tá gumená hadica je 2-ka v ETK, rovný koniec na IC, zahnutý na turbo, tá hliníková trubka na druhú stranu od IC do sacích parohov na jeho konce idú tie gumené kolená
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
tá gumená hadica je 2-ka v ETK, rovný koniec na IC, zahnutý na turbo, tá hliníková trubka na druhú stranu od IC do sacích parohov na jeho konce idú tie gumené kolená
Dík kamos, spravne vravis. Este v noci som nasiel na youtube video kde to je vidno. Vtedy som sa zamyslel kam sa podelo logicke myslenie, ked som na to neprisiel. Zmiatla ma ta etk, je to tam kus inac kreslene
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
tuším aj pri TDSkách z výroby je to tak riešené takže nemalo by to vadiť pri e36 je celkom dosť miesta pred chladičmi v nárazníku alebo to platí len pre M-kové? lebo na tvojom mieste by som vedenie vzduchu ešte predĺžil dopredu, a pre IC spravil nejaké držiaky aby bol hneď za mriežkou v nárazníku, tak bude náporovým vzduchom viacej chladený, lebo to IC je inak dosť skryté napr. aj u mňa v e34 TDS je IC schované pod chladičom vody a k tomu je dosť hrubý a má malú plochu takže docela nešikovné riešenie rozmýšľal som nad iným intercoolerom aby sa tam vošiel s minimálnymi úpravami, čiže rovnaký priemer vstupu a výstupu aj cca zachovať objem ale aby nebol taký hrubý ale mal väčšiu chladiacu plochu a šupnúť ho dopredu pred chladiče ale pri e34 je tam veľmi málo miesta a do nárazníka sekať nechcem ale u e36 by tam miesta malo byť dosť
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
Miesta je dost, da sa aj vysunut, akurat ze hadice su uz teraz ltt. Dalo by sa urcite este 5cm viac dopredu. Este kryt pod motor treba upravit, lebo mu zavadzia ten ic ale uz som to po tme nevedel riesit.
Hodil som IC, a namerany tlak turba mi klesol. Tycku na turbe som zakrutil nadoraz a merak ukazuje len 0,87. Vykonovo poznat zmenu k lepsiemu o dobrych 5%. Po chipe by sa teoreticky dalo ziskat 140 az 150k pri sucastnych mech. nastaveniach. Ci ?
tie hadice mam ine, tu co ide od turba rovnaku,ale aj na druhej strane je hadica, tie trubka ako to bolo na foto. mam 325tds 1995. intercooler je na prd rieseny, je tesne pod klimovy chladicom a za IC je hned olejovy chladic, tiez to chcem dat do naraznika ale dopasovavat to..... a tie hadice asi nebudu stačit dlzkovo tiez...