zachvilu to bude rok co som nic nenapisal
kompost dostal faceliftove zadne svetla (UK auto tzn som musel upravit cuvacie svetlo kde ma byt), co sa tyka servisu tak sa menili silentbloky prednych ramien, prdli zvody tak som kupil hociake prve lacne antikorove (na obrazku vlavo hore), zohnal som BBS RK 17" ET20, porovnal som na M3 vizual, myslim ze to ujde, dalej bude na dalsiu sezonu kompost odstrojeny od skaredeho bocneho prelepu a snad prebehne nejakym ohavnym zatmavovacim tuningom na skraslenie

kabro prekonalo budikovych "100tis km"

realne mu taha na 300... dostalo overboosted riadenie (este dostane 120bar pumpu), nove M3 ramena, tycky riadenia, separator s hadicami (zas sa MPGAS cinil a totalne som sa unadaval pri ich "skvelej" zastavbe na cigana) a hned sa vymenil starter, namontoval HSD Dualtech podvozok, opravoval sa blatnik po nehode s ozratym panom, hned sa strekli M3 prahy, M3 spataky a na zaver sa budu upravovat M3 zvody na prirubu 330, nahadzovat M3 katy, prerabat duplex koncovy tlmic nech to ma nejaku kulturu

na kabre aj M3 sme si uzivali francuzsku rivieru, Monaco, Saint-Tropez, skoda ze som nefotil auta, po dovolenke kabro dostalo faceliftove biele tretie brzdove svetlo

na M3 som konecne dal streknut predny naraznik, ajked som planoval nejaku vysuvnu konzolu nalepil som TEČ na 3M dual lock a je to parada, nahodili sa nejake cervene piskajuce brzdy, vymienala sa ucpata palivova trubka, preventivne vstreky, palivova pumpa ktoru som zle utesnil a hups

prisli na rad nejake debiliny a to novsi Grom USB3, Logic USB prehravac, LSZ C37 pre dynamic xenon, na rychlejsie prepinanie plynu sa domontuje predhrev vody

po prekonani magickej hranice 250tis km na M3 prisla na rad spojka, vymena zotrvaku, pruziniek tyciek prevodov a po ceste zo servisu na mna bobor spachal atentat
vymena v poradi 3tieho motorceka SMG pumpy... kedze je to fuj M3 a furt na nu mam nervy som si vymenil vysuchany volic rychlosti a doprial dalsie skarede kolesa na prilezitostny trackday
