Je to boj, do posledneho eura, do poslednej koruny..

Jedine stastie je, ze ma to bavi ale myslim, ze som sa uz vyliecil. Kupit si takuto sracku je fajn na vyplnenie casu ale asi budem radsej sediet na hojdacke a fajcit cigary. Kdesi v piatok okolo deviatej vsetko narichtovane, po kratkom hladani preco to vobec netoci som nasiel schovane zemniace oko E-boxu a uz to slo, natiahol som tlak oleja potom napojil vstrekovanie a... hofno. Vstreky ticho, chvila trobleshootingu, v raili nieje ziadny tlak. Keby som tu CP4 a vstreky nenechal zrenovovat uz by som bol spoteny, tak som fukol do trubky vstreku a vsetko vytieklo do prepadu.

To uz som bol klidny ako komanc v 93.-tom, vybral sanie, rail, spokojne nakracal do skladu, zobral dobry DRV, vykrutil stary a dorobil som. Detaily na fotkach nizsie.. alebo preco treba tankovat kvalitne. Kym to islo tak fajn, zohreje sa to, cirkuluje to.. ako to zacne stat voda v nafte robi svoje. Cize od dakej soboty 1dnej rano zase cakame dufam, ze len do zajtra, kym pride druhy rail kedze toto sa vycistit neda.
Ale co by to bol za stary post keby nepadol hejt, tak som na moje neskonale udivenie zistil, ze N57N ma na alternatore volnobezku. No pana boha, po 40 rokoch zistili na co to je, co to robi a osadili ju. Stavajuci alternator uz i tak hucal tak som kupil novy vonavucky s volnobezkou. Taktiez sa ukazala vadna RJ zhavenia, kedze bola OE a menena v 2015 naivne som sa nadajal.. ale tu sme v bmv, my to tu tak nerobime. Ok a nakoniec, zase mal nejaky dement potrebu zatocit si volantom ked tam nebola predna naprava, roztrhnuty kruzok volantu..
