Najblizsiu dobu prelezies cely internet. Autorubik, autobazare, zahranicne fora... Budes 250x rozhodnuty ze uz vies co chces: TDi Audi, RS4, Focus RS, Mini S, nejaky oldtimer, Sierru Cossworth resp. iny performance model obycajneho auta. Ale nakoniec aj tak skoncis pri BMW. Pretoze kazde ine auto nebude mat to "nieco" co ma v sebe BMW. Ten zvuk ked nastartujes, dunenie ked sa rozbiehas na jednotke, vreskot toho 6 valca, pocit ako telo ide za autom ked zahnes volant v rychlosti, ten blby pocit ze parkujes inde ako doma a uz si sa hodinu nepozrel z okna ci gadzo nevyklada z Octavie cement vedla teba alebo Fabia nestoji tak, ze ked otvori dvere tak ta moze buchnut...Bud bude nedotacave, alebo to bude mat remenove rozvody, alebo sa to bude kazit kazdu chvilu, alebo to bude svetlo modre, alalebo to bude Ford/Seat/Nissan/... ("ake mas auto ?" - "Seat"

), alebo to bude mat jedno odporne tlacitko v interieri, alebo to bude vrzgat, alebo na tom vedla teba zastavi gadzo s tuzingovou nalepkou a kridlom s LED vencom, ... A do toho vsetkeho este musis presvedcit polovicku, ze toto bude skoro take dobre ako to, co si mal doteraz a prehovarat sam seba ze toto je naozaj to co teraz chcem. Pisem z vlastnej skusenosti a pozname to asi vsetci, kto uz nejake to BMW predali

Tipujem to u teba na nejake M, alebo sedmu.