Moj vztah k bmw vznikol asi pred 10timi rokmi. Konkretne ho zacala e39ina, krasne mile tdso. Motor ktory je podla niektorych katastrofa, iní nan nedaju dopustit (ja som v tej druhej skupine). Mali sme s nim viac problemov, ale ak sa s nim clovek nauci jazdit, odmeni ho dobrou spotrebou aj spolahlivostou. Vybava cista socka ale bolo to bmw. Auto si nas ziskalo a uz nebolo cesty spat. Postupne som dorobil el. vyhrievane komforty, cierny strop a xenony (zatial bez ostrekov, ale pracuje sa na tom) nech to trosku vyzera. V roku 2010, alebo 2011 ho nasledovala e60tka, 3,5d. Nieje to plnka ale postaci. Na oboch autach sa najprv riesi technika, az potom vzhlad ale celkovo mozem povedat ze na auta sme mali stastie. Ziadne fatalne soky nas necakali. Pisem "nas", lebo auta niesu moje, hoci sa o ne staram. Sme rodinna farma a auta sa pozivaju podla potreby.
Tohto roku som sa rozhodol splnit si sen a zaobstarat si klasickeho zraloka, pre mna s oznacenim e24. Uz si velmi nepamatam ako som sa k tomuto modelu dostal, asi ma namotal brat este pred tym ako sme doma vobec mali bmw, ale to je jedno. Pokial nebolo na velke a studoval som na strednej, poskladal som si model od rewellu. Ten sa uz davnejsie rozbil ale sen ostal. Medzitym som dostudoval vysku, ozenil sa, poriesil byvanie a prislo aj na e24ku. Trh som nesledoval pravidelne, ale aky taky prehlad som mal. Ceny rastu a aut je stale menej, tych dobrych este menej. Priebezne som zhanal informacie a cital recenzie. Plan bol upravit/opravit ho do nie celkom povodneho stavu (ale ziadne prasaciny s plastami ani interier typu pojazdna diskoteka). Chcel som bordovu farbu a svetly kozeny interier. Dalej som hladal zadne vyduchy, ktorych je celkom malo, stresne okno, el. sedacky atd. Ale najst take auto za "rozumny" peniaz je nemozne.
Rozhodol som sa, ze si auto postavim sam a zacal som okukovat auta vhodne na restaurovanie. Snazil som sa zohnat taky kus co by mal podla vinka aspon zakladne veci ako je cervena farba, zadne vyduchy a sportove sedacky. Jednoducho chcem co najviac zachovat hist. hodnotu auta a aby zaroven splnalo co najviac z mojich poziadaviek. Nasiel som kus ktory bol sity na restaurovanie a splnal zakladne prvky vybavy (okrem stresneho, na to nemam stastie) za normalnu cenu. Po par emailoch s ochotnym majitelom som zacal zhanat moznosti dovozu, kedze po vlastnej osi to neslo. Tu mi pomohol clen Martin46 ktory ma nakontaktoval na clena 1morok, ten mi auto doviezol. Chcem im za to zvlast podakovat.
Jedna sa o 635csi rocnik 1987 japan model - ine predne smerovky, katalyzator a blbe znaky po nalepkach
Nieco z vybavy:
Ausführung Europa
Typschlüssel 5389
E-Code E24
Karosserie Coupé
Lenkung links
Türen 2
Motor M30 - 3,50l (155kW/211k)
Antrieb Heckantrieb
Getriebe automatisch
Außenfarbe Karminrot (172)
Innenraum (0186)
Produktionsdatum 07.04.1987
Code Optional Equipment
S290A BMW light-alloy wheel star spokes 44
S481A Sports seat
S533A Air conditioning, rear
S540A Cruise control
S708A M sports steering wheel leather
V sucasnosti sa auto rozobera, fotky pridam neskor. Tu su nejake ked to bolo vcelku
