ale tycky riadenia, tycky stabika a silenty radsej LM (pri silentoch by sa dalo uvazovat o zltych powerflexoch) kedze tieto casti dostavaju asi najvacsie rany.
Pri zasahu do naprav by malo ist auto vzdy ba geometriu. ono som cital, ze na geo by sa malo ist aj pri prezuti novych gum alebo ked nabehnes na velky vymol kde ti zatrasie celou kasnou, no to by musela stat 5 a nie 25e.
to by som mohol chodiť na geo každý deň 3x ale e39 je celkom citlivé na správnu geometriu, takže pre istotu by som tam skočil aj po výmene ramien, i keď tie nejako vplyv na geometriu by nemali mať, keď o tom teraz rozmýšľam
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
Na predku sa nastavuje len zbiehavost, ktoru ramenami nemenis. Ja som menil ramena, na geo som nesiel hned a aj dva roky po vymene bola zbiehavost v norme. Ist tam po kazdej jame, s panom bohom, to bol asi len PR clanok prevadzkovatelov geometrii.....
tiez si myslim, ze to bol prehnany clanok lebo na slovensku by musela byt geo za kazdou vrbou no niektore podvozky su riadne citlive. Respektive smejdove podvozky z blata sa mozu rozhodit pri takom vymole kde aj prerazis pomaly gumu.
Takze len si davajte seci tie pice moogacke swagacke a bojte sa pri vacsej jame bracho to troska prcol na obrobnik a vysledok ? Normalne tie uzasne kvalitne veci made in germany zlomilo v polke... nie to ze viac ako 10t km to ani nevydrzalo. Tytmo ja osobne koncim, a smelo di tam seci davajte te hovna
jedna vec je cena, druhá kvalita a výdrž, a tretia bezpečnosť, všetky 3 spolu nejdú . . .
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
tu krásne vidno čo dokážu "kvalitné" podvozkové diely, ak sa vám to stane niekde v zákrute pri 80 tak vás aspoň môže utešovať fakt že e39 majú +-10airbagov
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
Usetrim dvacku na tyci riadenia... (iba jednu, ved druha nieje zla ) a mozem cajocku pozvat na panaka, mozno mi aj podrzi.... Co ti jebe totoje uz moc... boha ved to je raz za 5 rokov ak vobec to auto budem mat tak dlho tak snad trosku zainvestujem.... este ze chalan siel len 50 lebo ako pise, na dialnici by siel cez strechu cez vsetky 4 pruhy.
otazka je ci sa to skratka nemoze stat aj na LM ... nam sa stalo na X5, kupovana nova s pneu michelin mxv2 jazdene jedno leto, teda mozno 15 000km..... pri 160 km/h vybuchla predna guma, roztrhla sa po obvode ako ked otvarate konzervu... skratka podla mna stat sa moze cokolvek aj na kvalitnych dieloch ale toto je fakt "sila"
Stat sa moze aj u znackovych ale sanca je 1:2n Keby sa to stalo na ramene/tlmici alebo niecom co je fakt namahane tak nepoviem, ale na tycke ktora ma na starosti len tahat a tlacit koleso do stran a este k tomu v pohybe kedy je odpor nizky
tak ja neviem co ma co na starosti, hlavne ze to netrieska inak nam na x5 praskla pri 160kmh predna pneu a bola to michelin, podotykam nova... esteze runflat... stane sa cokolvek, len clovek nepremysla nad tym ked ide po dialnici cca 130km/h ze sa daco take moze stat podotykam ze sa roztrhla po celom obvode zboku ako ked otvarate konzervu dokola... haluz