... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
LuCKy
Príspevky: 2235
Registrovaný: 29.1.2007
Auto: BMW 530iMola
Kraj: Žilinský

Sobota, 20. Decembra 2008, 15:14

Majo320 napísal:
v priebehu sviatkov by som to chcel nahodit tak potom napisem


OK, super. Premýšľam nad touto zo Z3M a nad Z4 3.0i, tá má spodok (od gule) ešte o niečo kratší, takže by mala byť dlhšia než Z3M. No aj vrch má kratší, tak neviem. Ale dočítal som sa, že je dlhšia.
Inak tá Z3M čisto len páka stojí cca 1350SKK a Z4 3.0i 2200SKK.
No najviac sa bojím aby nebola páka o moc posunutá vpred či vzad od originál páky. Len tu na klube to v E39 ešte nikto takto (výmenou) neriešil (aspoň sa nik nepriznal). V E39 je to radenie hrooooozne dlhééééééééééé...



LuCKy
Slovenčina pre BMW palubný počítač/navigáciu v modeloch E38, E39, E46, E53, E83. Jednotky MK3 a MK4. Na výber celkovo tri verzie pre oba typy jednotiek. Viac na našom webe www.elceka.sk/bmw-palubny-pocitac-v-slovencine
Denne svietenie, zatial len BMW do 03/2007.
-
Obrázok
-
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
GtheRacer
Príspevky: 599
Registrovaný: 4.8.2008
Auto: dake sa najdu...
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: ( SK )

Sobota, 20. Decembra 2008, 17:10

LuCKy napísal:
OK, super. Premýšľam nad touto zo Z3M a nad Z4 3.0i, tá má spodok (od gule) ešte o niečo kratší, takže by mala byť dlhšia než Z3M. No aj vrch má kratší, tak neviem. Ale dočítal som sa, že je dlhšia.
Inak tá Z3M čisto len páka stojí cca 1350SKK a Z4 3.0i 2200SKK.
No najviac sa bojím aby nebola páka o moc posunutá vpred či vzad od originál páky. Len tu na klube to v E39 ešte nikto takto (výmenou) neriešil (aspoň sa nik nepriznal). V E39 je to radenie hrooooozne dlhééééééééééé...



LuCKy



Lucky, princip paky!
gula je otocny bod, to znamena, ze dlzka smerom hore
je smerodajna hlavne pre vyslednu vysku paky - tym
aj silu potrebnu pri radeni (samozrejme plati aj ze cim dlhsia,
tym bude draha v bode hlavice paky dlhsia).
A dlzka smerom dole od gule reprezentuje dlzku radenia.
Zober si do dvoch prstov ceruzku, dolny koniec strc do pohara
a podla toho ako vysoko ju drzis mozes z profilu pozorovat ako
sa meni draha :) :)
BMW ma tolko druhov, ze si naozaj kazdy vyberie ;)

Poloha paky (pri pohlade zvrchu) sa zmeni len ak
pouzijes namiesto zahnutej paky rovnu a naopak.
Hladam:
-> E39 v dobrom techn. stave M62B44TÜ manual
-> E90 LCI Styling 32 7Jx16 ET34 ponuknite...

---
Schopnosti sofera spoznas podla zvyskov much na bocnom okne.
(Walter R.)
 
Užívateľov profilový obrázok
LuCKy
Príspevky: 2235
Registrovaný: 29.1.2007
Auto: BMW 530iMola
Kraj: Žilinský

Sobota, 20. Decembra 2008, 17:53

GtheRacer napísal:
Lucky, princip paky!
gula je otocny bod, to znamena, ze dlzka smerom hore
je smerodajna hlavne pre vyslednu vysku paky - tym
aj silu potrebnu pri radeni (samozrejme plati aj ze cim dlhsia,
tym bude draha v bode hlavice paky dlhsia).
A dlzka smerom dole od gule reprezentuje dlzku radenia.
Zober si do dvoch prstov ceruzku, dolny koniec strc do pohara
a podla toho ako vysoko ju drzis mozes z profilu pozorovat ako
sa meni draha :) :)
BMW ma tolko druhov, ze si naozaj kazdy vyberie ;)

Poloha paky (pri pohlade zvrchu) sa zmeni len ak
pouzijes namiesto zahnutej paky rovnu a naopak.


Ďakujem ale viem ako to funguje, mne to vysvetľovať nemusíš. :lol: :lol: :wink:

Toto je jediná vec čo ma zaujíma, nič viac (nakoľko páka v E39 je zahnutá a mnou vyššie spomenuté sú rovné):
Poloha paky (pri pohlade zvrchu) sa zmeni len ak
pouzijes namiesto zahnutej paky rovnu a naopak.




LuCKy
Slovenčina pre BMW palubný počítač/navigáciu v modeloch E38, E39, E46, E53, E83. Jednotky MK3 a MK4. Na výber celkovo tri verzie pre oba typy jednotiek. Viac na našom webe www.elceka.sk/bmw-palubny-pocitac-v-slovencine
Denne svietenie, zatial len BMW do 03/2007.
-
Obrázok
-
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
GtheRacer
Príspevky: 599
Registrovaný: 4.8.2008
Auto: dake sa najdu...
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: ( SK )

Sobota, 20. Decembra 2008, 20:51

...taxe potrebujes tiez ohnutu.
Videl som par prerabok kde sa poloha
zmenila a bolo to dooost odveci. Niektore
vyzerali ako keby bola po nehode posunuta
kasna o 4cm :(

Ak ti smiem odporucit z vlastnej skusenosti:
Daj Z3 1,9 a budes veeelmi spokojny, obzvlast
na 5ke.
(postoval som tu aj foto.... )

Spominam si na jednu E39 540i manual (!), avto podla
pojho VKUSU :) ta mala paku, ze som myslel ze to je
rallye rucna brzda, tak bola dllllha :lol: , ale radilo sa
krasne hhhladucko :). Kratko po nej som stretol este
jednu 540i man a potom uz viac nie :(
Ale presne sa pamatam na vyraz v tvari chlapca ked
prwy raz z nej vystupil... VIANOCEE!!! :shock: 8) 8) 8)
Hladam:
-> E39 v dobrom techn. stave M62B44TÜ manual
-> E90 LCI Styling 32 7Jx16 ET34 ponuknite...

---
Schopnosti sofera spoznas podla zvyskov much na bocnom okne.
(Walter R.)
 
Užívateľov profilový obrázok
Peped
Príspevky: 1303
Registrovaný: 3.9.2006
Auto: g31 530d
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nitra

Sobota, 20. Decembra 2008, 21:11

LuCKy napísal:
Ďakujem ale viem ako to funguje, mne to vysvetľovať nemusíš. :lol: :lol: :wink:

Toto je jediná vec čo ma zaujíma, nič viac (nakoľko páka v E39 je zahnutá a mnou vyššie spomenuté sú rovné):
Poloha paky (pri pohlade zvrchu) sa zmeni len ak
pouzijes namiesto zahnutej paky rovnu a naopak.




LuCKy


To vôbec nevadí či je ohnuta alebo nie. Nebudes robit vymenu s hora (z vnutra auta) ale zo spodu (z jamy alebo zdyhaku) a to tiahlo co sa napaja na paku bud predlžis alebo skratiš a je to vybavene :wink: .
g31 530d
e61 550i LCI
e60 545i ex
e46 320d touring ex
e36 328i coupe ex
e36 325tds touring ex
 
Užívateľov profilový obrázok
LuCKy
Príspevky: 2235
Registrovaný: 29.1.2007
Auto: BMW 530iMola
Kraj: Žilinský

Nedeľa, 21. Decembra 2008, 11:54

GtheRacer napísal:
...taxe potrebujes tiez ohnutu.
Videl som par prerabok kde sa poloha
zmenila a bolo to dooost odveci. Niektore
vyzerali ako keby bola po nehode posunuta
kasna o 4cm :(

Ak ti smiem odporucit z vlastnej skusenosti:
Daj Z3 1,9 a budes veeelmi spokojny, obzvlast
na 5ke.
(postoval som tu aj foto.... )

Spominam si na jednu E39 540i manual (!), avto podla
pojho VKUSU :) ta mala paku, ze som myslel ze to je
rallye rucna brzda, tak bola dllllha :lol: , ale radilo sa
krasne hhhladucko :). Kratko po nej som stretol este
jednu 540i man a potom uz viac nie :(
Ale presne sa pamatam na vyraz v tvari chlapca ked
prwy raz z nej vystupil... VIANOCEE!!! :shock: 8) 8) 8)


Viem, že si sem dal obrázok s pákami a dosť mi to pomohlo za čo Ti ďakujem. Na začiatku som premýšľal práve nad tou Z3 1.9 ale v porovnaní s ostatnými mi príde skrátenie na môj vkus nič extra (rozrátal som si to). Keď už idem do toho, tak chcem to mať ešte kratšie.



LuCKy
Slovenčina pre BMW palubný počítač/navigáciu v modeloch E38, E39, E46, E53, E83. Jednotky MK3 a MK4. Na výber celkovo tri verzie pre oba typy jednotiek. Viac na našom webe www.elceka.sk/bmw-palubny-pocitac-v-slovencine
Denne svietenie, zatial len BMW do 03/2007.
-
Obrázok
-
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
LuCKy
Príspevky: 2235
Registrovaný: 29.1.2007
Auto: BMW 530iMola
Kraj: Žilinský

Nedeľa, 21. Decembra 2008, 11:57

Peped napísal:
To vôbec nevadí či je ohnuta alebo nie. Nebudes robit vymenu s hora (z vnutra auta) ale zo spodu (z jamy alebo zdyhaku) a to tiahlo co sa napaja na paku bud predlžis alebo skratiš a je to vybavene :wink: .


JJ, ďakujem za radu. Presne nad týmto som tiež premýšľal, len stále dúfam, že to nebude treba. Ale ak bude, tak to tak urobím, nič iné mi nebude zostávať, ak chcem zachovať originálnu polohu v neutrály (prinajhoršom, máme jednu E39 na diely...). :lol:



LuCKy
Slovenčina pre BMW palubný počítač/navigáciu v modeloch E38, E39, E46, E53, E83. Jednotky MK3 a MK4. Na výber celkovo tri verzie pre oba typy jednotiek. Viac na našom webe www.elceka.sk/bmw-palubny-pocitac-v-slovencine
Denne svietenie, zatial len BMW do 03/2007.
-
Obrázok
-
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Majo320
Autor témy
Príspevky: 1608
Registrovaný: 12.8.2007
Auto: BMW E36
Kraj: Zahraničie

Nedeľa, 21. Decembra 2008, 16:21

Tak paka je vymena. Radenie je o dost kratsie a tvrdsie. Jedine co ma stve som zistil ze mi slzi simering na prevodovke a to v mieste kde vchadza paka do prevodovky Hmmmm na vymenu asi bude treba rozobrat prevodovku ze?? Poloha paky sa moc nezmenila aj napriek tomu ze ja som mal paku zahnutu. PAka mi neskrka ani o kardan co som moc rad je tam sice medzerka mozno 3mm ale to mi malo stacit
vkladam aj nejake obrazky rozdiel medzi pakami
Prílohy
DSCN4122.JPG
DSCN4122.JPG (700.49 KiB) 1655 zobrazení
DSCN4117.JPG
DSCN4117.JPG (714.4 KiB) 1655 zobrazení
DSCN4119.JPG
DSCN4119.JPG (671.39 KiB) 1655 zobrazení
 
.fox.
Príspevky: 283
Registrovaný: 17.2.2008
Auto: E46
Kraj: Žilinský

Nedeľa, 21. Decembra 2008, 22:48

a ktoru si to presne bral? lebo rozmyslam Z3 M len neviem ci to nebude az moc kratke...
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Pondelok, 22. Decembra 2008, 00:06

mne ako naj kompromis pripada Z4 2.5 ... je kratka takze nesucha kardan ale drahy ma prijemne kratke
 
.fox.
Príspevky: 283
Registrovaný: 17.2.2008
Auto: E46
Kraj: Žilinský

Pondelok, 22. Decembra 2008, 00:18

Martin46 napísal:
mne ako naj kompromis pripada Z4 2.5 ... je kratka takze nesucha kardan ale drahy ma prijemne kratke


no a je tam vobec nejaky rozdiel oproti serii? lebo podla porovnania seriovou sa mi moc rozdiel nedza.... aspon podla prilozenych foto v tejto teme...
 
Užívateľov profilový obrázok
Majo320
Autor témy
Príspevky: 1608
Registrovaný: 12.8.2007
Auto: BMW E36
Kraj: Zahraničie

Pondelok, 22. Decembra 2008, 19:32

Ja som daval zo Z3M je to dost kratke a tvrde ale mne sa to paci traba si na to trosku zvyknut :smile:
 
.fox.
Príspevky: 283
Registrovaný: 17.2.2008
Auto: E46
Kraj: Žilinský

Pondelok, 22. Decembra 2008, 20:16

:? no neviem sa rozhodnut..... chcem to kratsie, ale zase sa bojim aby som to s tou Z3M neprehnal, myslim v normal premavke, aby to stale bolo pouzitelne a relativne pohodlne....
 
Užívateľov profilový obrázok
Majo320
Autor témy
Príspevky: 1608
Registrovaný: 12.8.2007
Auto: BMW E36
Kraj: Zahraničie

Pondelok, 22. Decembra 2008, 20:54

.fox. napísal:
:? no neviem sa rozhodnut..... chcem to kratsie, ale zase sa bojim aby som to s tou Z3M neprehnal, myslim v normal premavke, aby to stale bolo pouzitelne a relativne pohodlne....


Ja ked som to nahodil tak som bol z toho trosku nestastny lebo to bolo tvrde az moc ale ako som na aute zacal jazdit a pomaly si na to zvykam je to supris dobra investicia A ked kupis zo Z3 M a nebude sa ti pacit urcite ju tu na fore v pohode predas
 
.fox.
Príspevky: 283
Registrovaný: 17.2.2008
Auto: E46
Kraj: Žilinský

Pondelok, 22. Decembra 2008, 21:02

ok premyslim to este, ale dakujem :D

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných