... všetko o BMW ...
 
											 
											Abyssko napísal:tak ci tak, pozeral som ze to aj tak neni dost vysoke, takze lezat sa pod tym aspon s mojou figurou nedaVydržať vydrží 😉 (dúfaj) ale ja sa radšej pozerám na poriadne i-cka 😁😁😁 takto to má aspoň hmotnosť normalnu
Edit zvary sú tam normálne cize môžes pod tým aj stanovat
 
 PetoK napísal:na to co ja s tym budem robit to vydrziTo náradie je už na pohľad riadne blato... Ale neboj, ono to chce čas kým to všetko zahodíš a kúpiš si kvalitný vercajg...
 ale ratam s tym samozrejme, za tie peniaze nemozem mat turbo mega naradie, ale vsetko co sa odjebe tak vymenim za nove kvalitnejsie, to hadam moze byt nie? :-)
 ale ratam s tym samozrejme, za tie peniaze nemozem mat turbo mega naradie, ale vsetko co sa odjebe tak vymenim za nove kvalitnejsie, to hadam moze byt nie? :-)  
											 
  zrychluje to extremne, 0-150 si ani nestihne clovek vsimnut, a hlavne pri 150 je to pocitovo jak 80, co je celkom nebezpecne.. na druhej strane toto platilo uz aj pri tej 650ke 15 rocnej co som mal, akurat to trvalo dlhsie, takze tam az taky rozdiel nieje. ked uz ale auto ide, napriklad na dialnici 100-120, a vtedy ide clovek slapnut na plyn, tak tam je citit troska ten turbolag, kym sa to natlakuje a potom to zatlaci do sedacky, a zas je tam 200 hned. brzdy sa daju nastelovat tiez, aky zaber maju mat, a musim povedat ze v rezime sport+ ci jak to maju, tak su az priliz "hryzave", ale ked sa ide palba tak je to adekvatne. co sa tyka nastaveni, tak fakt je to paradne, tie M1, M2 rezimy su velmi variabilne, da sa tam nastavit hocico, nejak som s tym neexperimentoval, ale nastavil som si to podla toho co sa mne paci. podvozok je troska tvrdsi jak som cakal, ale to bude asi tym ze M, aj v komfortnom rezime to nebolo az take pohodlne, a to ani na celkom relativne rovnej R1, na nejake dlhe cesty by som to teda asi nebral. spracovanie interieru tam asi neni co debatovat, absolutne spickove, materialy su vsetky vysoka kvalita, najviac som si na pocudovanie omakaval stropnicu z alcantary
 zrychluje to extremne, 0-150 si ani nestihne clovek vsimnut, a hlavne pri 150 je to pocitovo jak 80, co je celkom nebezpecne.. na druhej strane toto platilo uz aj pri tej 650ke 15 rocnej co som mal, akurat to trvalo dlhsie, takze tam az taky rozdiel nieje. ked uz ale auto ide, napriklad na dialnici 100-120, a vtedy ide clovek slapnut na plyn, tak tam je citit troska ten turbolag, kym sa to natlakuje a potom to zatlaci do sedacky, a zas je tam 200 hned. brzdy sa daju nastelovat tiez, aky zaber maju mat, a musim povedat ze v rezime sport+ ci jak to maju, tak su az priliz "hryzave", ale ked sa ide palba tak je to adekvatne. co sa tyka nastaveni, tak fakt je to paradne, tie M1, M2 rezimy su velmi variabilne, da sa tam nastavit hocico, nejak som s tym neexperimentoval, ale nastavil som si to podla toho co sa mne paci. podvozok je troska tvrdsi jak som cakal, ale to bude asi tym ze M, aj v komfortnom rezime to nebolo az take pohodlne, a to ani na celkom relativne rovnej R1, na nejake dlhe cesty by som to teda asi nebral. spracovanie interieru tam asi neni co debatovat, absolutne spickove, materialy su vsetky vysoka kvalita, najviac som si na pocudovanie omakaval stropnicu z alcantary  ktora je dost blizko aj ked clovek sedi v najnizsej polohe, takze sa dalo.. sedacky su prekvapivo pohodlne, a ani moj korpus nejak zasadne netlacili, a da sa v tom vydrzat sediet par hodin vpohode. samozrejme, interieru absolutne neprospieva ta farba, kedze jak je na fotke vidiet, sedacky su uz zajebane, a auto malo 6500km najazdenych. takze jednoznacne nejaku tmavsiu farbu.
 ktora je dost blizko aj ked clovek sedi v najnizsej polohe, takze sa dalo.. sedacky su prekvapivo pohodlne, a ani moj korpus nejak zasadne netlacili, a da sa v tom vydrzat sediet par hodin vpohode. samozrejme, interieru absolutne neprospieva ta farba, kedze jak je na fotke vidiet, sedacky su uz zajebane, a auto malo 6500km najazdenych. takze jednoznacne nejaku tmavsiu farbu. to je asi dovod preco stale treba volant drzat a sledovat co auto robi.. ale inak to funguje dost vpohode, ako doplnok, ked sa clovek chce kuknut na dve sekundy okolo seba na prirodu, alebo nastavit nieco v idrive, atd.
 to je asi dovod preco stale treba volant drzat a sledovat co auto robi.. ale inak to funguje dost vpohode, ako doplnok, ked sa clovek chce kuknut na dve sekundy okolo seba na prirodu, alebo nastavit nieco v idrive, atd. 
  
											 
											 
											 
											Abyssko napísal:patres mina motory jak doktor sosovkyMňa, lebo mám v pláne s patresom jebnut ešte jeden motor do pajty, možno to stiahnem na 3s