Dnes som trosku zapracoval na prisune paliva k motoru. Ako prve som sa chcel zbavit nefunkcneho podavacieho cerpadla. Saci kos som vybral, cerpadlo tiez a cakalo ma prekvapenie. Zo vstupu cerpadielka vypadol cierny maglajz, ktory ho uplne upchal. Cudujem sa, ze to auto vobec dako natiahlo cez to tu naftu. Teda som ho vybral, rozhodnuty hodit ho do kosa, ale kamarata napadlo ho este naposledy vyskusat.
Zobrali sme 12V adapter, ani tuk. Teda prisiel pokus

19V z notebookoveho adaptera, cerpadlo sa zamykalo, vyprsklo zo seba dalsi cierny maglajz a ejhla, zrazu funguje

Tak som ho zase poslusne vratil do nadrze, odpojil hadicku od filtra, dal flasku, otocil kluc a cakal zazrak. Stal sa

Cerpadlo veselo tlaci naftu.
Tym padom som mal vyriesenu zadnu cast vozidla, a presunul som sa do motorovej casti, kde som vyhodil prec komplet cely drziak palivoveho filtra a miesto toho som tam dal klasicky filter s dvomi vyvodmi, cize ziadne dalsie bojovanie so zavzdusnovanim. (nieco taketo:
http://azcarparts.co.uk/eBay2011/Air-Oi ... EFF008.JPG)
Touto upravou sa konecne vyriesil problem tzv. stracania dychu vo vysokych otackach.
Nakoniec male video, bohuzial sa mi nedal dobre drzat telefon, tak to trochu hadze, ale podstatne vidno.