ja by som teda este co tyka tej spotreby pripomenul, ze to dost zalezi aj od prevodovky
kedze automat drzi auto v tahu aj ked stoji, tak ide spotreba v meste na krizovatkach mrte hore, pridaj k tomu 6valcov a zrazu mame 9l v meste :)
moje odporucenie je - ak chces lacne prevadzkove naklady, nekupuj automat a BMW
ak chces komfort a nevadia ti vyssie naklady, ber automat, 6valec a kludne aj bmw

podla mojho nazoru 130kW v 5er nie je vobec zle, pridat k tomu chip a auto bude dost mrstne, horsie vsak je, ze maloktora 520d ma lepsiu vybavu, vacsinou su to low-cost auta
a ako tu bolo spominane, ze LCI = vychytane muchy, tak tomu never :) u e61 rovnake choroby (zatekanie do anteny, zlamane kable v kufrovych dverach, nizka zivotnost vzduchoveho podvozku)
mna bmw dost sklamalo a nabuduce sa mu asi radsej vyhnem, aj ked bude tazke opustit idrive a HUD
inak 5er je hrozne auto co sa tyka ergonomie, nemas ani kam odlozit flasu a ak nemas tie cupholdre, ktore sa lubia lamat, tak ani plechovku, nehovoriac o roznych jemnych zvukoch od interieru...das ist hruza, ostuda na take drahe auto, a to moje ma iba 3roky
ale motor, podvozok a prevodovka su vyborne, no konkurencia je silna
prajem stastny vyber
