... všetko o BMW ...
 
											 
											 
											

 
											Pilifo napísal:bmwmpower82, pokiaľ mi vieš vybaviť výmenu oleja, podvozku, bŕzd a nové pneu za liter, tak ti dám 10% z ceny servisu ako províziu
Pokiaľ tam budeš dávať poriadne diely a nie blato, tak podobný servis vidím skôr na 2000+ eur...
Myslel som to tak ze nieco z toho bude treba zainvestovat,nie vsetko naraz,ale na e46 su diely lacne cize za 1000 eur uz vies dost porobit
 ale urcite by som pozeral po E46, ked kupis nehrdzavu s motorom ktoremu sa nestraca voda, tak si myslim ze moze byt
 ale urcite by som pozeral po E46, ked kupis nehrdzavu s motorom ktoremu sa nestraca voda, tak si myslim ze moze byt nemecko a tak.. takze nemozne to nieje
 nemecko a tak.. takze nemozne to nieje daky uvod ze pneu, vsetky kvapaliny, filtre stoja okolo 500-600e ked to neobujes na nake matadory a spol...inac aj menej ale ja osobne by som to nerobil
 daky uvod ze pneu, vsetky kvapaliny, filtre stoja okolo 500-600e ked to neobujes na nake matadory a spol...inac aj menej ale ja osobne by som to nerobilFuxxo napísal:Tak ale počítam že kamošova E39 je starané servisované afto....kupovat do 20 rocnej e46 origo diely je uchylaren najvyssieho zrna podla mna, kto to este robi?ale urcite by som pozeral po E46, ked kupis nehrdzavu s motorom ktoremu sa nestraca voda, tak si myslim ze moze byt
ale zalezi kolko kilometrov rocne od toho ocakavas, jak tu pisal niekto uz, ked to ma byt daily driver s najazdom 30 tisic rocne, tak by som sa na to vykaslal asi. aj ked mam kamosa co na E39 530d spravil za dva roky 80 000kmnemecko a tak.. takze nemozne to nieje
