... všetko o BMW ...

 
											
 
											 
											 
											 zase keby sa tam velmi lezerne nastavil tlak 1.2Bar, a aby sa lopatky otvarali celkom skoro, bolo by to pre to turbo dlhodobo bezpecne, ale zisk by bol maly..
 zase keby sa tam velmi lezerne nastavil tlak 1.2Bar, a aby sa lopatky otvarali celkom skoro, bolo by to pre to turbo dlhodobo bezpecne, ale zisk by bol maly.. 
											 tieto VNT by som nechal elektronike no, skusim zohnat ten obtok, ale velke peniaze za to ochotny niesom dat, este mi pekne klepe predna naprava
 tieto VNT by som nechal elektronike no, skusim zohnat ten obtok, ale velke peniaze za to ochotny niesom dat, este mi pekne klepe predna naprava 
 KRISTA VASHO
 KRISTA VASHO   .. idem po mokrej stope, a tieklo z tych ventilov kurenia. Vybral som to cele von, a pevne verim ze to tieklo kvoli volnym sponam, pretoze od prveho pohladu to vyzera ze to tecie z toho zvaraneho spoja na rurke-prirube (skusenosti?)
  .. idem po mokrej stope, a tieklo z tych ventilov kurenia. Vybral som to cele von, a pevne verim ze to tieklo kvoli volnym sponam, pretoze od prveho pohladu to vyzera ze to tecie z toho zvaraneho spoja na rurke-prirube (skusenosti?)   , taktiez som tam nasiel spominane vodne cerpadlo, ktore je ale zadrete, a mrtve, cim davam do pozornosti, pri preventivnej udrzbe, vybrat, rozobrat, a vycistit, ten magneticky spojkovany rotor bol zahrdzaveny, a magneticka spojka prasknuta, taktiez zhorel jeden pol na rotore.. toz pumpicka sla do prdele, a prepojil som to bez nej, cim som eliminoval 2 sponovane spoje.
  , taktiez som tam nasiel spominane vodne cerpadlo, ktore je ale zadrete, a mrtve, cim davam do pozornosti, pri preventivnej udrzbe, vybrat, rozobrat, a vycistit, ten magneticky spojkovany rotor bol zahrdzaveny, a magneticka spojka prasknuta, taktiez zhorel jeden pol na rotore.. toz pumpicka sla do prdele, a prepojil som to bez nej, cim som eliminoval 2 sponovane spoje. 
 
