lukinoo: áno, v podobnej cenovej kategórii je e34 lepšia voľba, za 1500-2000 máš slušnú e34 dáš do toho max. ďalšiu tisícku a máš pekný cukrík, ale za tie prachy kúpiš len vydojenú predfaceliftovú e39 bez výbavy, s rozbitým podvozkom, atď. takže je to určite lepšia voľba, k tomu ešte podvozok, e34 proste lepšie sedí, lepšie sa s tým dá vyšaliť, nebojím sa povedať že na jeho podvozok ktorý bol vyvinutý pred nejakými 25rokmi sa nechytá minimálne polovica terajších nových áut, v tomto smere je aj e39 na vysokej úrovni v porovnaní s inými autami, ale oproti e34 proste zaostáva

, a pravdu povediac najradšej by som zobral e38, e39 je ako druhá možnosť, ale žiadna normálna e38 na slovensku nie je na predaj, ktorá by bola s takým motorom a v takej výbave a v takom stave v akom si to želám, proste 5ka bez výbavy to je také nemastné neslané ale dá sa to prehltnúť, ale e38 bez výbavy to už nie
na druhej strane, keby som mal na to prachy a aj garáž tu v BA, tak si kúpim niečo novšie na jazdenie a ako víkendovku si kúpim e34ku (napr. M

), ale udržiavať dva autá to je nad môj rozpočet a nemám ani garáž kde by som sa tomu mohol poriadne venovať, takže neprichádza to do úvahy, a hlavne potrebujem niečo na čom budem jazdiť v 90% dlhé trasy a predsa to auto má 21rokov aj keď ju poriadne servisujem
že chcem V8 to je už viac menej jasné, aj keď to možno nie je tá správna voľba, sem tam si to aj ja myslím, ale tu rozhoduje trochu aj srdce

ale aby tu bolo niečo aj o mojom autíčku, tak sa pochválim, že po piatich dňoch státia som to vyhrabal zo snehu, raz nažhavil a motor naskočil po jednom otočení takže výmeniť žhaviče a nastaviť čerpadlo sa oplatilo
