... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 29
reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
trunek
Autor témy
Príspevky: 1032
Registrovaný: 30.1.2008
Auto: E39 540i + E53 4,8
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlate Moravce

Pondelok, 25. Augusta 2008, 17:25

hromadne schvalenie nie je, ale individualna zastavba sa da vybavit bez problemov. Staci poslat iba ziadost na dopravny inspektorat.
pri bmw sa zacinaju auta / E39 520i ´98 + E39540i 01 + E53 4,8is 05´
 
Užívateľov profilový obrázok
2bad
Príspevky: 471
Registrovaný: 28.3.2008
Auto: BMW 530d e39
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nitra

Utorok, 2. Decembra 2008, 03:42

No to LPG je ozaj dobre pre spotrebu na velkych objemoch!!! :) ja mam spotrebu tych 12l LPG co je tak okolo 200sk na 100km :) a jazdim tych 2000km mesacne nie vela nie malo :) ale zatial som uz usetril kolo 22000 ked si to prepocitam cize este 8000sk a mam splateny plyn cize za par mesiacov jazdim len lacnejsie :)
Felicia "novy xicht" 1.3MPi 50kw ex
BMW e36 M52 320i 110kw ex
BMW e39 M57 530dA 142kw - aktual

Obrázok

http://www.youtube.com/watch?v=dZTTn2gq ... re=related
 
array
Príspevky: 227
Registrovaný: 12.4.2008
Kraj: Banskobystrický

Štvrtok, 4. Decembra 2008, 07:45

2bad napísal:
No to LPG je ozaj dobre pre spotrebu na velkych objemoch!!! :) ja mam spotrebu tych 12l LPG co je tak okolo 200sk na 100km :) a jazdim tych 2000km mesacne nie vela nie malo :) ale zatial som uz usetril kolo 22000 ked si to prepocitam cize este 8000sk a mam splateny plyn cize za par mesiacov jazdim len lacnejsie :)


a inak spokojny? mas nejake vytky k plynu?
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Štvrtok, 4. Decembra 2008, 08:29

mal si plyn uz aj cez zimu? aku mas bombu? valec alebo tu namiesto rezervy? aky mas splynovac? nerobi ti to problemy v nizkych otackach (dochnutie hlavne mam na mysli).
mam 6 rokov skusenosti s plynom ale vo filcke tak to chcem nejako porovnat. btw kolko ta stala zastavba a kde si to dal robit, mas to origo v papieroch?
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
Užívateľov profilový obrázok
100RM
Príspevky: 1513
Registrovaný: 2.8.2006
Auto: e61 550i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bublina

Štvrtok, 4. Decembra 2008, 16:12

So zmiesavacom vo filcke to rozhodne zrovnavat nemozes, to je ako zrovnat ferrari s trabantom. Mam plyn v 740, zastavba stala celkom raketu, ale po meste to jazdi za 14-15 plynu a ked vylezem na dialnicu, tak pri cca 170 tempomat to zere 11-12. Zatial ziadne problemy, akurat ked je uz malo plynu a nalozis tomu kick-down, tak sa to prepne na benzin. To je ale normalne, ten tlak je tam uz vtedy nizky a 420 Nm toho proste pri zatahu vycucne dost :-) System mam AG Stag od polskeho vyrobcu a nemam sa na co stazovat. Pride mi, ze vykonovo sa to nijako nezmenilo, mozno kvoli vyssiemu oktanovemu cislu plynu to trosku ozilo na zatahu pri rozbiehani. Pri normalnej jazde rozdiel nespoznas (stale sa bavime o 300k 4,5L - neviem ako je to u nizsich objemov). Raz za cas sa odporuca vyjazdit jednu nadrz na benzin, pretoze plyn je suchy. Vzdy je potreba nechavat v nadrzi minimalne 20-30 L benzinu, kvoli palivovemu cerpadlu, ktore funguje aj ked je auto momentalne prepnute na plyn, tak aby sa nezadrelo. Okrem toho to chrani aj nadrz pred koroziou.
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Štvrtok, 4. Decembra 2008, 17:45

100rm nemal som nejaky zastarany druh zmiesavaca ale myslim ze vcelku kvalitne sekvencne brc, taktiez bola felda mpi a pri tych jej 40kw som si nevsimol zeby to slo horsie. ja viem ako sa plyn sprava bezne, len som skor chcel pocut vyjadrenie od 320 aby som vedel ci mam nad tym rozmyslat kedze mam podobny motor.
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
array
Príspevky: 227
Registrovaný: 12.4.2008
Kraj: Banskobystrický

Piatok, 5. Decembra 2008, 08:13

jasne, zmisavac sa so sekvencnym systemom neda porovnat.
s plynom zatial celkom spokojnost. nabehal som za nieco vyse pol roka cez 15000 km. ale ako vsetko tak aj plyn ma svoje muchy. nviem ako jazdia ostatni, ake mjjau drobnosti oni.
mne akurtat niekedy ked prvy krat nastartujem auto, prejdem par km, motor sa zohreje, lpg sa prepne, a vyjdem na dialnicu rozbehnem klasika na cca 120, a autom zacne trosku trhat na par sekund. vtedy prepnem manualne na benzin, a hned na plyn, pochvili sa prepne plyn a auto to uz nerobi. to je vsetko co ma na to otravuje. inac vykonovo to clovek tazko postrehne, pokila to ma dobre nastavene. a spotreba, je cca 15 - 20% vyssia ako pr benzíne. dlhodobo jazdim mesto, na BC mam priemernu rychlost nie vyssiu ako 43 km/h, v meste jazdim normalne aj clovek prida z krizovatky, ziadne pomale starty, pomale dobrzdenia, pomala jazda a realne mi to zoberie od 11,8 - 12,5 l LPG/100 km. plyn u nas stoji 16.30Sk/l na Jet-ke. BC ukazuje spotrebu len nieco pod 10 l/100 km, ale to plati zejme len pre benzin. ked auto vytiahnem na dialnicu, tak je to samozrejme lepsie. naposledy som siel do blavy fakt dost rychlo, lebo som meskal na letisko a ludia ma tam cakali, priemerna rychlost bola cez 120 km/h, tusim nejakych 124 a ked som prisiel naspat tak mi akurat dosiel plyn, presiel som 400 km na 42 litroch pri takom style jazdy.
je to fajn, urcite ten kto si namotuje plyn, usetri, usetri aj na aute ktore ma nizsiu spotrebu, ale najvyraznejsie su uspory u vacsich objemov, resp. velkych zrutov. ale musi aj odpovedajuco jazit, aby sa to oplatilo - pocet km.
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Piatok, 5. Decembra 2008, 08:47

tak moj plan je do 30t km rocne este raz aspon cez ss mi mozes poslat kolko ta vysla montaz?
este raz podotknem, netusim ako ide auto so zmiesavacom, vsetko co malo doteraz plyn a siel som natom malo sekvencne
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
array
Príspevky: 227
Registrovaný: 12.4.2008
Kraj: Banskobystrický

Piatok, 5. Decembra 2008, 15:34

jararak napísal:
tak moj plan je do 30t km rocne este raz aspon cez ss mi mozes poslat kolko ta vysla montaz?
este raz podotknem, netusim ako ide auto so zmiesavacom, vsetko co malo doteraz plyn a siel som natom malo sekvencne


neviem ci to patrilo mne, ale ak nie aspon tu bude informacia, ze sa to da aj za menej ako 55000 bez dokladu a zaruky ako ma chel vybavit jeden borec v ZV :)
komplet system a montaz ma vysla na 39000 s DPH. myslim ze super cena, ochotny chlap, perfektna dielna, rozumie sa tomu, ma vlastnu diagnostiku, vsetko.
ja som sa viezol na favoritoch na plyn - zmiesavac a ono je to tragedia. mozno bol system zle nastaveny ale aj tak ma klasiku pohon lpg so zmiesavacom vplyv ovela viacej faktorov, ktore ti pohlad na alterantivny pohon mozu tak zneprijemnit a ukazat v zlej farbe, ze auto s lpg uz nebudes chciet.
tam sa pusta lpg priamo do sania pred motorom. tazko sa voli pomer amisaneho vzduhu a lpg, slaba reakcia na kick down (aj ked favorit nevie co to je) a ked to uz musi byt, tak radsej zdochne a vsetko pipa ako vo vesmirnej lodi, a centralny display vypise poziadavku na prepnutie do rezimu benzinu. take dojmy som mal zo zmiesavaca. proste ak ti nejaky dealer ponukne aj zmiesavac, lebo mne sa to n amojeom aute stalo ze mi ho chcel radsej montovat ako sekvenc. tak pamataj ze treba rychlo zatiahnut central stop. a volit sekvencku. a necht si ju dobre nastavit, lebo nie kazdy to vie.
 
joe-joe
Príspevky: 35
Registrovaný: 2.4.2008
Kraj: Žilinský
Bydlisko: ŽILINA

Re: Plyn do auta

Štvrtok, 11. Júna 2009, 20:35

Chcem sa spytat ci sa da legalne prestavat na lpg niektora motorizacia v bmw e39, pretoze som mailoval s chlapikom ktory to robi v Ziline a mozne prestavby su len na tieto motory mi pisal tak neviem

BMW 520I 226S1 125
BMW 520I TOURING 226S1 120
BMW 520I TOURING 226S1 125
BMW 523I N52B25A 130
BMW 523I N52B25A 140
BMW 523I TOURING N52B25A 130
BMW 523I TOURING N52B25A 140
BMW 525I N52B25A 155
BMW 525I N52B25A 160
BMW 525I TOURING 256S5 141
BMW 525I TOURING N52B25A 155
BMW 525I TOURING N52B25A 160
BMW 525XI N52B25A 160
BMW 525XI TOURING N52B25A 160
BMW 530I N52B30A 190
BMW 530I N52B30A 200
BMW 530I GEPANZERT N52B30A 190
BMW 530I GEPANZERT N52B30A 200
BMW 530I TOURING 306S3 170
BMW 530I TOURING N52B30A 190
BMW 530I TOURING N52B30A 200
BMW 530XI N52B30A 190
BMW 530XI N52B30A 200
BMW 530XI TOURING N52B30A 190
BMW 530XI TOURING N52B30A 200
BMW 540I N62B40A 225
BMW 540I GEPANZERT 448S2 210
BMW 540I TOURING 448S2 210
BMW 550I N62B48B 270
BMW 550I GEPANZERT N62B48B 270
BMW 550I TOURING N62B48B 270

a pokial som si dobre pozeral vykony tych motorov tak to su motory z e60. Konkretne som uvazoval nad 528 alebo 523 e39.
 
Užívateľov profilový obrázok
pepino
Príspevky: 214
Registrovaný: 20.1.2008
Bydlisko: Malacky

Re: Plyn do auta

Štvrtok, 11. Júna 2009, 21:56

BMW 530I TOURING 306S3 170
Tento motor mam v e39 ale je to sedan. Je to motor M54 a daval sa uz do e39 po facelifte a samozrejme e60. 523 a 528 su M52 a tie v tom zozname niesu :( Niezeby som si chcel dat sporak do auta, ale zaujimalo by ma aku ti napisal cenu.
E39 530iA titansilber 170 kW
E90 LCI 320xd 130 kW
G30 530xd 195kW
F56 Mini Cooper S
 
joe-joe
Príspevky: 35
Registrovaný: 2.4.2008
Kraj: Žilinský
Bydlisko: ŽILINA

Re: Plyn do auta

Piatok, 12. Júna 2009, 08:59

no o cene sme sa potom ani nebavili ked tam nebola taka motorizacia aku som chcel :cry:
 
joe-joe
Príspevky: 35
Registrovaný: 2.4.2008
Kraj: Žilinský
Bydlisko: ŽILINA

Re: Plyn do auta

Sobota, 13. Júna 2009, 08:56

Takze mailoval som aj s Autogas v Štúrove a napísali mi toto : Ak vozidlo nenájdete v zozname vozidiel schválených podľa EHK 115 (http://www.autogas.sk/115ESGI.htm), tak je postup nasledovný: je potrebné podať žiadosť o individuálne schválenie vozidla na alternatívny pohon BA-LPG na príslušnom OÚ odbore dopravy, (OÚ je schvalovací orgán, určí všetky podmienky) na základe rozhodnutia OÚ je možné vozidlo namontovať. Cena individuálneho schválenia (kolok pri žiadosti, emisné meranie, protokol zo skúšobne, registračný poplatok pre technickú službu IGAS, kolok pri zápise do TP) je cca 332 - 398,-€ (10 až 12 tisíc SK). Cena montáže od 1199,-€ (pre 4 valec do 100kW).
takze malo by sa to dat namontovat aj do e39 528i. Len dufam, ze na OU nerobia problemy so schvalovanim pri individualnej zastavbe.
 
Užívateľov profilový obrázok
2bad
Príspevky: 471
Registrovaný: 28.3.2008
Auto: BMW 530d e39
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nitra

Re: Plyn do auta

Sobota, 13. Júna 2009, 12:05

Nemal by s tym byt problem.. ved oni zato maju peniaze :) tam treba len ziadost a oni to schvalia, pokial je vsetko OK. Ja som auto kupil uz s plynom, takze neviem ako sa prihlasuje :) a to, ze treba nechat benzin v nadrzi, je logicke, pokial to startuje a zohrieva sa na benzin :)
ja to riesim tak, ze natankujem plnu nadrz benzinu a jazdim do rezervy co trva tak pol roka. (u mna, lebo casto sa blaznim a vtedy prepinam na benzin) a v zime som mal plyn namontovany tiez... zvysila sa spotreba benzinu, lebo sa dlhsie zahrieval, ale to bolo tak o tri litre na mesiac :-D cize nebolo to az take strasne :-D a plyn siel OK.
a mam merane zrychlenie 0-100na GPS
ne bezine to bolo 9,2 - 10,0 ->viac merani
na plyne som meral len raz a strasne som sa zahrabal tak bolo 11,7 potom som uz nemeral, lebo sme museli z letiska prec
ale bolo vidiet na starte ze som zle odstartoval
benzin 0-10kmh 0,4s (vzdy)
plyn 0-10kmh 1,2s
potom ale rozdiely boli minimalne

BENZIN:
09.06.2009 19:31

0-100 km/h: 9,6 s

0-10 km/h: 0,4 s
0-20 km/h: 0,8 s
0-30 km/h: 1,3 s
0-40 km/h: 1,8 s
0-50 km/h: 2,5 s
0-60 km/h: 4,0 s
0-70 km/h: 4,9 s
0-80 km/h: 6,4 s
0-90 km/h: 7,9 s
0-100 km/h: 9,6 s
PLYN:
09.06.2009 19:33

0-100 km/h: 11,7 s

0-10 km/h: 1,2 s
0-20 km/h: 1,5 s
0-30 km/h: 1,8 s
0-40 km/h: 2,1 s
0-50 km/h: 3,5 s
0-60 km/h: 4,7 s
0-70 km/h: 6,0 s
0-80 km/h: 7,4 s
0-90 km/h: 9,5 s
0-100 km/h: 11,7 s
Felicia "novy xicht" 1.3MPi 50kw ex
BMW e36 M52 320i 110kw ex
BMW e39 M57 530dA 142kw - aktual

Obrázok

http://www.youtube.com/watch?v=dZTTn2gq ... re=related
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Plyn do auta

Sobota, 13. Júna 2009, 12:35

tak to ide aj s plynom celkom pekne lebo keď tú sekundu odrátaš čo vidno pri 0-10 čo si písal že si zahrabal tak je tam ten rozdiel v zrýchlení dosť malý
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 29

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 24 neregistrovaných