Treba si plnit sny kym este vsetky nezhnili. Kedze W124 je uz aj na mna stary vrak, pritrafila sa pekna W210 za slusny peniaz v celkom slusnej vybave v ktorej je len ako past na oko ta manualna klima. Nieco ako mala navi v M5.

Pod kapotou buchoce nastupca legendarnej OM606, teda OM613 tiez prezyvany posledny dobry diesel od Mercedesa, kompaktnejsia V6 jednotka stoji za dve veci.. to vie kazdy ake a vdaci tomu za emisne vojny a katovanie kostov. Automat moc pochvalit nemozem pretoze je velmi pomaly a nerozhodny, ked tomu pristupim tak na pol plynu zda sa ze vstreky uz kandluju svoje a auto sa hybe.. chciet pristupit viac je len chyba pretoze automat podradi do takych otacok kedy derivat motora z kamionu uz len bezmocne huci a spomalenie je skutocne vyrazne.

Podobne zmyslajuce automaty by u 525tds ci 300TD uspeli kedze to netoci o nic menej ochotne nez benzinak. Pohodlim a velkostou interieru to prekonava E38 s lahkostou-stare zname ze C=3 E=5 a S=7 neplati a vie to kazdy co v tych mercedesoch sedel.

Za zmienku stoji, ze motor obsahuje bezproblemove vyrive klapky, ale na druhu stranu extremne problemove tesnenia vstrekovacov.. vzdy je to bud alebo, kazdopadne trochu sadzi okolo vstreku a medeny kruzok za euro je asi mensie zlo nez rozbita M57.

"Rovnako" motorizovane bavoraky z hry vyraduje GM prevodovka a ta je v okuliarniku bezproblemova, staci menit olej. Pekne je tiez pouzitie tandemoveho cerpadla pohananeho vackou, je teda o solidny kus menej nachylne na tahanie lanom oproti M57 kde tuto vec vypustili a radsej to pucia obavanym "cerpadlom pod vodicom". Zrada tohto stroja je samozrejme v korozii, no i medzi nimi sa da najst pomerne slusny kus obhnity asi ako vacsina E39.

Podvozok je Avantgarde, nizsi a dost tvrdy, zadna naprava jednoduchsia ale jazde vlastnosti vyborne. Okomentoval by som este cenove relacie ktore su u OE alebo znackovych dielov min. polovicne oproti konkurentom, a nakupna cena detto. Je to teda rozumna alternativa k vrakom s rovnakym vekom a skoro rozpadnutou prevodovkou za 7500€.
213 PARAMETER STEERING
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)-predne/zadne PDC.
228 AUXILIARY HEATER
231 GARAGE DOOR OPENER
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
317 TELEPHONE (D2B) HANDY IN CENTRAL CONSOLE
345 RAIN SENSOR
352 COMAND-ten mega pocitac v stredovej konzole
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT- odvetravana koza, plne elektricka s dofukom bedra a bocnic ale len vodicova
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
480 SELF-LEVELLING SUSPENSION
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
550 TRAILER COUPLING
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
612 HEADLAMP-XENON R.H.TRAFFIC
681 L.A.WHL,5-HOLE DESIGN,AVANTGARDE,SPORTS CHASSIS
691 BLUE HEAT-INSULATING GLASS ALL-AROUND, GLASS REAR
751A FABRIC, AVANTGARDE - ANTHRACITE
810 BOSE SUROUND SOUND SYSTEM
819 CD CHANGER
876 INTERIOR LIGHT ASSEMBLY
877 READING LAMP IN THE REAR
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
M613 R6-DIESEL ENGINE M613




