Na moju velku radost mam cas aj na auto a pomaly sa rozobera. Najprv som myslel, ze sa do neho nepustim skor ako koncom jesene, ale dari sa. Od marca som stihol vybrat skoro cely interier, rozobrat kufor, vybrat par okien a zacal som rozoberat exterier auta. Na moju velku radost som zatial znicil len jeden drziak kablov k el. jednotke motora. V tomto smere mi pomaha stranka malloc.nl, kde su dost podrobne rozpisane postupy co a ako.
Auto zjavne dlho stalo niekde vonku a sem tam do neho zatieklo. V interieri bol puch a zvukova izolacia na dverach a podlahe zlieza dole. Niektore casti ktore by mali byt najviac zhnite su v poriadku a hnije na miestach ktore som necakal. Napr. okolie plynu je ako nove a hrdza je pod zadnymi sedadlami. Asi to bude ta moja "nestastna" zadna klima a kondenzovanie privodnej trubky k vyparniku. Zatial ma stve uz spominana vymena zadneho blatnika. Cele je to lamersky opravene a je to asi jedina cast ktoru mi bude musiet opravit odbornik. Blatnik treba odrezat a do toho sa pustat nebudem.
Prikladam fotky aktualneho stavu auta. Fotiek mam vela, ale su zamerane skor na detaily, koncovky, vedenia kablov atd. aby som vedel ako to dat dokopy. Mno a najvacsi problem je moj blbucky telefon, ktory nevie spravit ani normalnu fotku, takze ospravedlnte kvalitu...
