Dokončím moju story so značkovým servisom po búračke s pred roka a pol. Pre ozrejmenie na výpadovke z Prešova do Košíc, dvojprúdovka tam je 80-ka, išiel som v ľavom pruhu, predo mnou sa jedna „ženská“, nechcem uraziť zodpovedné vodičky, to určite nie, rozhodla odbočiť doľava, z tej dvojprúdovky, samozrejme že tam sa nemá odbočovať, je tam plná čiara, no budiš, no bez smerovky, iba dupla na brzdu. Ja som „našťastie“ ubrzdil, no za mnou 3 autá nie. Za mnou na Pasate sa snažil vyhnúť zrážke, tak to strhol doprava a svojou prednou ľavou časťou mi trafil pravú zadnú časť, tretie auto v kolóne Peugeot Partner, ktoré trafilo ten Pasat dozadu zastavilo iba pár cm odo mňa, myslel som že aj on do mňa nadrbe, a do neho ešte zozadu narazil Citroen Jumper. Reťazovka jak vyšitá.
Najlepšie na tom bolo to, že keď prišli policajti, oni sa poznali s tou „ženskou“, čo to všetko spôsobila, a normálne ju poslali preč, že vraj ona s tým nič nemá spoločné, úplná psychiatria, ale každému naparili pokutu za nedodržanie bezpečnej vzdialenosti, teda okrem mňa. To je korupcia v našej polícii. To som mal auto ešte v záruke, nebolo znížené, a ani tak ako teraz roršírené.





Tak ako som už písal v príspevku skôr, rozhodol som sa že pri tej príležitosti dám namontovať ten znižovací kit od Hamanna, aj napriek ich výhradám že stratím záruku. Tí experti vymenili predné struny, a zadnú nápravu nezoštelovali. Súčasťou znižovacieho kitu boli aj také štelovacie rozperky na zadnú nápravu, lebo tam mám vankúše, a urobili geometriu. Zavolali, že mám hotové auto, ja celý natešený idem poň, a myslel som že ma porazí, z diaľky vidím, predok pekne padnutý dole, cca o 4 cm, a zad hore ako originál, vyzeralo to desne. No čo si mám o tom preboha myslieť, že to snáď už urobili naschvál. Ale to nebolo všetko, auto som neprebral, lebo po striekaní vecí normálne potečená farba na karosérii !!! A oni takto chceli odovzdať auto, akože už je hotové. No to už bolo na mňa dosť, bol som zrelý na infarkt, takže opäť reklamácia. O týždeň som si prišiel po auto, zadná náprava znížená no nie presne ako predok, opäť sklamanie, rozdiel cca 1,5 cm, že vraj urobená opäť geometria, diely prestriekané, no opäť nezlícovaná spodná časť piatich dverí. Myslel so že ma porazí, samozrejme faktúra hotová na 180 tisíc korún !!! Ešte ma prijímací technik presviedčal, že je to v poriadku, že to je tak aj na nových autách !?!?!? Keďže som auto potreboval, tak som sa dohodol, že o týždeň im ho donesiem nech to opravia, podotýkam že to už bolo auto viac ako šesť týždňov v servise. To ani nehovorím že som klampiarovi dal fľašku, nech si dá záležať.
Auto som doniesol tak ako sme sa dohodli, že na druhý deň si prídem poňho. Keď som prišiel poň, zadné piate dvere zlícované, a pozerám, na laku spodného dielu zadných dverí taký čierny fľak, a trošku odškúlené z laku. To snáď nie !?!?!? Oni sa mi snažili čím skôr dať auto, a že dovidenia. Volám prijímacieho technika, po 15 minútach prišiel, a začal so svojimi bájkami, že to tam určite už bolo, podotýkam že ten diel bol po búračke nimi striekaný, potom začal s takou variantov, že som niečo privrel do dverí, lak sa odškúlil, pod neho sa dostala špina, preto je to čierne. No do mňa vošla nerva, vraj zavolajú lakírnika, nech sa vyjadrí, samozrejme, že vraj teraz nemôže prísť, že príde na druhý deň ráno. Takže som nechal opäť auto v servise, na druhý deň som opäť prišiel, ako sme sa dohodli, mal tam byť aj lakýrnik, no ten bol deň pred tým, a jeho vyjadrenie bolo, že niekto to brúsil, a prebrúsil to do spodnej podkladovej farby. No a teraz sa podržte, povedali že som to brúsil ja. No ale to bola posledná kvapka, ktorú som už nestrávil. Keď som sa na to s odstupom času riadne pozrel, bolo aj kus laku oškretého aj na protichodnom diely. Na 100% keď lícovali spodnú časť piatych dverí, tak strčili do štrbiny možno šrovbovál, krútili ním v medzere a tak to lícovali. Zrazu poškodili lak, chceli to opraviť brúsením, a prebrúsili to. Čerešnička na torte, bol ich konečný verdikt, že mi to opravia, ale budem musieť si to zaplatiť, ale že mi urobia dobrú cenu. No to som ich už poslal do pi.. . Už som bol taký vytočený, nech mi zavolajú majiteľa, že tu nie je, nech mi dajú na neho mobil, že oni nedávajú, potom som zavolal manželke, nech mi dá tel. číslo na zákaznícku linku BMW, už som bol zúfalí. V tom okamžite obrat, prijímací technik odišiel preč, po 20 minútach prišiel, a víťazoslávne prehlásil, že aj keď to nie je ich vina, a že keď som u nich kupoval auto, tak mi to opravia na ich náklady. Ja som mu hneď povedal, že som tu posledný krát, a že keď si prídem po auto, a nebude všetko na 100%, tak si ma zapamätajú. Na druhý deň išiel šofér z firmy okolo, povedal som mu nech sa zastaví v servise, a informuje ma ako to vyzerá, a ďalší šok. Auto voku spodný diel odmontovaný, vonku snežilo a auto neprikryté. No povedzte je to možné ? Zdvihol som telefón, normálne som ich už zje..., na môjho šoféra sa vykričali, že nemá na dvore čo robiť, a hneď prikryli auto. Po týždni som si prišiel po auto, dokonca ho aj umyli, našťastie bolo konečne všetko OK, až na opäť nezoštelovanú výšku zadnej nápravy, na to som sa vysral, už som nechcel aby niečo opäť dodrbali, išiel som za kamošom, auto na zdvihák, a po troch - štyroch zoštelovaniach sa to nastavilo presne, potom opäť geometria.
Teraz keď s odstupom času si na to spomeniem, stále nechápem ako je to preboha možné ? Veď je to predsa značkový servis !!! Odvtedy prešlo skoro rok aj pol, s autom našťastie nemám žiadne problémy, dofrasa, musím poklopať na drevo, na prehliadku po 60 tisíc som bol až v Žiline, podľa odporúčania tu s klubu, a tam je to o niečom inom.
Podotýkam, že ten „úžasný“ servis je v Prešove !!!