... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

mmracing.sk
 
Romeo
Príspevky: 641
Registrovaný: 16.3.2008
Auto: BYD
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: Odstranenie vahy vzduchu

Štvrtok, 25. Februára 2010, 22:18

MattyX napísal:
v brne ma jeden paan M54 kompresor :) jede to fakt pekne , lip jak M3 diky vetsimu kroutaku... tedka dava silnejsi kompresor tak uz tam bude moc motorovejch krecku , neznam ho osbne ale jednou sem ho videl na okruhu :D

na Z3 ke ? :P
Klub netvoria autá, ale ľudia.

BMWklub.sk /// Vsetko o vaších komplexoch.

VW Golf MK4 biturbo, ///W Power Chiptuning na 386 PS.
 
Užívateľov profilový obrázok
MattyX
Príspevky: 1228
Registrovaný: 29.6.2009
Auto: 325i mtech
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Brno

Re: Odstranenie vahy vzduchu

Piatok, 26. Februára 2010, 00:09

nn to je zase nekdo jinej :) todle je cervena 330i sedan mpaket :)

no neni to levny ale sto koni za sto tisic... podle me to tak je...co kun to tisicovka :) jeste dobra cena :)
http://www.piston.cz - HAWK PERFORMANCE, VOGTLAND, STRONGFLEX, DBA BRAKES, XYZ RACING a jiné značky
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Sodap
Autor témy
Príspevky: 928
Registrovaný: 6.6.2008
Auto: e91 / 2.0D
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Levice

Re: Odstranenie vahy vzduchu

Piatok, 26. Februára 2010, 02:00

No dajme tomu teda.

A to by vnutro motora zvladlo kompresor? (samozrjme ziaden extremny tlak)

Sa mi zda ,ze som niekde o tom cosi cital, ze by to malo vydrzat bez nejakych "hi-tech" vnutronosti, teda na serii.

5. E91 320d
4. E39 530d - EX (skvelé auto)
3. E46 328i -> 220hp/300nm - EX (užili sme si)
2. Renault Laguna 2 GT - EX (ufff.....)
1. Opel Calibra 2.0 - EX (prvá)

"Šťastie nezávisí od peňazí.. Ale aj tak sa ľahšie plače v limuzíne než v autobuse..."
BMW song
 
Užívateľov profilový obrázok
MattyX
Príspevky: 1228
Registrovaný: 29.6.2009
Auto: 325i mtech
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Brno

Re: Odstranenie vahy vzduchu

Piatok, 26. Februára 2010, 20:49

klikovka M52 a pisty sou celkem lehky ;) ty to bezproblemu vydrzi...sto koni navic a bude z toho jiny auto :)
http://www.piston.cz - HAWK PERFORMANCE, VOGTLAND, STRONGFLEX, DBA BRAKES, XYZ RACING a jiné značky
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
BMino
Príspevky: 6540
Registrovaný: 28.12.2006
Auto: modre
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Kysucké Nové Mesto

Re: Odstranenie vahy vzduchu

Piatok, 26. Februára 2010, 21:26

aj ked osobne by som bez uprav vnutra o 100 koni nesiel hore, tak max mozno 50, leboje otazka ako sa zachova vrch motora a tesnenie pod hlavou a kopa veci okolo:) ved vyssi vykon sa dosiahne spalenim viac zmesi, takze bude aj viac tepla a tlaku
e91 330d
e90 320d - ex
Land Cruiser 90 3,0 td
2000 CA - ex
Pajero 2,8 td intercooler FL - ex
e46 330d touring M-paket II - ex
e36 320i limousine M-paket - ex
e36 M3 coupe SMG - ex
e30 320i coupe M-Technic - ex
---------------------------------
 
Užívateľov profilový obrázok
Sodap
Autor témy
Príspevky: 928
Registrovaný: 6.6.2008
Auto: e91 / 2.0D
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Levice

Re: Odstranenie vahy vzduchu

Piatok, 26. Februára 2010, 21:39

nj, tak tesnenie a silnejsie šróby by to zrejme chcelo veru :-k nech mi to nespraví "M3 hrb" na kapote :mrgreen:

5. E91 320d
4. E39 530d - EX (skvelé auto)
3. E46 328i -> 220hp/300nm - EX (užili sme si)
2. Renault Laguna 2 GT - EX (ufff.....)
1. Opel Calibra 2.0 - EX (prvá)

"Šťastie nezávisí od peňazí.. Ale aj tak sa ľahšie plače v limuzíne než v autobuse..."
BMW song
 
Užívateľov profilový obrázok
BMino
Príspevky: 6540
Registrovaný: 28.12.2006
Auto: modre
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Kysucké Nové Mesto

Re: Odstranenie vahy vzduchu

Sobota, 27. Februára 2010, 09:48

Sodap napísal:
nj, tak tesnenie a silnejsie šróby by to zrejme chcelo veru :-k nech mi to nespraví "M3 hrb" na kapote :mrgreen:


sroby vydrzia :D len by to mozno potom chcelo znizit trochu kompresiu :oops:
e91 330d
e90 320d - ex
Land Cruiser 90 3,0 td
2000 CA - ex
Pajero 2,8 td intercooler FL - ex
e46 330d touring M-paket II - ex
e36 320i limousine M-paket - ex
e36 M3 coupe SMG - ex
e30 320i coupe M-Technic - ex
---------------------------------
 
driftyo28
Príspevky: 7
Registrovaný: 13.10.2009
Auto: BMW E36 320i
Kraj: Žilinský

Re: Odstranenie vahy vzduchu

Piatok, 12. Marca 2010, 00:02

Nazdar pani chcem sa opitat ma e36 320i r.91 chcel by som stým driftovat ci neviete aki diferak by bol najlepsi?
 
Užívateľov profilový obrázok
eko.fresh
Príspevky: 3137
Registrovaný: 2.3.2008
Auto: bmw
Kraj: Zahraničie

Re: Odstranenie vahy vzduchu

Piatok, 12. Marca 2010, 18:15

driftyo28 napísal:
Nazdar pani chcem sa opitat ma e36 320i r.91 chcel by som stým driftovat ci neviete aki diferak by bol najlepsi?


100% lock, a nezabudni vyhadzat vsetko co mas v aute a nepotrebujes , servo, abs, katalyzator, interier...
 
driftyo28
Príspevky: 7
Registrovaný: 13.10.2009
Auto: BMW E36 320i
Kraj: Žilinský

Re: Odstranenie vahy vzduchu

Piatok, 12. Marca 2010, 23:13

no 100% lock by bolo super lenze auto ptrebujem na dene pouzivanie
nevies ci sadne e36 m3 diferak a este uvazujem nad zvisenim vykonu
ale chcem ponehat atmosfericki motor nevies o nejkych odskusanych
moznostiach pripadne kolko koni navrch znesie
 
Užívateľov profilový obrázok
BMino
Príspevky: 6540
Registrovaný: 28.12.2006
Auto: modre
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Kysucké Nové Mesto

Re: Odstranenie vahy vzduchu

Piatok, 12. Marca 2010, 23:19

driftyo28 napísal:
no 100% lock by bolo super lenze auto ptrebujem na dene pouzivanie
nevies ci sadne e36 m3 diferak a este uvazujem nad zvisenim vykonu
ale chcem ponehat atmosfericki motor nevies o nejkych odskusanych
moznostiach pripadne kolko koni navrch znesie


najjedoduchsie je tam strcit 2,8 a vysledok v pomere cena vykon bude najlepsi
e91 330d
e90 320d - ex
Land Cruiser 90 3,0 td
2000 CA - ex
Pajero 2,8 td intercooler FL - ex
e46 330d touring M-paket II - ex
e36 320i limousine M-paket - ex
e36 M3 coupe SMG - ex
e30 320i coupe M-Technic - ex
---------------------------------
 
driftyo28
Príspevky: 7
Registrovaný: 13.10.2009
Auto: BMW E36 320i
Kraj: Žilinský

Re: Odstranenie vahy vzduchu

Piatok, 12. Marca 2010, 23:30

jasne chapem len tunig je moja zaluba a chcem z toho atmosferickeho motra
vitazit co najviac
 
Užívateľov profilový obrázok
MattyX
Príspevky: 1228
Registrovaný: 29.6.2009
Auto: 325i mtech
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Brno

Re: Odstranenie vahy vzduchu

Sobota, 13. Marca 2010, 00:35

driftyo28 napísal:
jasne chapem len tunig je moja zaluba a chcem z toho atmosferickeho motra
vitazit co najviac


tak to sis koupil spatnou motorizaci ze :D motoru je na vyber mraky , vsechno de dat kamkoliv ze :) jde jen o to kolik mas penez na stavbu na gumy a na benal pak :D a pak koule na to jezdit s papirama v prdeli :)
http://www.piston.cz - HAWK PERFORMANCE, VOGTLAND, STRONGFLEX, DBA BRAKES, XYZ RACING a jiné značky
Obrázok
 
dodoIPD
Príspevky: 3614
Registrovaný: 21.4.2008
Auto: BMW
Kraj: Bratislavský

Re: Odstranenie vahy vzduchu

Sobota, 13. Marca 2010, 01:22

Sodap, miesto upravovania tvojho auta na kazdodenne jazdenie, zozen si z CZ nejaku E30 335i/ 325i (motor z e36 2.5 vanos) M50B25 , M30B35 , a ides jak pila.
Proste taketo upravy robit na aute na kazdy den je blbost .

Diferak kratsi = vyssia spotreba , cenovka
Vaha vzd= vyssia spotreba (podstatne , aj po upraveni map)

Kupuj si kolesa na design, nie na vahu , ta ti moze byt ukradnuta , pokym to s tym autom nemyslis vazne . (samozrejme ze nie nejake betonove repliky..)

Proste ak chces auto na zabavu za malo penazi ,

E30 - 1500e (v dobrej kondicii , jedna v BA 325 na predaj)
Vyhadzes interier = zadarmo!
Skrupina = 50-100e
Hydraulicka rucna + pancierove hadicky + tcka = 155E
Gumy = za kolko zozenes , za tolko mas .

vyhadzana E30 325i > E36 328i > E46 328i Overene :)
 
Užívateľov profilový obrázok
eko.fresh
Príspevky: 3137
Registrovaný: 2.3.2008
Auto: bmw
Kraj: Zahraničie

Re: Odstranenie vahy vzduchu

Sobota, 13. Marca 2010, 01:39

driftyo28 napísal:
no 100% lock by bolo super lenze auto ptrebujem na dene pouzivanie
nevies ci sadne e36 m3 diferak a este uvazujem nad zvisenim vykonu
ale chcem ponehat atmosfericki motor nevies o nejkych odskusanych
moznostiach pripadne kolko koni navrch znesie



Ak to chces denne pouzivat a mat aj drift special tak to asi nemyslis celkom vazne 8)
a z tej mrtvej m50ky uz toho moc nevyladis... Ak by si ju chcel seriozne ladit, tak by si do svojho motora
musel zainvestovat pekny 4 nasobok ceny svojho auta (Piesty, ojnice, hlava, zvody, vyfuk, sanie, keramicka spojka, diff. uprava ECU a pod.)
Hovorime tu o 20 rocnom aute o objeme 1991cm, myslim ze siska z toho raketu nespravi ak si mal na mysli tuning tejto kategorie. 8)

driftyo28 napísal:
jasne chapem len tunig je moja zaluba a chcem z toho atmosferickeho motra
vitazit co najviac



Dobra rada by bola, nechaj si to auto na denne jazdenie a kup ine na drifty.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 34 neregistrovaných