... všetko o BMW ...
slevin napísal:Este nie som rozhodnuty aku znacku, potrebujem sa aj poradit ze do max kolko stupnov mozem ist (kvoli vanosu) ci by nebolo lepsie aj so stroker klukou a s ojnicami atd...
Kompresiu chcem zvysovat:)
slevin napísal:Samo dik:)
MattyX a kolko sa da este hybat s mapami vanosov? Su nastavene na max rozsah? kde to zistim, len na teste asi, ze?
Napadlo ma aj to ze to cele urobit bezvanos napevno a vlozit tan najvacsie vacky ake sa vyrabaju 300+
No ale to uz je dost nejazditelne, vysoky volnobeh, za tepla tazky start atd... Ale ked to cele funguje, je to brutal:)
MattyX napísal:
Kamarád po instalaci Dbilas vaček na M50 posunul jenom rozsah pracovních otáček, protože se posunul omezovač na 7500. Tam je to spíš o tom, kdo ti pak bude odlaďovat elektriku s tím
300+ vačky budou asi zbytečně moc (rozsah pracovních otáček někde k 8-9tis což pak pro 3.2 je strašnej záhul pro ojnice - velká střední pístová rychlost) Ale udělat to jako bezvanos je řešením, příjdeš ale o krouťák do 4000ot nebo kdy to vanosy přečasují...
Kamarád do GTR zainvestoval do MO-tec elektriky a vačky přijdou asi až později
slevin napísal:Gomez k comu mi budu tie upravy? V podstate tie upravy nepotrebujem, ale chcem ich tam mat. Auto ostava u mna kym na tom budem vladat jazdit, tak preco nie?:) mozno je to malo muziky za vela penazi, ale nechcem to bastlit nejakym turbom ci kompressorom, hlavne nechcem pokazit kulturu a charakter atmosfery.
SamoM3 napísal:Tibor neopovaz sa to kurvit turbom.Mas to pekne zvuk super tak to zacni odspodu podvozkom atd.Faj pokec dnes
gomez89 napísal:
Ako som povedal, su to krasne plany do buducna, mas moj obdiv![]()
Skor som myslel, ze s tym chces jazdit nejake preteky a tak, na to som narazal a to bol skor moj zamer mojej otazky![]()
Len to hlavne nikdy nepredavaj![]()