez spojku alebo iba plynom..
shiftlock mi pride drasticky a ine metody som zatial nestudoval :roll:

a co to vyjde ta rucka ? madarcina a forinty (14E ?) je pre mna madarska dedina..
vyzera to ze by to slo spravit aj na kolene pouzitim brzdoveho valceka z E36
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Utorok, 13. Novembra 2007, 00:06

A nebolo by lepsie rucku normalne zapojit do okruhu s tym, ze by sa dal jednocestny ventil, aby pri zabere rucka tlakovala len zadnu cast okruhu + by sa prirobil nejaky bypass ventil toho ventilu :smile: , ktoru by bol otvoreny pri nezatiahnutej rucke? to by potom brzdy bez rucky zaberali uplne normalne a rucka by pekne brzdila len zadok, aspon teoreticky...
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Utorok, 13. Novembra 2007, 00:13

Helldiver napísal:
A nebolo by lepsie rucku normalne zapojit do okruhu s tym, ze by sa dal jednocestny ventil, aby pri zabere rucka tlakovala len zadnu cast okruhu + by sa prirobil nejaky bypass ventil toho ventilu :smile: , ktoru by bol otvoreny pri nezatiahnutej rucke? to by potom brzdy bez rucky zaberali uplne normalne a rucka by pekne brzdila len zadok, aspon teoreticky...


nad tym som rozmyslal tiez ale nenapadlo ma ako vyriesit
ventil ktory by sa zavrel pri zatahovani rucnej brzdy..
to musi reagovat okamzite a pri tych tlakoch.. neviem..
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
gusto
Autor témy
Príspevky: 604
Registrovaný: 28.7.2007
Auto: 325ti
Kraj: Trnavský

Utorok, 13. Novembra 2007, 01:22

Helldiver napísal:
A nebolo by lepsie rucku normalne zapojit do okruhu s tym, ze by sa dal jednocestny ventil, aby pri zabere rucka tlakovala len zadnu cast okruhu + by sa prirobil nejaky bypass ventil toho ventilu :smile: , ktoru by bol otvoreny pri nezatiahnutej rucke? to by potom brzdy bez rucky zaberali uplne normalne a rucka by pekne brzdila len zadok, aspon teoreticky...


...presne tak to predsa funguje, kym je rucka uvolnena, brzdia vsetky kolesa 8)
 
Užívateľov profilový obrázok
gusto
Autor témy
Príspevky: 604
Registrovaný: 28.7.2007
Auto: 325ti
Kraj: Trnavský

Utorok, 13. Novembra 2007, 01:26

BlackMW napísal:
Gusto a co hovoris na to riesenie - oddelit predne a zadne brzdy ?
Lepsie by sa gumovalo na mieste keby si vedel pedalom zabrzdit iba predok,
a auto by sa lepsie hadzalo do smyku rucnou kedze by zabrzdila iba zadok..

no ja vacsinou odkopnem zadok cez spojku alebo iba plynom..
shiftlock mi pride drasticky a ine metody som zatial nestudoval :roll:

a co to vyjde ta rucka ? madarcina a forinty (14E ?) je pre mna madarska dedina..
vyzera to ze by to slo spravit aj na kolene pouzitim brzdoveho valceka z E36


Staci tam dat regulator o ktorom som pisal a vies si zadok zavriet v podstate uplne...
Kop do spojky - s tym som zacinal, ale podla mna je prave toto najdrastickejsia metoda, ja oblubujem prave shift lock :lol:
Kazdopadne si stiahni Drift Bible s Keiichim, vela z toho pochopism, tiez som na to kukal donekonecna.. :roll:
14t. forintov je cca. 2 000 Sk
Jasne, da sa vyrobit, ale aby bola aspon podobna tejto, dostanes sa na velmi podobnu sumu, tak som zvolil jednoduchsiu cestu..
 
Užívateľov profilový obrázok
Bavo1
Príspevky: 120
Registrovaný: 27.9.2007
Bydlisko: Bratislava

DRIFTING

Utorok, 13. Novembra 2007, 12:52

Skuste si pozriet nasich sikmich bratov na tomto videjku. Ak sa tu pohrabete, najdete tu ovela viac videji od tychto manikov aj so skolou driftu:

http://www.youtube.com/watch?v=QqcYsrOLCws

PS: Staci kukat :shock: , lebo tomu h.... rozumiet. :wink:
 
Pežot

Utorok, 13. Novembra 2007, 13:51

gusto napísal:
Nemáš pravdu. Iste, nie je problém solídne pripravené auto uviesť do driftu aj rozhodením či shift-lockom, ale práve ručná brzda ti umožňuje aj pri vysokej nájazdovej rýchlosti postaviť auto krížom cez trať oveľa skôr pred nájazdom do zákruty, ten efekt je neporovnateľný... :D


Aj to je pravda ale nato potrebuješ ručnú brzdu určitej kvality, a za kvalitu sa čo???? no predsa platí. Ak sa nemýlim tak obačajná brzda ty moc nepomôže (resp. pomôže ale nie až tak dobre). Hydraulické sú lepšie ... lenže tie sa pohybujú okolo 8 iltríkov za kus :lol: :lol: :lol:
 
Užívateľov profilový obrázok
gusto
Autor témy
Príspevky: 604
Registrovaný: 28.7.2007
Auto: 325ti
Kraj: Trnavský

Utorok, 13. Novembra 2007, 18:29

P306GTi napísal:
gusto napísal:
Nemáš pravdu. Iste, nie je problém solídne pripravené auto uviesť do driftu aj rozhodením či shift-lockom, ale práve ručná brzda ti umožňuje aj pri vysokej nájazdovej rýchlosti postaviť auto krížom cez trať oveľa skôr pred nájazdom do zákruty, ten efekt je neporovnateľný... :D


Aj to je pravda ale nato potrebuješ ručnú brzdu určitej kvality, a za kvalitu sa čo???? no predsa platí. Ak sa nemýlim tak obačajná brzda ty moc nepomôže (resp. pomôže ale nie až tak dobre). Hydraulické sú lepšie ... lenže tie sa pohybujú okolo 8 iltríkov za kus :lol: :lol: :lol:


..prosím ťa, prečítaj si ešte raz pozorne, čo som písal v noci - tá maďarská hydraulika vyjde cca. 2 000 Sk a napríklad homologovaná od D2 stojí 5 500 s DPH, takže netáraj :lol:
 
Užívateľov profilový obrázok
Diablo
Príspevky: 2405
Registrovaný: 3.8.2006
Bydlisko: Ružomberok

Utorok, 13. Novembra 2007, 19:26

chalani čo jazdia rally majú samozrejme v autách hydraolickú ručku. Lenže nastáva problém , keď naraz brzdia aj nožne aj ručnou, že sa zadné valčeky zaseknú a ostanú visieť až kým znovu neprešlapneš brzdu. Dosť problematické vo vačších rýchlostiach. Nestretli ste sa s týmto problémom ešte náhodou?
ola ola emtroáááá
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Streda, 14. Novembra 2007, 11:31

gusto napísal:
Staci tam dat regulator o ktorom som pisal a vies si zadok zavriet v podstate uplne...
Kop do spojky - s tym som zacinal, ale podla mna je prave toto najdrastickejsia metoda, ja oblubujem prave shift lock :lol:
Kazdopadne si stiahni Drift Bible s Keiichim, vela z toho pochopism, tiez som na to kukal donekonecna.. :roll:
14t. forintov je cca. 2 000 Sk
Jasne, da sa vyrobit, ale aby bola aspon podobna tejto, dostanes sa na velmi podobnu sumu, tak som zvolil jednoduchsiu cestu..


za 2 litre neni o com.. poriesim ai ia..
len po madarsky neviem ani nadavat ..
vie mi niekto prelozit tento volant ?
http://racing-shop.hu/ShopItem.aspx?siID=1000147389#
vdaka
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
Pežot

Streda, 14. Novembra 2007, 14:22

gusto napísal:
..prosím ťa, prečítaj si ešte raz pozorne, čo som písal v noci - tá maďarská hydraulika vyjde cca. 2 000 Sk a napríklad homologovaná od D2 stojí 5 500 s DPH, takže netáraj :lol:


Kašľať nato ... ja mám nevýhodu, že vychádzam z teórie takže ti nemôžem protiargumentovať :lol: :lol: :lol: :oops:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 2 neregistrovaní