Clay je zo setu " Surface Detailing Clay Kit " od AG. Neodporúča sa celý lak z toho dôvodu lebo už obsahuje jemné abrazíva, tým pádom zbrusuješ dole lak. Mal by sa použiť iba na postihnuté miesta a doleštiť finálnou pastou. Ak máš dobré oči a pri dobrom bodovom osvetlení zbadáš po ňom na laku jemné škrabance ak si dostatočne tlačil. Čím budeš menej tlačiť, tým to budeš viac rozlešťovať. Ja som si nechtiac skrutkovačom spravil ryhu na zadnom blatníku. Asi 4 cm dlhú, ale nebola až po plnič, len bolo vidno bielu ryhu. V pohode som to dal dole s paint renovatorom. Keď som to sledoval, čo sa stým deje, tak ten šrám (kanálik) akoby sa jemne zaobľoval. Poradil som si aj s dosť veľkými škrabancami od psa, čo mi vyskočil na dvere. To isté aj okolo kľučiek od nechtov a kľúčov. Až na jednu hlbokú ryhu na dverách. Tá je škrabnutá až po plnič. Budem si musieť namiešať farbu, zatrieť to tenkým štetcom a šmyrglami zbrusovať až kým to nebude hladké. Potom to vyleštím pastami. To isté spravím aj na kapote od kamienkov. To bude popoluškina robota

. Mám doma iba rotačnú leštičku, tak rozmýšľam, že najprv auto prejdem paint renovatorom čím trošku zrežem z laku. Sú tam výhody aj nevýhody o tom by sa dalo polemizovať, ale keď to beriem z toho lepšieho uhľa, tak dám dole zvyšné škrabance a zjemním pomarančovú kôru. Potom to do hladka vyleštím jemnou pastou. Chlapi, čo profesionálne leštia, prejdú auto s tromi druhmi pást o rôznej hrubosti. Samozrejme, že po tom všetkom si špongia po aute ani len nevrzne
