... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: M51 Diesel...

Nedeľa, 1. Mája 2011, 20:20

tá gumená hadica je 2-ka v ETK, rovný koniec na IC, zahnutý na turbo, tá hliníková trubka na druhú stranu od IC do sacích parohov na jeho konce idú tie gumené kolená
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Little player
Príspevky: 1249
Registrovaný: 27.8.2009
Auto: M3 to nieje
Kraj: Banskobystrický

Re: M51 Diesel...

Pondelok, 2. Mája 2011, 19:35

ViktorDDD napísal:
tá gumená hadica je 2-ka v ETK, rovný koniec na IC, zahnutý na turbo, tá hliníková trubka na druhú stranu od IC do sacích parohov na jeho konce idú tie gumené kolená


Dík kamos, spravne vravis. Este v noci som nasiel na youtube video kde to je vidno. Vtedy som sa zamyslel kam sa podelo logicke myslenie, ked som na to neprisiel. Zmiatla ma ta etk, je to tam kus inac kreslene #-o
EX: E46 330cd 6q, E39 540i, E46 330ci, E92 330xi, E36 320i coupe, E60 530d, E31 850iA, E46 330ci, E30 320i, E39 540i 6q, E34 540iA ///M, E36 320i coupe, E36 325tds 180ps ///M, E36 320i coupe, E30 324d
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: M51 Diesel...

Pondelok, 2. Mája 2011, 19:42

\:D/
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Little player
Príspevky: 1249
Registrovaný: 27.8.2009
Auto: M3 to nieje
Kraj: Banskobystrický

Re: M51 Diesel...

Nedeľa, 8. Mája 2011, 08:40

Hotovo, este sa spytam ci nevadi ze je ic pomerne blizko olejoveho chladica. Nemoze sa od neho oteplovat a nie ochladzovat?
EX: E46 330cd 6q, E39 540i, E46 330ci, E92 330xi, E36 320i coupe, E60 530d, E31 850iA, E46 330ci, E30 320i, E39 540i 6q, E34 540iA ///M, E36 320i coupe, E36 325tds 180ps ///M, E36 320i coupe, E30 324d
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: M51 Diesel...

Nedeľa, 8. Mája 2011, 11:51

tuším aj pri TDSkách z výroby je to tak riešené takže nemalo by to vadiť
pri e36 je celkom dosť miesta pred chladičmi v nárazníku alebo to platí len pre M-kové? lebo na tvojom mieste by som vedenie vzduchu ešte predĺžil dopredu, a pre IC spravil nejaké držiaky aby bol hneď za mriežkou v nárazníku, tak bude náporovým vzduchom viacej chladený, lebo to IC je inak dosť skryté
napr. aj u mňa v e34 TDS je IC schované pod chladičom vody a k tomu je dosť hrubý a má malú plochu takže docela nešikovné riešenie rozmýšľal som nad iným intercoolerom aby sa tam vošiel s minimálnymi úpravami, čiže rovnaký priemer vstupu a výstupu aj cca zachovať objem ale aby nebol taký hrubý ale mal väčšiu chladiacu plochu a šupnúť ho dopredu pred chladiče ale pri e34 je tam veľmi málo miesta a do nárazníka sekať nechcem ale u e36 by tam miesta malo byť dosť
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Little player
Príspevky: 1249
Registrovaný: 27.8.2009
Auto: M3 to nieje
Kraj: Banskobystrický

Re: M51 Diesel...

Pondelok, 9. Mája 2011, 20:14

Miesta je dost, da sa aj vysunut, akurat ze hadice su uz teraz ltt. Dalo by sa urcite este 5cm viac dopredu. Este kryt pod motor treba upravit, lebo mu zavadzia ten ic ale uz som to po tme nevedel riesit.
EX: E46 330cd 6q, E39 540i, E46 330ci, E92 330xi, E36 320i coupe, E60 530d, E31 850iA, E46 330ci, E30 320i, E39 540i 6q, E34 540iA ///M, E36 320i coupe, E36 325tds 180ps ///M, E36 320i coupe, E30 324d
 
Little player
Príspevky: 1249
Registrovaný: 27.8.2009
Auto: M3 to nieje
Kraj: Banskobystrický

Re: M51 Diesel...

Štvrtok, 12. Mája 2011, 20:49

Hodil som IC, a namerany tlak turba mi klesol. Tycku na turbe som zakrutil nadoraz a merak ukazuje len 0,87. Vykonovo poznat zmenu k lepsiemu o dobrych 5%. Po chipe by sa teoreticky dalo ziskat 140 az 150k pri sucastnych mech. nastaveniach. Ci ?
EX: E46 330cd 6q, E39 540i, E46 330ci, E92 330xi, E36 320i coupe, E60 530d, E31 850iA, E46 330ci, E30 320i, E39 540i 6q, E34 540iA ///M, E36 320i coupe, E36 325tds 180ps ///M, E36 320i coupe, E30 324d
 
Užívateľov profilový obrázok
bramborak
Príspevky: 1271
Registrovaný: 28.5.2010
Auto: e91 "07
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: NM,TN

Re: M51 Diesel...

Utorok, 31. Mája 2011, 20:23

tie hadice mam ine, tu co ide od turba rovnaku,ale aj na druhej strane je hadica, tie trubka ako to bolo na foto. mam 325tds 1995.
intercooler je na prd rieseny, je tesne pod klimovy chladicom a za IC je hned olejovy chladic, tiez to chcem dat do naraznika ale dopasovavat to..... :roll: a tie hadice asi nebudu stačit dlzkovo tiez...
nahradne diely: E34 tour+sedan, E32
kúpim akýkoľvek kat/y,zanesený DPF filter=> sukr.sprava :)

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 26 neregistrovaných