nadalej ostavam odporcom LPG, vysvetlim
Mam LPG znacky BRC montovane v nemecku
- stava sa mi ze na LPG na volnobehu kolisu otacky, po prepnuti na benzin ide krasne
- odcas pri preradeni z N na D zhasne motor, pri prepnuti na benzin sa to este nikdy nestalo
- na LPG ma vyrazne nizsi vykon, v terene musim zapinat redukciu v takých situáciách kde na benzine prejdem v zakladnom AUTO rezime
- na dialnici ked ide nejaky kopec tak na tempomate 130km/h podradi do 4ky, ked ide na benzin tak nepodradi a ide stale na 5ke
- dalsia nevyhoda je ta ze rezervu musim nosit v kufry alebo na streche kedze namiesto nej je teraz LPG nadrz.
jedine + ktore ma LPG je jeho cena, inak nic... kedze ho v aute mam namontovane od kupy tak ho obcas pouzijem (pri dlhej kludnej jazde napríklad...v terene nie lebo by som nevysiel nikam) keby som kupil auto bez LPG tak ho rozhodne nedam dorobit

chvala panu bohu mam Mercedes v pôvodnom stave bez LPG a podobných hluposti

Explorer berem ako "úžitkáč" tak ma to dáko nerozhadzuje

Klub tvoria ľudia, nie autá...
________________
W140 & S210 & E36 & E36 & E34 & GIII & C5 & 312
________________
Mám prázdny život a žiadnych kamarátov, preto sedím celý deň na internete, stalkujem ľudí a vnucujem im svoje správne názory. Marián K., Trenčín