... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
R0nnIe
Príspevky: 1136
Registrovaný: 11.9.2008
Auto: 325i e36 coupe
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin - Necpaly

Re: Pomozte mi ma TO 190kony a je to lenive:-(

Utorok, 11. Augusta 2009, 14:32

Schnitzer napísal:
ViktorDDD to urobim to som povedal len najprv musim nejaku najst kto mi to bude ochotny urobyt a bude sa tomu rozumiet nie ako ty na tej emisnej covedeli o tom hovno.Samozrejme najprv diagnostika a ak sa to potvrdi tak potom nova RJ a zatial sa nenahanam zanicim od v tedy lebo sa bojim ze ma zase natrie teraz uz asi trabant :oops: tak racej len sedim na kraji cesty a cumim na ostatnych :(

Ked tam je zla RJ, tak najprv zozen dobru a potom chod na diagnostiku skontrolovat ci je to OK! Naco pojdes na diagnostiku ked vies ze ta RJ je nahovno?
 
Užívateľov profilový obrázok
Miro528
Príspevky: 778
Registrovaný: 21.3.2007
Auto: E38 740i ´00
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: GA-SA

Re: Pomozte mi ma TO 190kony a je to lenive:-(

Utorok, 11. Augusta 2009, 16:25

R0nnIe napísal:
Ked tam je zla RJ, tak najprv zozen dobru a potom chod na diagnostiku skontrolovat ci je to OK! Naco pojdes na diagnostiku ked vies ze ta RJ je nahovno?
Najprv nech zisti aky tam je motor(ak je tam 520 tak RJ by mala byt dobra)az potom riesit dalej.
Ex BMW 740i ´00
Ex BMW 528i Touring ´97
Ex BMW 525i 24V ´91
 
Užívateľov profilový obrázok
Miro528
Príspevky: 778
Registrovaný: 21.3.2007
Auto: E38 740i ´00
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: GA-SA

Re: Pomozte mi ma TO 190kony a je to lenive:-(

Utorok, 11. Augusta 2009, 16:45

Schnitzer napísal:
Skusim odpojit vahu vzduchu uvidime co to poroby a gumy mam obycajne 205/60 R15 a kamos na novsej 525 E39 zlozil zlozil Octaviu 1,8t20v tak ako je to mozne ze ja by som nedal filcku zasranu gulaty favorit to je blbost a aj ten motor jednoducho nejde ako ma hovorim foter ma mondeo 1,8 16v zetec je to skoro ta ista vaha a omnoho menci vykon a oprasil ma jak gate volaco s tym motorom urcite bude lebo to nieje ono zozaciatku nic a od 3000 jeb a ide jak svine aj na krizovatke ked sa pohinam hore kopcom jebnem mu plyn ide v pohode v strede krizovatky sa otacky dvihnu pri 3000 chyti tocky a dobre ze nespravym hodiny na ceste podla mna to by nemao to auto robyt ale sak nechamit skusenejsimy ludmi kazda rada nad zlato.diki moc piste kto mozte. 8-[

Citas aj po sebe co pises raz pises ze netaha raz ze taha ,tu zas ze nad 3000 ti to skoro nespravy hodiny?????????? :evil: ked ti to zacina tahat az nad 3000(ako vsetky M50,mal som 2,5 a spravalo sa to tak isto) tak potom treba drzat otacky po preradovani vzdy nad 3000 (asi predaujes hned po 3000 a potom ti padnu dole a zas netaha) nauc sa jazdit s takym motorom .Ked mu das podlahu pri 1000-2000 tak zabudni na to ze to bude tahat (preto ta asi trhaju aj felicie :lol: )Poradili ti tu ako zistit rozdiel medzi 2 a 2,5 ,tak pomeraj a hned zistis na com si a neries tu nejake sproste sprinty medzi japoncami.Dalsia vec diagnostika sa tu riesila v okoli Nitry v inom prispevku alebo chod do Nitry alebo Novych Zamkov :twisted: Vsak uz pomaly na kazdom rohu budu pobocky AWT :wink:
Ex BMW 740i ´00
Ex BMW 528i Touring ´97
Ex BMW 525i 24V ´91
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Pomozte mi ma TO 190kony a je to lenive:-(

Utorok, 11. Augusta 2009, 22:36

v celku 4ventilové motory majú lepší ťah až vo vyšších otáčkach, možno je to len pokazeným vanosom že je to v nižších otáčkach lenivé, skús zmerať napr. zrýchlenie z 0-100, potom pružnosť z 80-120 na 3ke na 4ke aby sme vedeli že ako to vlastne je s tým motorom, ale môže byť s tým ešte milión vecí napr. tesnenie sania keď to dostáva falošný vzduch tak to tiež neide ako má
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
dasto
Príspevky: 1057
Registrovaný: 19.2.2008
Auto: E39 523iAt (sporak)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Pomozte mi ma TO 190kony a je to lenive:-(

Streda, 12. Augusta 2009, 08:44

dodo.036 napísal:
Tak na prvy pohlad rozoznat 2,5 a 2,0i......... Nedavno som to riesil tak asi viem. Urcite mas v okoli niekoho kto ma 320i alebo 520i M50. No a rozdiely,skrtiaca klapka,vaha vzduchu na 2,5i maju oproti 2,0i vacsi priemer, a dalej sa pozri na sanie,2,5i ho ma cca o 5mm sirsie ako 2,0i (myslim tym kazde potrubie zo 6tich). Mal som nedavno tieto dva motory v garazi a pre vlastnu zaujimavost som to porovnaval...

dodo ano je to rozoznatelne ale iba ked porovnavas, ak sa pozeras na M50 a nemas ho s cim porovnat nezistis na pohlad ci je to 2,0 alebo 2,5 a z tychto fotiek nemoze nikto presne povedat ze je to 2,5, to sa neda....porovnat ho z inym je uz ina vec.....
radosť - jazda - bmw :.... vieme o čom ten slogan je

jetzt?
ex E39 523iA touring (sporak LPG)
ex E36 coupe 320i
 
dodo.036
Príspevky: 144
Registrovaný: 27.9.2008
Auto: 330i E46
Kraj: Bratislavský

Re: Pomozte mi ma TO 190kony a je to lenive:-(

Streda, 12. Augusta 2009, 10:49

Tak.....
BMW 320i E36. M52
 
Užívateľov profilový obrázok
Mireck
Príspevky: 357
Registrovaný: 2.11.2008
Auto: E32 735i, E21 320,
Kraj: Košický
Bydlisko: Michalovce

Re: Pomozte mi ma TO 190kony a je to lenive:-(

Streda, 12. Augusta 2009, 19:43

Helldiver napísal:
Rovnako nechapem ako mohla na sprinte BMW 735i (co ma v papieroch 8.3s na 100) dat 318ti ktora ma nejakych 10... tam musel byt do 100km.h rozdiel niekolkych aut v prospech sedmy, jedine ze by ta sedma mala veeela vybavy a unaveny 180-190 ps motor s krutakom 260-270nm a pokazenym priebehom - co je zas v pripade motoru M30 bohuzial skor pravidlo ako vynimka.


Ano mas pravdu ale staci ze mas nejakych 40 kg v kufri + dcera na sedacke spolujazdca +40kg + ja tazsi tak o 40kg + plnucicka nadrz 80L a k tomu staci zle vystartovat a uz bol predomnou. Chytal som ho ale uz tych 400m mi nestacilo. Papierovo ma 8,3s na 100km/h a 8,5s na 100km/hod som spravil ked som si to skusal 1nicka do cca5500 ot/min 2ka do obmedzovaca a bola tam 100vka.
Ovsem staci ze ti zacnu viac presmykovat gumy a mas 9s. Inac v Klcove som mal este zimne a iba 205/65/15 a bal som sa ze ostanem smykat tak som tomu malo nalozil na starte.

Ospravedlnujem sa za OT :-D
E32 - 735i Alpinweiss
E21 - 320 Čečečervena
EX - E30 - 318i
 
Užívateľov profilový obrázok
Schnitzer
Autor témy
Príspevky: 61
Registrovaný: 7.8.2009
Auto: Bmw e34 540i
Kraj: Nitriansky

Re: Pomozte mi ma TO 190kony a je to lenive:-(

Štvrtok, 13. Augusta 2009, 13:22

Miro528 Ja som neni kokot aby som radil pod 3000 a dupal mu plyn je to moc tazke auto aby sa chytilo z 2000 ked uz ho roztahujem tak mu davam az do 6000 skoro na cervene jazdil som na automatoch a viem pri kolko radia a aj nova 650ka to mi je jasne ze tak sa to neroby ale hovorim ze skusim vsetko co sa da aby som tomu dosielna klb a mimochodom keby som mu dal sisku sportovu nebude sa lebsie brat z malich otacok?lebo som pocul ze siska mu prida pri aksceleraciji od mensich otacok.kamos ma lanciu 2,0 deltu a jemu to s normalnim sanimany nejde len zo siskou mu to dava fak fesne tocky tak sa pitam tu sisku tam dam aj tak len sa pitam tak informativne.diky
Bmw E34 540i
Bmw E39 525tds EX
Bmw E30 325i m20b25 EX
Bmw E34 530i V8 m60b30 EX
Bmw E36 320i LPG m50b20 EX
Bmw E34 530iA V8 m60b30 EX
Bmw E36 325i m50b25 Bacardi EX
Bmw E34 530i m30b30 EX
Bmw E34 525i m20b25 EX
Bmw E34 520i m50b20 Facelift EX
 
Užívateľov profilový obrázok
Jannci
Príspevky: 2335
Registrovaný: 17.6.2008
Auto: MB
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Re: Pomozte mi ma TO 190kony a je to lenive:-(

Štvrtok, 13. Augusta 2009, 13:52

chod uz konecne na diagnostiku. a tu sisku naco chces davat? aby si tomu uskodil? teraz ti taha vzduch pekne z vonku, ked sisku a bude tahat teply od motora. to bude minus koniky a nie plus. to si daj radsi do grillu znak M to ti skor prida tie koniky

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných